abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73693953
Becky, wat een leuke foto's zeg
Van mij mag je ze zeker laten staan.
pi_73693997
Hier eerste keer niet bewust geklust. En 2de keer, tja eigenlijk zo als altijd
Als we zin hadden. Maar stiekem in het achterhoofd natuurlijk wel de gedachten van ovi.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:09:29 #153
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73694196
Asy, Wat knap van je dat je dit besluit hebt genomen, daar is veel moed voor nodig Sterkte met het verwerken van dit 'verlies', want dat is dit wel degelijk. En ondanks dat ik het mailtje van je man (is dat al gewend, trouwens? Je mán! ) wel even met opgetrokken wenkbrauwen las v.w.b. het grasmaaien (gek meisje toch ) is ook dat zeer bekend hoor.. Ik vond het ooit eens tijd worden dat al die dozen met crap de babykamer uitgehaald werden omdat het allemaal niet snel genoeg ging naar mijn zin (werkte toen net halve dagen) dus heb ik al die zooi het kamertje uitgesleept. Lief was natuurlijk zéér verbaasd toen hij thuiskwam: met diezelfde opgetrokken wenkbrauwen kreeg ik ook de vraag wie dat nou toch gedaan had. Ik heb maar gezegd dat Loki (één van de katten) zo lief was geweest om dat te doen voor mij, maar vervolgens 3 dagen niet kunnen lopen verried de boel eigenlijk ook wel een beetje Enniewee, ik dwaal af, ik vind het machtig stoer van je dat je deze beslissing hebt genomen. En nu is het niet van harte, ik weet het.. Maar let maar op hoeveel je ervan zal opknappen: daar kan geen receptje van de arts tegenop

Faja, JEUJ! De wél goedgekeurde box in kant-en-klare staat en niet zo veel pijn bij de peut! Daar doe ik een voor..

IslaBonita, beetje mosterd na de maaltijd denk ik, maar hiero was het ongeveer om de dag en eventueel extra naar behoefte

Martine, wat fijn dat je zo'n goede nacht hebt gedraaid! Lekker rondgescharreld op de markt vandaag? Klinkt alsof je een goed dagje erop hebt zitten en ik ben érg benieuwd naar je eerste pakje

Lily, ik heb besloten de prik, indien ik opgeroepen zou worden, niet te gaan halen. Ik ben 4 december uitgerekend en ben dusdanig beperkt in mijn doen en laten dat ik niet denk dat ik veel op risico-plekken zal komen, dus ik hou het hier maar bij. Des te meer omdat de meningen hierover zo verdeeld zijn.. Ik ken 2 mensen die onderzoek naar dergelijke virussen doen en de ene raad het me absoluut aan en de andere raad het me absoluut af en zo gaat heb met alle informatiebronnen. Ik vind het dus goed zo..

Davinia.. voor jou, het is en blijft vechten tegen de bierkaai he? Ik vind het echt heel wat dat jij ook nog een kleintje hebt rondlopen hoor, echt! Groot respect voor jou, ik ben echt in mijn eentje al nauwelijks bij machte om me staande te houden in bepaalde situaties, laat staan als je al een koter hebt Wel leuk voor Eli dat het zwembad en de kinderboerderij in elk geval wel op het programma stonden, al kan ik me erg goed voorstellen dat je dat véél liever zelf had gedaan.. we meeten dan misschien niet, maar je weet de krakkies-en-mikkies-crew wel te vinden als je het ff kwijt moet he? Althans, bij mij mag je altijd je hart uitstorten hoor Ennuhm, ik heb nu kauwtabletjes gekregen van de VK en als die niet helpen ga ik jouw Antagel proberen, die heb ik zien staan inderdaad De naam is in elk geval genoteerd alhier, thnx En wat het ijzer betreft: best fijn inderdaad, ik had het me stiekum wel eens half-half bedacht, maar nooit gedacht dat dat echt iets zou zijn bij mij. Wie weet kan ik binnenkort dus weer wat gemakkelijker zonder mijn middagtukjes En dámn, dat méns zeg! Waat haalt ze het ranzige lef vandaan?? Ik vind Vlindurs oplossing wel heel geweldig inderdaad, whaha! Vraag me alleen af of ik niet te verbouwereerd zou zijn om zoiets te bedenken, maar ik ben nu wel gewaarschuwd voor dergelijke ongewenste intimiteiten

