quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:35 schreef geelkuikentje het volgende:
Is Windows Vista 64 bits + 4 Gb een keiharde eis? Kortom met mijn 32 bits Vista + 2 Gb + HD3870 kan ik het wel vergeten?
Als je alle toeters en bellen wilt, wel vrees ik.quote:There are 2 versions of CM10:
* The 'normal' HD version, with a lot of HD textures and characters. This version requires a fast pc with at least 4GB of ram and a high-end grapichs card. A 64bit Windows version is required.
* The LE version, the Light Edition, does not include the HD characters, new soundtracks and gameplay changes or tweaks. This version works with a 32bit Windows, however this is untested and unsupported.
Met alle toeters en bellen aan nu (zonder mod dus) gaat het als een trein. Als ik de light installeer verander ik dan ook niet de installatie van al mijn andere Steam spellen die op Half Life 2 gebaseerd zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:56 schreef pagadder het volgende:
[..]
[..]
Als je alle toeters en bellen wilt, wel vrees ik.
Heb je de juiste .exe gestart? De .exe bestanden voor de mod staan inquote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:55 schreef Dibble het volgende:
Ik zie anders geen verandering aan de shaders en textures. D'r is alleen overmatig gebruik gemaakt van HDR Bloom en grauwere filters als ik het zo zie.
Heb je misschien fatsoenlijke screenshots van hoge kwaliteit ipv die kut JPG's uit de OP en screenshots v/d normale game precies op dezelfde locaties. Wil wel een weten welke veranderingen nou 4 GB en Vista 64 nodig hebben :') En om nou de hele game overnieuw de spelen voor die extra lichteffecten vind ik een beetje onnodig.
1 |
http://www.k3nny.info/downloads/Cinematic_Mod_10.torrentquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:50 schreef Mopst3r het volgende:
Heb hem toevallig ook gedownload van de week, helaas versie 8... is er ook 1 download link van cm_10 ipv 50 rapidshare links
1.3 is geen 5.8quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:08 schreef Tain het volgende:
Zit met die torrent ook gewoon op 1.3MB/s
Login to Photobucketquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:19 schreef pagadder het volgende:
Ik ga nu beginnen aan Chapter 4: Water Hazard. De mooiste screens van de eerste drie chapters staan hier. Fakefactory 10, alles vollenbak open. Blij dat dit stuk voorbij is. Vind deze het minst leuke van het spel -buiten Ravenholm-
http://smg.photobucket.com/albums/v214/shell808/Fakefactory%2010/
Ik weet het. Probleem is dat ik wil dat alléén dat album openbaar is, en de rest niet. Heb geen flauw idee hoe ik dat moet doen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:27 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Login to Photobucket
Logging into album shell808 : Fakefactory 10
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |