Vannacht gaat het vriezen dus kom maar op met die stamppottenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:13 schreef DarkElf het volgende:
boerenkool,maar das pas echt lekker als de vorst erover is geweest...
Ik zou eerst even wachten tot je dood bent, voordat we je invriezen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:55 schreef Winner_Taco het volgende:
Wat denken de dames , invriezen of niet?
Als je het over een restje tomatensoep hebt: JAquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:55 schreef Winner_Taco het volgende:
Wat denken de dames , invriezen of niet?
Je avatar is een dame zo goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:22 schreef Duderella het volgende:
Ik ben overigens ook geen dame.
Maar stamppot zou ik best invriezen, denk ik.
Nooit geprobeerd. Of het gaat op, of we bakken het de volgende dag op
Oi vrouwke toch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Stamppotten zijn goed in te vriezen ja, geen punt.![]()
Boh wat ben ik nu gesloopt zeg na zo'n dag janken en verward zijn
Hij staat bij ons voor straks op de DVD-speler.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:14 schreef DarkElf het volgende:
Masterchef was weer leuk, altijd leuk het meedraaien in een sterrentoko en daarna zelf weer een stapje verder gaan.
daar moet je wel van houden, een héél erg sterke rooksmaakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:39 schreef golfer het volgende:
* golfer schenkt een stevige Laphroig voor Sunny in.
Ik ken Sunny haar smaak intussen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:15 schreef Pietverdriet het volgende:
daar moet je wel van houden, een héél erg sterke rooksmaak
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:15 schreef Pietverdriet het volgende:
daar moet je wel van houden, een héél erg sterke rooksmaak
Geniet er maar lekker van!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:12 schreef MissHobje het volgende:
zo lekker thuus en heb weekend![]()
Hoef pas maandag weer!!!
Heb een lekker bubbelwijntje en een lekker oven broodje
Enjoyquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:12 schreef MissHobje het volgende:
zo lekker thuus en heb weekend![]()
Hoef pas maandag weer!!!
Heb een lekker bubbelwijntje en een lekker oven broodje
In het Grote Veld (natuurgebied) stond de rijp op de akkers en bramen waren bevroren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:29 schreef DarkElf het volgende:
ik vind het maar raar koud weer, tis wel herfst maar om 9.20 uur was het in Woensdrecht (vlakbij) 1.7 graden
Hier midden in de stad was het gras ook bevrorenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In het Grote Veld (natuurgebied) stond de rijp op de akkers en bramen waren bevroren.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:31 schreef freecell het volgende:
Hier midden in de stad was het gras ook bevroren
Maar wij zitten hier dan ook in het hoge Noorden natuurlijk
Ja MeMo je mág ook geen Molotov-cocktails naar bussen gooien hehquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Werd vanochtend wakker van een enorme stank, bussie in de fik voor de flat
Zeg dat je gecompenseerd wil worden in de huurprijs als het langer dan een week duurtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh![]()
en nog steeds geen tv, zo nog amar eens bellen
zo das nog een best fikkiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Werd vanochtend wakker van een enorme stank, bussie in de fik voor de flat
Zo lekker was het niet, men wat een lucht, stond echt even opn scherp, als het in de flat was moesten mn katten ook mee, en die in een mandje proppen kost meer tijd dan gewoon snel t gebouw uit, gelukkig viel t allemaal mee, maar toch wat engig zo;n sterke brandlucht in je huisquote:
Gelukkig is het niet nodig geweest. Er heerst een taboe op het eten van mensenvlees. En in de Westerse wereld ook op kattenvlees.quote:
Yay, das tof!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:29 schreef Bluezz het volgende:
Yeah, de afspraak voor de 3D echo is gemaakt en wij gaan méé![]()
Over 2 weekjesquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo ik word rijk! Krijg geld van de belastingdienst! 2 euro![]()
Onder de 3 euro doen ze niet geloof ikquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
extra biertjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Wie het kleine niet eertquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:35 schreef borisz het volgende:
Ohja de tentamenregels zijn aangescherpt. Je mag niet meer te laat komen om wat voor reden dan ook. Naar de WC mag ook niet meer. Ben benieuwd of de kleerkasten er ook weer zijn
. Sinds vorig jaar maart zijn er ook beveiligers in de tentamenhal
[..]