Keshet, ik maak uit de post van Davinia op dat je te maken hebt met flauwvallen, wat vervelend! Is dit iets nieuws voor jou of ben je er altijd al gevoeliger voor en komt het nu vaker voor? Bij mij is het ook een tijdje heel erg geweest maar het is gelukkig wel weer weggetrokken. Ik had in die tijd ook een erg lage bloeddruk en ben toen wat meer zoute dingen en dropjes gaan eten (rookvlees en cup-a-soupjes tussendoor en dus dropjes) en niet te hevig fysiek inspannen dus. Ik hoop voor je dat je het snel onder controle krijgt, het is niet echt vertrouwenwekkend zo he?

DJRandall, voor je stickert en succes met het gesprek dat je nu aan zal moeten gaan. Zie je ertegenop?

Ymme ook weer een stickertje En ook aan het borduren geslagen, leuk! Ik kom er tot nu toe nog wel uit met mijn bestaande hobby's (sterker nog: ik voer nauwelijks iets uit, heb nog geen boek ingekeken sinds ik thuis zit zelfs, heel bizar ) maar ik zit er sterk aan te denken een boek aan te schaffen waarin staat hoe je moet haken ofzo. Veel plezier met je borduurwerkje, ga je het wel showen als het af is?

Amaranta, pfff, ben blij voor je dat je dag zo goed is gegaan, had er eerlijkgezegd een hard hoofd in. Sorry daarvoor Hoop dat je snel helemaal geen last meer zal hebben

Mama_papa, die van mij is ook zo'n ongelooflijke bewegerd, al is het iets minder sinds hij is gedraaid.. Het is er overigens niet minder pijnlijk van, hij weet me met regelmaat flink te raken zullen we maar zeggen. Of ik er ook harde buiken van krijg weet ik alleen niet zo goed, ik voel ze bijna nooit.

Lijnloos, een proefdrukje, leuk! Wij gaan binnenkort ook ons bestand insturen voor de proefdruk, ik vind het echt heel spannend Ben benieuwd wat je ervan zal vinden

BJ, wat fijn dat het goed is gegaan Fijn dat je nu een paar dagen vrij hebt om bij te komen, heb je nog plannen of staat er vooral überchillen op het programma?

Troel voor het speldenkussengevoel..

Whehe, Vlindur, je bent mijn held Zulke dingen bedenk ik toch nooit, haha!

@ TARA, whaha, die móest ik even aan mijn lief vertellen Hiero zijn we qua bijdehante opmerkingen niet veel verder gekomen dan op "Ennuhm, hebben jullie er nou lang over gedaan om zwanger te raken?" te antwoorden met "mneuh, een minuutje of 5" Inkopper van de eeuw..

Harley, wat leuk, welkom hier! Ik wens je dame een voorspoedige zwangerschap en veel geluk jullie saampjes

Becky, neenee, laten staan!! Want ooohhhh, zó mooi! Wat naar om proefkonijn te zijn zeg, jemig wat geweldig om dat verloop zo te zien

Sc0rpi0n, ik kan je helaas niet helpen..

Pfiew, nou, als ik nu nog iemand ben vergeten: hele erge sorry, maar ik ga zo lekker mijn bedje in Heb in elk geval mijn best weer eens gedaan
3!
pi_73694363
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:09 schreef Incantrix het volgende:
[lap tekst]

Thanx dat ik ook nog deel uit mocht maken van je post
♥ K, N, R en F ♥
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:16:21 #155
95408 Incantrix
pi_73694470
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:13 schreef Sc0rPi0n het volgende:

Thanx dat ik ook nog deel uit mocht maken van je post
Whaha, tuurlijk Jij hoort er toch ook bij? Vind het gezellig dat je met ons meepost en had gráág meer info voor je gehad m.b.t. dat beddengoed, maar helaas..
3!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:19:23 #156
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73694596
quote:
...
@ TARA, whaha, die móest ik even aan mijn lief vertellen Hiero zijn we qua bijdehante opmerkingen niet veel verder gekomen dan op "Ennuhm, hebben jullie er nou lang over gedaan om zwanger te raken?" te antwoorden met "mneuh, een minuutje of 5" Inkopper van de eeuw..

