abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73670707
Maar jij dus ook wakker, ben je mooi klaar mee. Is je magzuur al gezakt?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 06:05:46 #27
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73670713
Mjah, bewegen an sich is meestal wel beter idd, maar ik vraag me dan af of je werk de plek is om in beweging te blijven in het kader van forceren en te veel willen Tenminste, zo werkt dat bij mij in elk geval

Mjah, ik heb de optie 'slapen' maar opgegeven voor vandaag, het werkt gewoon niet Word idd vooral gillend gek van dat maagzuur nu, rennies werken niet, zuivel helpt niet, zittend/meer rechtop slapen doet zeer aan rug en heup enz. enz. Moet vanmiddag toch naar de VK, dan vraag ik wel of dit alles is dat ertegen te doen valt.. En och, op dít moment ben ik nog niet moe, tegen de tijd dat dat komt ben ik waarschijnlijk al een flink eind op weg met mijn walvis-klasje
3!
pi_73670716
Daar dus ook geen pretje.
Wat bedoel je met walvisklas?
pi_73670737
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 21:14 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Dank voor je lieve reactie.
Het ligt ook vooral aan mezelf hoor. Als ik niet zeg dat het niet meer gaat, weet mijn man (werkgever/vul maar in) dat ook niet.
En het ligt niet in mijn aard om te zeggen dat het niet meer gaat.
Maar nu kan ik er dus niet meer onderuit...
voorbeeldje: ik doe de afwas in 2 of 3 etappes omdat ik zo lang niet kan blijven staan achter de aanrecht. Ik vond dat 'normaal', maar de VK schrok daar dus van en zei dat dat absoluut níet normaal was, zwanger of niet...
Oowh Asy Maar zien ze dan niet aan je dat je gezichtsuitdrukking veranderd, en als je thuis de afwas doet dan ziet je man toch wel dat je steeds gaat zitten? Hulde voor je vk dat ze erdoorheen prikte. Jeetje je bent nog maar net over de helft joh Ik hoop dat je vanaf nu veel hulp krijgt, het heel rustig aan zult doen en dat dat helpt.

Jeetje Amaranta, dat klinkt echt niet goed! Hoe kwam het dat je zo door je rug ging? Het lijkt me beter dat je vandaag heel rustig aan doet en niet gaat werken hoor

Ik ben ook zo, ik kan nu makkelijk praten, ik had het "geluk" dat ik niet meer door kon gaan omdat mijn contract niet verlengd werd. En dan nog heb en had ik tijdens het koken vaak dat ik er een stoel bij pak.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 14 oktober 2009 @ 06:35:33 #30
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73670738
Neuh Maar het had erger gekund, werken hoef ik niet

Oww, sorry, woensdagochtend doe ik altijd zwangerschapszwemmen, is heel fijn!
3!
pi_73670789
amaranta, dat klinkt niet fijn zeg
ik hoop maar dat de pijn vandaag en beetje zakt (lees weggaat)

en Asyniur, in 3 etappes afwassen klinkt ook niet best...

nou ja, veel succes maar allemaal vandaag en ik lees jullie later
pi_73670853
jeetje wat een leed hier op de vroege ochtend...

@Asy; ik denk dat je inmiddels genoeg goede adviezen van de andere dames hier hebt gehad... maar idd denk aan jezelf en kies voor jezelf. Hoe moeilijk dat ook mag zijn...
en verder natuurlijk heel veel sterkte en een dikke

@Amaranta; bah door je rug gegaan, wat naar zeg! hoop dat je toch snel op een of andere manier ergens terecht kan om geholpen te worden...
voor jou natuurlijk ook veel sterkte en een dikke

en Trixje is ook weer aan het nachtbraken... arme jij.....

arme dames...

en ik wil niet klagen, maar heb ook beroerd geslapen en moet straks presenteren en heb dr nu helemaaaaal geen zin in .... komt vast wel goed... maar toch ff een beetje zenuwachtig.

@Vlindur; vandaag 29 weken
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 14 oktober 2009 @ 07:19:10 #33
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_73670854
Asy succes en doe het echt wat rustiger aan!
Voor iedereen die het verder nodig heeft:
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_73670896
Goedemorgen,

Wat vervelend te lezen dat er zoveel meiden met pijn zijn

Asy, als spuit 11 wil ik toch nog even zeggen: Let goed op jezelf en soms lijkt het achteruitgang, maar blijkt het achteraf toch echt vooruitgang: wat minder hoeft niet slecht te zijn

Amaranta, auw! Ik hoop dat het snel zakt, maar een dagje rust lijkt me geen overbodige luxe!