Om de rust te waarborgen, vorig jaar mocht je nog een half uur te laat komen. Neem afgelopen maart, toen lag de treinverbinding Zaandam - Amsterdam eruit door het slechte weer en moesten een hoop mensen naar de herkansing.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Bij ons kan je zelf 1,5 uur te laat aan je tentamen starten (als je file hebt gehad).
Wooooo! Uitgeven die hap! Geld moet rollenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee nee bij mij staat er echt te ontvangen 2 euro, het gaat om huurtoeslag.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Onder de 3 euro doen ze niet geloof ikTenminste dat stond in mijn brief. Dan krijg je wel de brief dat je er recht op hebt, maar je krijgt niet het geld
Bij ons max. een kwartier te laat, want als je alleen je naam op het papier wilt schrijven oid moet je verplicht een kwartier blijven zitten. Zo voorkomen ze dat mensen die al klaar zijn aan mensen die te laat zijn dingen doorspelenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Bij ons kan je zelf 1,5 uur te laat aan je tentamen starten (als je file hebt gehad).
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:39 schreef borisz het volgende:
Om de rust te waarborgen, vorig jaar mocht je nog een half uur te laat komen. Neem afgelopen maart, toen lag de treinverbinding Zaandam - Amsterdam eruit door het slechte weer en moesten een hoop mensen naar de herkansing.
Naar de plee mag tegenwoordig niet meer vanwege het spieken. Om het nu helemaal mooi te vertellen, er hebben mensen gewoon in de tentamenhal gepist omdat ze het er niet mee eens waren.
Já, dat is een goed idee voor do/vrij, onze werkdagenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:45 schreef Jarno het volgende:
Hier zit de eerste stoofpot van het seizoen er al weer in, van het weekend lekker sucadelappen gehaald en die zondag heeeeeeeeeeel langzaam en heeeeeeeel lang gaar geprutteld.. Ik vind de herfst echt zo'n geweldig kookseizoen.
.
Dat is dus het verschil tussen een uni/hbo met kutpubers, en een pretentieuze private onderwijsinstellingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:39 schreef borisz het volgende:
Om de rust te waarborgen, vorig jaar mocht je nog een half uur te laat komen. Neem afgelopen maart, toen lag de treinverbinding Zaandam - Amsterdam eruit door het slechte weer en moesten een hoop mensen naar de herkansing.
Naar de plee mag tegenwoordig niet meer vanwege het spieken. Om het nu helemaal mooi te vertellen, er hebben mensen gewoon in de tentamenhal gepist omdat ze het er niet mee eens waren.
Hmmm, ik zat op een hbo met kutpubers, maar die pisten nooit in de tentamenhalquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is dus het verschil tussen een uni/hbo met kutpubers, en een pretentieuze private onderwijsinstelling
Hoef je bij mij op de opleiding niet te proberen. Dan wordt je voor straf gecatheteriseerd in het praktijklokaal door eerstejaarsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:51 schreef freecell het volgende:
Hmmm, ik zat op een hbo met kutpubers, maar die pisten nooit in de tentamenhal
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat is dus het verschil tussen een uni/hbo met kutpubers, en een pretentieuze private onderwijsinstelling
Ja, das lekker, ik maak het ook straks voor do en vrij. Hoe langer het stooftquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:21 schreef DarkElf het volgende:
vrijdagavond ga ik mijn eerste stoofpotje van het seizoen maken, voor zaterdag...
Dan gaan we lunchen met vrienden, daarna naar schone zus dus als we thuiskomen is de stoofpot mooi op smaak..
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]daar houdt ze wel van! Maar als ze die soldaat gemaakt heeft samen met die grappa, snap ik waarom we nu van de stilte mogen genieten.
Haha dat moest er ook nog eens bij komen jaquote:Sunny, laat je niet gek maken hoorEen psychiatrisch verpleegkundige is er om je te helpen, niet om je in een instelling te krijgen
![]()
Ik werk niet in een ziekenhuis. Maar ik verwacht wel dat ik via mn werk gratis de tacohoestprik kan krijgenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:58 schreef DarkElf het volgende:
Volgende week donderdag kan ik de gewone griepprik halen, blijkbaar ben ik een risicogroep door mijn nierziekte. Die wil ik wel, ik had zo een enorme kwakkelwinter vorig jaar dat het me een goed idee lijkt.