...
Die is echt heel erg grappig eigenlijk. Die kendeik nog niet
Maar dat mensen dat echt vragen!
Eigenlijk zouden we een topic moeten openen met de meest genante en gotspitueuze situaties tijdens de zwangerschap
Beetje "tenenkrommende taalfouten in het openbaar" maar dan de zwangerschapsversie.
kunnen we nog lachen

enne, thx, voor de rest van je post!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73694710
quote:
Asy, Wat knap van je dat je dit besluit hebt genomen, daar is veel moed voor nodig Sterkte met het verwerken van dit 'verlies', want dat is dit wel degelijk. En ondanks dat ik het mailtje van je man (is dat al gewend, trouwens? Je mán! ) wel even met opgetrokken wenkbrauwen las v.w.b. het grasmaaien (gek meisje toch ) is ook dat zeer bekend hoor.. Ik vond het ooit eens tijd worden dat al die dozen met crap de babykamer uitgehaald werden omdat het allemaal niet snel genoeg ging naar mijn zin (werkte toen net halve dagen) dus heb ik al die zooi het kamertje uitgesleept. Lief was natuurlijk zéér verbaasd toen hij thuiskwam: met diezelfde opgetrokken wenkbrauwen kreeg ik ook de vraag wie dat nou toch gedaan had. Ik heb maar gezegd dat Loki (één van de katten) zo lief was geweest om dat te doen voor mij, maar vervolgens 3 dagen niet kunnen lopen verried de boel eigenlijk ook wel een beetje Enniewee, ik dwaal af, ik vind het machtig stoer van je dat je deze beslissing hebt genomen. En nu is het niet van harte, ik weet het.. Maar let maar op hoeveel je ervan zal opknappen: daar kan geen receptje van de arts tegenop

Faja, JEUJ! De wél goedgekeurde box in kant-en-klare staat en niet zo veel pijn bij de peut! Daar doe ik een voor..

IslaBonita, beetje mosterd na de maaltijd denk ik, maar hiero was het ongeveer om de dag en eventueel extra naar behoefte

Martine, wat fijn dat je zo'n goede nacht hebt gedraaid! Lekker rondgescharreld op de markt vandaag? Klinkt alsof je een goed dagje erop hebt zitten en ik ben érg benieuwd naar je eerste pakje

Lily, ik heb besloten de prik, indien ik opgeroepen zou worden, niet te gaan halen. Ik ben 4 december uitgerekend en ben dusdanig beperkt in mijn doen en laten dat ik niet denk dat ik veel op risico-plekken zal komen, dus ik hou het hier maar bij. Des te meer omdat de meningen hierover zo verdeeld zijn.. Ik ken 2 mensen die onderzoek naar dergelijke virussen doen en de ene raad het me absoluut aan en de andere raad het me absoluut af en zo gaat heb met alle informatiebronnen. Ik vind het dus goed zo..

Davinia.. voor jou, het is en blijft vechten tegen de bierkaai he? Ik vind het echt heel wat dat jij ook nog een kleintje hebt rondlopen hoor, echt! Groot respect voor jou, ik ben echt in mijn eentje al nauwelijks bij machte om me staande te houden in bepaalde situaties, laat staan als je al een koter hebt Wel leuk voor Eli dat het zwembad en de kinderboerderij in elk geval wel op het programma stonden, al kan ik me erg goed voorstellen dat je dat véél liever zelf had gedaan.. we meeten dan misschien niet, maar je weet de krakkies-en-mikkies-crew wel te vinden als je het ff kwijt moet he? Althans, bij mij mag je altijd je hart uitstorten hoor Ennuhm, ik heb nu kauwtabletjes gekregen van de VK en als die niet helpen ga ik jouw Antagel proberen, die heb ik zien staan inderdaad De naam is in elk geval genoteerd alhier, thnx En wat het ijzer betreft: best fijn inderdaad, ik had het me stiekum wel eens half-half bedacht, maar nooit gedacht dat dat echt iets zou zijn bij mij. Wie weet kan ik binnenkort dus weer wat gemakkelijker zonder mijn middagtukjes En dámn, dat méns zeg! Waat haalt ze het ranzige lef vandaan?? Ik vind Vlindurs oplossing wel heel geweldig inderdaad, whaha! Vraag me alleen af of ik niet te verbouwereerd zou zijn om zoiets te bedenken, maar ik ben nu wel gewaarschuwd voor dergelijke ongewenste intimiteiten