Incantrix, wat kun je het toch altijd mooi verwoorden maar balen dat je zelf toch weer aan het nachtbraken bent geslagen. Rustig aan!

BJ, ik zal voor je duimen met de presentatie. Slecht slapen van te voren helpt inderdaad niet maar je hebt het zo goed voorbereid, dat ga je gewoon super doen!

Vlindur; vandaag alweer 29 weken

Hier weer opschieten voor het werk. Het is pas woensdag maar goed, nog een paar dagen en dan een druk weekend. Heb ik zin in!
pi_73670905
Hoe het kwam, ik had dus een enorme hoestbui en ineens, krak, schoot het erin.
liggen is niet fijn maar ik merkdat gewoon zitten goed gaat.
Ik loop alleen een beetje scheef.
Heb even met baas overleg gehad. Ik ga het proberen, als het niet gaat mag ik meteen naar huis. Er is een stagiaire dus die draait de groep vandaag.

Collega komt me zo ophalen want ik durf zelf geen auto te rijden.

Man vindt het voglens mij niet leuk dat ik toch ga werken. Maar hij zei, je meot het zelf weten. Nouja, ik probeer het. Ik weet nu al dat als ik thujis blijf zitten, dat ik dus de hele dag aan het janken ben en dat de pijn alleen maar meer gaat worden.

BeesieJen, heel veel succes voor straks!

Inca, veel plezier bij je walrusjes dan.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 07:39:26 #36
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73670927
Amaranta! Knakken is toch niet goed! Ga aub toch even naar de huisarts; als hij niks raars vindt dan is dat helaas zo, maar misschien kan hij je meteen even doorsturen naar een fysiotherapeut!

Asy: Denk goed aan jezelf en aan je kindje in je buik! Aangeven dat het niet meer lukt is geen zwaktebod he! Erkennen dat iets níet lukt is veel moeilijker dan doormodderen soms!
Je hebt niet alleen jezelf om aan te denken, de kleine in je buik heeft minstens net zoveel te zeggen. Als die nu kon praten zou er vast gezegd worden: "Mama, wil je het even wat rustiger doen? Dat is voor mij ook wel zo fijn!"

Met mij gaat 't goed op wat spontane flauwvalsessies na.
Deze week ben ik even halve dagen aan het werk; even mijn lichaam de kans geven om te wennen aan de nieuwe situatie.

Lieve modjes, volgens mij is er de vorige keer overheen gelezen maaaar: Mag mijn datum op 08-05-2010?
Dank u!

EDIT: Ik heb vannacht toch zo apart gedroomd! Ik droomde dat ik samen met mijn zoon (?) door de plassen aan het stampen was en dat we de grootste lol hadden! Daarna gingen we een softijsje kopen, want het is altijd weer voor softijs! Dat had 'ie van mij! Ik werd helemaal verliefd wakker.
A grand adventure has begun.
pi_73671141
BJ succes met je presentatie, ik zal voor je duimen Komt vast goed, door de adrenaline word je wel weer wakker
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:06:48 #38
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73671148
Beessie-Jen succes vandaag!
A grand adventure has begun.
pi_73671197
Amarante, op je rug... wat lijkt me dat kloterig zeg... hopelijk wordt het snel wat minder en als het niet gaat echt naar huis gaan hoor! (Jij bent toch lerares? Lijkt me niet het makkelijkste beroep als je door je rug bent gegaan).

BJ, heel veel succes met presenteren, ik duim mee hoor, zet hem op!

Keshet, pas je op? Met flauwvallen is niet goed hoor... goed dat je rustiger aan doet even.

Troel hoest met jou eigenlijk? Is het gerommel weer gezakt? Of doe jij ook tanden op elkaar en doorbikkelen?

MissHobje, thanks!! Blijft spannend dus. Nou, wens haar maar succes/sterkte van mij/ons!

Hier vannacht echt als in coma geslapen... was ook wel redelijk gaar weer dus dan wil het wel. Nu weer aanwezig op mijn werk... lekker suf internetten
pi_73671449
Goedemorgen

Even snel bijgelezen en een dikke kus voor Asy en Octo (ja octo, klinkt héél bekend, gisteravond wel een uur brullen om alles en niks )
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:54:24 #41
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_73671770
Troel, is de baby er al?