Krijg dan ook een uitnodiging mee voor de mex. griepprik, die ergens in nov gegeven wordt.. en toch weet ik nog steeds niet of ik die nou moet halen...lastig.
Moeten degenen die in het ziekenhuis werken hier hem halen en doe je dat?
Zal het morgen ook eens aan mijn nefroloog vragen wat die vindt. Die vond de gewone iig een goed idee...
Ik zou ze ook allebei nemen. Als het kan, waarom nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:05 schreef DarkElf het volgende:
omdat het zo dubbelop lijkt op de een of andere manier, ook al weet ik dat de tacohoest wat anders is..
maar goed wrs ga ik hem wel halen hoor..
zegt de mr ook. En daar hebben jullie wrs gelijk in..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik zou ze ook allebei nemen. Als het kan, waarom niet
Jemig, idd veel te jong... moet raar voelen dat ze er gewoon niet meer is, hè boriszquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:03 schreef borisz het volgende:
Ik blader de ad valvas door(het krantje van de VU) en zie dat 'mijn' studieadviseur overleden is.Had in het begin nogal wat te regelen en heeft zij mij goed in geholpen. Baarmoederhalskanker
, veels te jong om op 36jarige leeftijd te deze aardkloot te verlaten.
Ja en als je dan toevallig elkaar tegen kwam even groeten enzo, ze wist toch wie je was. Dan is het helemaal raar. Begin dit jaar merkte ik wel dat de 'algemene' studieadviesmailtjes niet meer van haar kwamen, maar daar maakte ik niet direct uit op dat ze ziek was. Heb nu toch weer een raar gevoel en dat zal wel even zo blijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jemig, idd veel te jong... moet raar voelen dat ze er gewoon niet meer is, hè borisz
Ik had dat met een professor die me ergens heel goed bij had geholpen en toen ik hem om advies wilde vragen en naar zijn afdeling liep kreeg ik ook te horen dat hij was overleden. Dat was zo surrealistisch, was ook een vrij jonge man (in de 50).
Ik moet alleen maar geld terug betalen....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik kreeg in een keer een uitnodigin voor 3 prikken die ik in twee keer moest halen, maar ik haal ze eigenlijk al jaren niet. Ik ben nooit ziek.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:58 schreef DarkElf het volgende:
Volgende week donderdag kan ik de gewone griepprik halen, blijkbaar ben ik een risicogroep door mijn nierziekte. Die wil ik wel, ik had zo een enorme kwakkelwinter vorig jaar dat het me een goed idee lijkt.
Krijg dan ook een uitnodiging mee voor de mex. griepprik, die ergens in nov gegeven wordt.. en toch weet ik nog steeds niet of ik die nou moet halen...lastig.
Moeten degenen die in het ziekenhuis werken hier hem halen en doe je dat?
Zal het morgen ook eens aan mijn nefroloog vragen wat die vindt. Die vond de gewone iig een goed idee...
was ik ook niet tot mijn nieren ineens mankementen begonnen te vertonen en vorige winter ben ik een keer of 3 ziek geweest...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik kreeg in een keer een uitnodigin voor 3 prikken die ik in twee keer moest halen, maar ik haal ze eigenlijk al jaren niet. Ik ben nooit ziek.
ken dat wel, ook al ken je iemand niet toch leef je mee idd...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:36 schreef Isabeau het volgende:
DE watvan je schoonzus. Wat een oplushting dat ze zo goed hersteld is
En bedankt voor het op de hoogte houden. Ik ken haar dan wel niet, maar ik dacht nog wel regelmatig aan haar. Zo vreselijk jong en dan zo'n ellende al met je lijf
welk recept?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:59 schreef Bluezz het volgende:
We kunnen de griep/mex griepprik idd op mijn werk ook krijgen.
Ik zelf heb hem nog nooit laten zetten en ook bijna nooit ziek/verkouden... als je risicogroep bent zou ik het zéker doen DE.
Leuk receptje dat stoofpotje en de fles port die we een paar weken geleden meegenomen hebben toen het huis van golfers vader en stiefmoeder opgeruimd moest worden, heeft een prima bestemming gekregen IN de stoofpot
Riblappen met paddenstoelen en rode portquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:10 schreef Smallish het volgende:
Dit potje lijkt me beduidend lekkerder dan tuinbonen!