Keshet, ik maak uit de post van Davinia op dat je te maken hebt met flauwvallen, wat vervelend! Is dit iets nieuws voor jou of ben je er altijd al gevoeliger voor en komt het nu vaker voor? Bij mij is het ook een tijdje heel erg geweest maar het is gelukkig wel weer weggetrokken. Ik had in die tijd ook een erg lage bloeddruk en ben toen wat meer zoute dingen en dropjes gaan eten (rookvlees en cup-a-soupjes tussendoor en dus dropjes) en niet te hevig fysiek inspannen dus. Ik hoop voor je dat je het snel onder controle krijgt, het is niet echt vertrouwenwekkend zo he?

DJRandall, voor je stickert en succes met het gesprek dat je nu aan zal moeten gaan. Zie je ertegenop?

Ymme ook weer een stickertje En ook aan het borduren geslagen, leuk! Ik kom er tot nu toe nog wel uit met mijn bestaande hobby's (sterker nog: ik voer nauwelijks iets uit, heb nog geen boek ingekeken sinds ik thuis zit zelfs, heel bizar ) maar ik zit er sterk aan te denken een boek aan te schaffen waarin staat hoe je moet haken ofzo. Veel plezier met je borduurwerkje, ga je het wel showen als het af is?

Amaranta, pfff, ben blij voor je dat je dag zo goed is gegaan, had er eerlijkgezegd een hard hoofd in. Sorry daarvoor Hoop dat je snel helemaal geen last meer zal hebben

Mama_papa, die van mij is ook zo'n ongelooflijke bewegerd, al is het iets minder sinds hij is gedraaid.. Het is er overigens niet minder pijnlijk van, hij weet me met regelmaat flink te raken zullen we maar zeggen. Of ik er ook harde buiken van krijg weet ik alleen niet zo goed, ik voel ze bijna nooit.

Lijnloos, een proefdrukje, leuk! Wij gaan binnenkort ook ons bestand insturen voor de proefdruk, ik vind het echt heel spannend Ben benieuwd wat je ervan zal vinden

BJ, wat fijn dat het goed is gegaan Fijn dat je nu een paar dagen vrij hebt om bij te komen, heb je nog plannen of staat er vooral überchillen op het programma?

Troel voor het speldenkussengevoel..

Whehe, Vlindur, je bent mijn held Zulke dingen bedenk ik toch nooit, haha!

Harley, wat leuk, welkom hier! Ik wens je dame een voorspoedige zwangerschap en veel geluk jullie saampjes

Becky, neenee, laten staan!! Want ooohhhh, zó mooi! Wat naar om proefkonijn te zijn zeg, jemig wat geweldig om dat verloop zo te zien

Pfiew, nou, als ik nu nog iemand ben vergeten: hele erge sorry, maar ik ga zo lekker mijn bedje in Heb in elk geval mijn best weer eens gedaan
Hoe doe je het toch steeds. Die lappen met tekst.
Iedereen komt wel eens aan bod bij je.

En als ik een borduurwerkje af heb, zal ik het zeker showen.
Moet alleen nog wat juiste naalden halen en wachten tot de rest thuis wordt afgeleverd.
pi_73695161
Incantrix wat een post hoe krijg je het toch altijd weer voor elkaar?
Becky wat een gave foto's van jullie beebje echt super om die ontwikkeling zo te kunnen zien!
pi_73695945
Wat gaan jullie toch hard! Hier nog niets aan de hand, morgen weer naar de verloskundige...

Is er al meer nieuws over het-is-mij?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:01:18 #160
95408 Incantrix
pi_73696522
Nou dames, jullie maken me wel aan het blozen Het gaat vanzelf hoor, gewoon een beetje typen

Davinia, haha, nou he? En ja, ik vind de vragen van mensen ronduit onbeschoft af en toe hoor, ook voor ik zwanger raakte.. Toen we eenmaal waren getrouwd was dat klaarblijkelijk een vrijbrief voor iedereen om zich met onze eventuele kinderwens te bemoeien. "Zijn jullie nou al in verwachting??" en dat soort dingen. Buiten bemoeizuchtig vond ik het ook ronduit kwetsend: wat nu als je heel graag wil, maar het niet lukt ofzo? Ennuhm, n/p hoor

Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat Ymme! Leuk dat je het gaat showen

Martine

En Rubey, succes bij de VK morgen!