Oh, en sorry maar overduidelijk, ik ben dus niet bijgelezen .
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:06:54 #42
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73671999
Dank je voor alle lieve reacties.
Mailtje van mijn man:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga strakjes de bekkentherapeut bellen om te vragen mij zodanig te helpen dan ik in en rond het huis kan functioneren. Afgesproken met manlief om a.s. vrijdag bij mijn collega's aan te kaarten dat het echt niet meer gaat en dat ik per 29 okt ophou. Dan kan ik met een gerust hart afspraken afronden en overdragen.
pi_73672113
Asyniur grasmaaien?!!?!?! FOEI!!!
Goed dat je nu echt de knoop doorgehakt hebt en je collega's in gaat lichten dat je echt moet stoppen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_73673119
Asy, het gras maaien Daar heb je mannen voor hoor, zeker als je zwanger bent. Zware dingen kan je het beste uitbesteden. En ook al ben je normaliter iemand die maar door blijft gaan zonder te zeuren of klagen, je mag best laten zien/merken dat iets je te veel is. Het zou niet zo ver moeten komen dat een 3e het uit je moet trekken. Blijven praten met je partner voorkomt misverstanden en overbelasting van jou.

Amaranta, maak even een afspraak bij de dokter, laat hem even kijken naar dat knakje wat je voelde. Beter een keer te veel gekeken dat een keer te weinig en dat je nog een week lang zittend moet slapen. En je man heeft wel gelijk, beter even je rust pakken dan aan het werk gaan. Met rust ben je misschien met 2 dagen wel weer genoeg hersteld om te kunnen werken. En wat dan nog als je een huikbui krijgt en het je te veel wordt. Ik had vorige week zo een pijn dat ik ook een flink potje heb liggen janken in bed. En weet je wat, het lucht wel even op.

BJ, succes met je presentatie vandaag.

Troel, hoe gaat het er mee?

MissHobje, doe je het-is-mij de groeten en beterschap wensen van ons hier?

Hier staat de box De nieuwe box heeft mijn man gisteren nog even in elkaar gezet, onze dochter vroeg er speciaal om met de boodschap "dat kan mijn broertje er alvast aan wennen dat we straks een baby krijgen".
En de manueel therapeut heeft me maandag gelukkig een stuk minder pijn gedaan waardoor het nu wel verlichting geeft, mits ik niks geks doe en me rustig houdt.
pi_73673190
Goedemorgen dames, sorry dat ik zo maar even binnen kom vallen...ik ben nog steeds wachtende op een tweede streepje, maar ik vroeg me dus iets af, en ik kan dat dus beter aan de zwangere dames vragen...
Ik zit momenteel in mijn klusweek. Mijn HA zei dat om de dag klussen beter is, maar ik lees veel op internet dat als het zaad van de man goed is (van mijn man is goed, niet geweldig, maar normaal) dat elke dag beter is. Ik wil graag weten, wat was jullie succesformule die maand dat je zwanger werd? Om de dag of elke dag?
Alvast bedankt voor jullie reacties!(en sterkte!)
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_73673206
Asy, denk dat dat de enige goede beslissing is op dit moment, hoe vervelend je het misschien ook vindt.

Faja, fijn dat de manueel therapeut lijkt te helpen. Maar ook jij: RUSTIG AAN!

Isla, 100% weet ik het niet (wanneer het precies verwerkt is) maar we denken het pinkerweekend dus dan was het iedere dag. Toch schijnt om de dag voldoende te zijn hoor, maar bij ons was het puur toeval dat het elke dag was.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:09:16 #47
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73673248
goedemorgend...

tvp

sorry dat ik verder niet reageer...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:14:39 #48
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73673356
tis een elektrische grasmaaier

IslaBonita, in de vruchtbare periode om de dag en als we zin hadden elke dag. En verder gewoon wanneer je zin hebt...
pi_73673509
Isla, bij ons is het een weekje om de dag geweest wat uiteindelijk (na een jaar maar op de gok wat klussen) de doorslag/doorbraak heeft gegeven...
pi_73673645
Asy, goed dat je de keuze hebt gemaakt om te stoppen met werken... want wat jij beschrijft is niet normaal en al helemaal niet goed voor je Aan jezelf en je kleintje denken... en de rest zoekt t zelf maar uit.

Amaranta Klinkt niet lekker... doe je voorzichtig?

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar onze Puk is in 1 lucky shot verwekt... 1 keer geen condoom was voldoende voor ons. Hij is echt een kadootje zeg maar.

Ik heb een hele goede nacht gehad sinds tijden... mn lief heeft een plank tussen mn matrassen geschoven waardoor mn bed een stuk steviger is. Straks ga ik ff fruit halen op de markt en nog ff wat dingetjes in het huishouden. Heb er zin in vandaag Ow ja puk zit nog vrolijk te trappelen in mn buik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')