Voel je je al beter dan gister?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff ik heb me net een partij liggen tukkenBen er helemaal duf van!
Tuinbonen zijn heerlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:22 schreef freecell het volgende:
Lekker stoofpotje !
* freecell slaat hem op
Tuinbonen lusten wij hier trouwens ook welJuist wel lekker.
oh wat ben je weer serieus, en je werkt niet eensquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zo kun je het ook zien. maar normaal heeft mijn lichaam dat niet.
ben aan het studerenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh wat ben je weer serieus, en je werkt niet eens
Sorry DEquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das niet werken en als je studeert moet je niet fokken
Gefelici MeMo!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo nieuwe kookplaatecht nog supernetjes en schoon
en dat voor 25 euro en meteen uitgeprobeerd (had visite) heb weer andijviestamppot gemaakt maar dit keer met spekjes erdoor en gehak (dat gekruid was met knof, sambal en gehaktpoeder
)
Mooi niet..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:12 schreef krakkemieke het volgende:
Studeren is ook werken en dan heb je ook recht op pauze.
DH
Sorry, beetje late reactie, we hadden tentoonstellingsavond op school dus moest na het eten snel weg. Maar ik voel me wel beter ja, had ook een goede ochtend in groep 6 (sta ik nu iedere woensdagochtend voor) en zo.. Maar ik ben gewoon dood moe steeds..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voel je je al beter dan gister?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:32 schreef Bluezz het volgende:Zingen ging goeoeoeoed, heb een solootje gedaan*enggggg maar het ging goed! (nothing compares)
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Pfeifer, das niet zo lekker FairyPatatje moet mogen, zonder de mayo? (want dat maakt het vet)
Zingen ging goeoeoeoed, heb een solootje gedaan*enggggg maar het ging goed! (nothing compares)
Sun, ik heb echt geen idee of het wat voor je is, maar mocht je op een bepaald moment iets aan ontspanningsoefeningen willen gaan doen, probeer dan eens yoga. Het is er van poweryoga tot Superzweef en alles daar tussen in en zelfs ik, Miss Nuchterheid Zelve, vind het heel prettig.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sorry, beetje late reactie, we hadden tentoonstellingsavond op school dus moest na het eten snel weg. Maar ik voel me wel beter ja, had ook een goede ochtend in groep 6 (sta ik nu iedere woensdagochtend voor) en zo.. Maar ik ben gewoon dood moe steeds..(alleen dan 's avonds niet meer kunnen slapen natuurlijk
)
nothing compares to you ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:32 schreef Bluezz het volgende:
Pfeifer, das niet zo lekker FairyPatatje moet mogen, zonder de mayo? (want dat maakt het vet)
Zingen ging goeoeoeoed, heb een solootje gedaan*enggggg maar het ging goed! (nothing compares)
Dat is zeker een goede tip Dude. Ik heb er ook al aan zitten denken. Mijn moeder heeft het gedaan en die kreeg erg last van haar knieën, dus daar zit ik ook een beetje mee..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Sun, ik heb echt geen idee of het wat voor je is, maar mocht je op een bepaald moment iets aan ontspanningsoefeningen willen gaan doen, probeer dan eens yoga. Het is er van poweryoga tot Superzweef en alles daar tussen in en zelfs ik, Miss Nuchterheid Zelve, vind het heel prettig.Oh en het kost lekker geen inspanning!
Je kan precies aangeven waar je eventueel blessuregevoelig bent. Mijn yogajuf geeft bij elke oefening een paar varianten. Bij yoga mag je absoluut geen pijn hebben, want pijn is spanning en dan moet je onmiddellijk stoppen of een alternatieve beweging doen (of ondersteuning zoeken of dergelijke, er zijn talloze hulpmiddeltjes).quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is zeker een goede tip Dude. Ik heb er ook al aan zitten denken. Mijn moeder heeft het gedaan en die kreeg erg last van haar knieën, dus daar zit ik ook een beetje mee..Ik heb ook al even gekeken of we hier in het dorp iets van Tai-Chi hebben (ja dus
er woont zelfs een wereldkampioen hier
) misschien is dat wel wat voor me.. Nou ja, ik moet me daar dus nog even verder in verdiepen nog.