Ik denk dat ik nu echt maar eens aftaai, ik hoop tot ergens wat later in de ochtend morgen.. Sweet dreams allemaal!
3!
pi_73696550
Ymme, ik weet niet wat je besteld hebt, maar bij mij zat bij elk pakket een nieuwe en goeie maat naald! En uieraard de benodigde garen.

Trix, ik hoop dat je vannacht een beetje goeie nacht kunt maken... Gelukkig wel "vrij" morgen? Nou dat scheelt weer, kun je rustig aan doen

becky, wat een supermooie foto's zeg, supertof ook om de groei zo te kunnen volgen!

Harley welkom hier en gefeliciteerd, ook voor je partner!

ik lig inmiddels alweer lekker naast mijn mannetje in bed, beetje serietje kijken op de laptop, maar denk dat ik van deze het einde niet ga halen

weltrusten dames en heren!
Lijnloos uit...
pi_73698933
Wow Becky wat een super mooie echoserie Hoelang gaan ze daar nog mee door? Echt super!!!

Wij komen net terug van de laatste keer Samen Bevallen, jammer dat het nu al afgelopen is hoor, het was zo leuk! De juf vond het ook heel jammer. Er is al iemand van het groepje bevallen, ze was maar iets verder dan ik. Nu komt het echt dichtbij!

Slaap lekker iedereen
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 14 oktober 2009 @ 23:21:38 #163
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_73699736
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:35 schreef Asyniur het volgende:
Ow en Ca.ra en Thomas waren heel gezellig en nu hebben ze saampjes een draagdoek ingepikt geleend. Thomas viel bijna meten in slaap in de doek
En we hebben gezwijmeld bij de echo DVD van Harry en bij de babykleertjes die ik heb...
dat zijn er helemaal niet veel
Nee joh, slechts 3 wasmanden vol. En dat is dan alleen maat 50 en 56 he. Harry mag het eerste half jaar niet groeien van Asy.

Even bijlezen tijdens het voeden En nou krijg ik volgende keer ZEKER geen koekje meer he?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_73703360
Goedemorgen dames (en een enkele heer).

Ik heb een goede "maagzuurarme" nacht gehad. Jippie!
Wel een lange werkdag voor de boeg (op donderdag van 7.30 tot 17.00) maar morgen hebben de kinderen een dagje vrij (studiedag voor de docenten op school) en ik dus ook en hebben we morgen al weekend

fijne dag allen
pi_73703561
ohohohoh becky die fotos! Jemig.

Harley welkom.

Lily een goede nacht! Super, en morgen lekker vrij!

Asy dus veel kleren in maatje 50./56 haha. Ik vind het zo lastig, voor hetzelfde geld is Sjors een reuze baby en past maat 50/56 na een week al niet meer. Dus ikben nog voorzichtig.

Ik lag om 8 uur al in bed gisteren en heb na die slapeloze nacht uiteraard goed gslapen. Ik betaal nu wel tol. MIjn rug zit weer ramvast.
Hoesten gaat al beter, die noscapine hoestdrank is echt een wondermiddel!

Fijne dag allemaal.

oh wacht, mijn nieuwe jurk van de prenatal is nu al stuk, gewoon helemaal opgengescheurd, ga er zeker wel mee terug.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 07:47:28 #166
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73703610
quote:
Nou dat dus, maar toen bedacht ik me dat dát geen goed idee was en dan mijn man begin er nu net een beetje aan te wennen dan waarschijnlijk terecht pissig zou worden.
Dus toen ben ik maargras gaan maaien
en op dat moment ging dat ook wel, maar de rekening krijg je pas achteraf gepresenteerd...
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 23:21 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Nee joh, slechts 3 wasmanden vol. En dat is dan alleen maat 50 en 56 he. Harry mag het eerste half jaar niet groeien van Asy.

Even bijlezen tijdens het voeden En nou krijg ik volgende keer ZEKER geen koekje meer he?

Niet waar! Er zit ook maatje 62 bij
Nee, en als ik dit eerst had gelezen, had ik je het recept van de kruidenkoek ook zeker niet gePMed
  donderdag 15 oktober 2009 @ 07:49:39 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73703623
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 07:36 schreef amaranta het volgende:
Asy dus veel kleren in maatje 50./56 haha. Ik vind het zo lastig, voor hetzelfde geld is Sjors een reuze baby en past maat 50/56 na een week al niet meer. Dus ikben nog voorzichtig.

Ik lag om 8 uur al in bed gisteren en heb na die slapeloze nacht uiteraard goed gslapen. Ik betaal nu wel tol. MIjn rug zit weer ramvast.

Fijne dag allemaal.

oh wacht, mijn nieuwe jurk van de prenatal is nu al stuk, gewoon helemaal opgengescheurd, ga er zeker wel mee terug.
Wij krijgen gewoon een leuk kleintje...

Oei, das balen van je nieuwe jurk.
Fijn dta je goed geslapen hebt alleen weer mooi van je rug...
pi_73703719
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 07:36 schreef amaranta het volgende:
ohohohoh becky die fotos! Jemig.

Harley welkom.

Lily een goede nacht! Super, en morgen lekker vrij!

Fijne dag allemaal.

Mijn zoon was met zijn 8 pond en 53 cm niet bepaald klein maar heeft nog best een tijd maat 56 aan gehad.
pi_73703770
Goedemorgen!
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 07:47 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nou dat dus, maar toen bedacht ik me dat dát geen goed idee was en dan mijn man begin er nu net een beetje aan te wennen dan waarschijnlijk terecht pissig zou worden.
Dus toen ben ik maargras gaan maaien
en op dat moment ging dat ook wel, maar de rekening krijg je pas achteraf gepresenteerd...
Ik heb toen we aan het verhuizen waren de vloer geveegd, ik was toen ongeveer 20 weken, dat was ook niet zo slim bleek de dagen erna Toen kreeg ik op m'n kop van de vk. Juist zo'n heen-en-weer gaande beweging is echt niet goed.

Gisteravond hadden we op de Samen Bevallen cursus de "Generale Bevalling", aan de hand van een verhaal moesten we de ademhalingsoefeningen en de pershouding oefenen. En ik heb daarvan de hele nacht niet geslapen Volgens mij vind ik bevallen eng
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73703805
Goeiemorgen allemaal,

Veel goede slapers dus vannacht! Hier nog een... En nu weer op het werk aan het internetten ( ).
Amarante voor je rug weer en die jurk zou ik ook zekers terug brengen
Asy, veel kleertjes ... leuk toch! Je moet gewoon wat te kiezen houden... Ik heb gisteren ook weer wat nieuwe dingetjes gescoord bij Prenatal, moest toch de blije doos ophalen. En ja, als je er dan toch bent Maar heb me in kunnen houden, slechts een shirtje en broekje, slofjes en een jasje (allen maatje 56 voor de zekerheid). Vond ik nog best netjes van mezelf. Als we volgende week (eindelijk) de meubeltjes kunnen ophalen en in elkaar zetten kan ik ook beginnen met sorteren van wat we nu hebben en es kijken wat we erbij willen hebben.

Twinlky , niet bang zijn joh! Je kunt het!!! (En slapen is nog wel effe nodig hoor, je moet wel energie hebben straks)

Allemaal een fijne en pijnvrije dag gewenst! En voor de LLM's, of het nou nodig is of niet, vast een aanmoedigings-
  donderdag 15 oktober 2009 @ 08:39:06 #171
35189 Troel
scherp en bot
pi_73704119
Dank je Lijnloos, helaas is je wens niet uitgekomen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 15 oktober 2009 @ 08:41:29 #172
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73704139
Troel, allejezus zeg, schiet eens op met baren. Ik wacht al vier dagen op jouw baby .
  donderdag 15 oktober 2009 @ 08:48:12 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_73704222
Ja sorry

IK wil wel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_73704297
* Lijnloos Spreekt Purk vermanend toe om zich nou eindelijk es te laten zien!

nee hoor, als ie nog even wil/moet blijven zitten... lekker laten zitten!
pi_73704421
moguh dames,

ff een ego post...

Een verrotte nacht achter de rug, tig keer wakker geweest. Nu heb ik rug pijn en t gevoel alsof er een olifant boven op mn buik zit. Zometeen maar ff naar de VK bellen of ze een extra bloeddruk check kan doen... voel me best beroerd.

Maar Puk zit nog in zn babyhuis....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')