Oeh ja, doen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:59 schreef DarkElf het volgende:
Masterchef was weer leuk
bracht mij gisteren op het idee om eens in Engeland/Schotland naar een sterrentoko te gaan als we er volgend jaar (misschien) heengaan op vacanciones
Het restaurant van Tom Kitchin heeft mij wel aangesproken toen ik dat een tijd geleden op tv zagquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeh ja, doen!![]()
Al enig idee naar welke je zou willen?
Ik word wel een beetje nieuwsgierig!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:06 schreef Bluezz het volgende:
DE dan MOET je echt in Ullapool naar The ArchGeen ster, maar wat je op je bord krijgt is echt sterwaardig!
Even pauze bij masterchef.
Er zijn 8 gegadigden om nothing compares 2 U te zingen, het wordt een duet dus wie weet. En ander probeer ik na de vakantie gewoon een ander moppie te zingen. Ik wil dat zó graag eens in mijn leven doen![]()
![]()
Ze vonden het nog ok ook
En nee, ik ga mezelf hier niet opnemen
Ja maar je moet wel ontspannen hè, lieve Sun.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:07 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Dude en DE: Ja als ik mijn gewrichten kan ontzien zou dat fijn zijn, mijn knieën zijn de zwakke schakel. En juist dat Tai-Chi ook nog een beetje inspannend is leek me wel goed voor me eigenlijk..
Marktplaats of zoiets?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo nieuwe kookplaatecht nog supernetjes en schoon
en dat voor 25 euro en meteen uitgeprobeerd (had visite) heb weer andijviestamppot gemaakt maar dit keer met spekjes erdoor en gehak (dat gekruid was met knof, sambal en gehaktkruiden
)
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar je moet wel ontspannen hè, lieve Sun.![]()
Dus niet aan de Tai Chi en dan die lat weer einden hoog en pas tevreden zijn als je je inspant.Echt waar: niets zo moeilijk als je totaal ontspannen. Hemel, ik wist niet eens meer hoe dat moest.
Ja, lukt mij ook wel, hoewel ik niet eens zo'n héle erge zweefjuf heb. En ik heb ook besloten dat ik me er bij neerleg dat zij er haar leven van maakt (met alle bijbehorende zweverij erbij) en ik er puur kom voor de oefeningen. What's in it for me. Nu stoor ik me eigenlijk helemaal niet meer aan haar de posters over mantra-zingen en haar ietwat sacrale stemgeluid. En stiekem helpt het ook wel. Kijk, als ze zou roepen: EN NOU PLEUR JE DIE POOT VOOR DE ANDERE EN ZO STAAN WE IN DE VLINDURRRR MENSEN! ONTSPANNUH NOU! ONTSPANNUH!! dan zou ik me ook niet lekker voelen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:08 schreef DarkElf het volgende:
knieën is lastig idd, das voor mij de reden dat ik ermee gestopt ben.. (dat het een vrij hoog zweefteefgehalte was heeft de keuze veel makkelijker gemaakt hoewel ik mij er goed voor af kon sluiten op zich dat stukje..)
Oh the Borders, mooi!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ik leg de lat wat dat betreft niet zo hoog hoor
![]()
![]()
Wij hebben stiekem trouwens bedacht dat we komende zomer toch gewoon weer naar Schotland willenIk heb serieus heimwee
En misschien eerst nog met mijn moeder in mei deze tocht doen: http://www.transcotland.com/bo_trail.htm
Ja lijkt me ook wel. Tot nu toe heb ik dat altijd nog overgeslagen om meteen door naar de Highlands te crossen, maar om te wandelen leek me dit een erg mooie route en ook niet te lang (de andere tochten van die organisatie zijn langer). Misschien plakken we er dan nog een extra overnachting in Edinburgh aan om de stad te bekijkenquote:
Ja hallo, nou ben ik jaloers heur!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook wel. Tot nu toe heb ik dat altijd nog overgeslagen om meteen door naar de Highlands te crossen, maar om te wandelen leek me dit een erg mooie route en ook niet te lang (de andere tochten van die organisatie zijn langer). Misschien plakken we er dan nog een extra overnachting in Edinburgh aan om de stad te bekijken
Goede deal gedaan dan MeMo!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.pelgrim.nl/index.php?id=1672
kijk dan hoe duur zoiets nieuw is
Moet je ook gaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja hallo, nou ben ik jaloers heur!![]()
die ik heb zal rond de 250 kosten maar da nog je kunt er hetzelfde meequote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja hallo, nou ben ik jaloers heur!
[..]
Goede deal gedaan dan MeMo!
Ja maar ik moet nog naar zovéél prachtigs.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Moet je ook gaanValt me qua prijs ook erg mee moet ik zeggen. Beetje goedkope ticket op Edinburgh regelen en dan is het goed te doen
Heb jij 'm mooi voor een tiende!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die ik heb zal rond de 250 kosten maar da nog je kunt er hetzelfde mee
quote:
Nee, dat went hoor!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Scotlandmeet doen next year?
Dude, ik zou in een deuk liggen als men zo tegen mij zou praten![]()
Op water en brood, die kleine dief! Potverdikkie!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:43 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen
Koffie
En een nieuw broodje, de mijne is gestolen
Ja, kijk nouquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Op water en brood, die kleine dief! Potverdikkie!
Hij kijkt er wel lekker eigenwijs bij.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, kijk nou
En hij had dus net zelf ontbijt op hè?
Pietverdriet: klinkt leuk, maar wel veel werk voor bakje koffie
is ook niet het idee dit dagelijks te doen voor ieder bakkie, maar het is wel leuk om eens te klooien, gewoon om te kijken hoe het werkt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:11 schreef freecell het volgende:
Pietverdriet: klinkt leuk, maar wel veel werk voor bakje koffie
Vers gebrande bonen lekker? Dan ben je een van de weinige, het is een tamelijk weeige lucht.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:19 schreef DarkElf het volgende:
#
Klinkt leuk Piet, ik hou niet van koffie maar de geur van vers gebrande bonen is wel heel lekker
Tuurlijk, maar als ik een voorraad maak, kan ik toch net zo goed naar de pelikaan gaan en ze daar kopen? die branden namelijk ook zelf.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je kan toch een voorraadje aanmaken? Ik neem aan dat je die gebrande bonen wel even kan bewaren, of zou de kwalitiet snel achteruit gaan.
Volgens mij zijn er meer koffiehandels die pelikaan hetenquote:Ik wist toruwens niet dat Pelikaan een keten was. Die zit ook in Zevenaar.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Crosspost omdat ik zo opgewonden ben
Net mijn eerste zelfgebrande koffie gemaakt. Had Java Arabica bonen van de Pelikaan in Zutphen gekocht (op hun advies) en ze gebrand in mijn popcorn machine tot het begon te roken. Even laten afkoelen en daarna gemalen en er espresso van gemaakt, christemezielen, eerste experiment en direct al resultaat, een dikke laag crema en een aromatische okay koffie (als ik een espresso altijd zo kreeg in de horeca hoorde je mij niet klagen)
Geweldig wat is dit leuk, ik ga hier maar eens verder mee experimenteren.
oh verse koffie dan, tis nog vroegquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vers gebrande bonen lekker? Dan ben je een van de weinige, het is een tamelijk weeige lucht.
Wat je bij DE (of liever Sara Lee) ruikt is het malen van de koffie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh verse koffie dan, tis nog vroeg
Trouwens in Utrecht rook je toch altijd de DE fabriek? zo vies is dat niet (if my memory serves me well)
Weet het ook alleen omdat ik de eigenaar van de pelikaan ken en die nogal eens klachten heeft uit de buurt als de halve binnenstad weer eens wee ruikt van het branden.quote:
Jups ruik hem minstens een aantal keer per week als de wind goed staatquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh verse koffie dan, tis nog vroeg
Trouwens in Utrecht rook je toch altijd de DE fabriek? zo vies is dat niet (if my memory serves me well)
Dat is heerlijk!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:35 schreef DarkElf het volgende:
Wel foto's na het shoppenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:50 schreef MissHobje het volgende:
aangezien kleding ff niets wordt.. laarzen
doe mij voor dat laatste punt maar gewoon fijne sneakertjes hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:14 schreef DarkElf het volgende:
het zit lekker, het staat mooi, het loopt lekker?
gewoon meer alsin.. de meeste vrouwen..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat hebben nederlandse vrouwen toch met laarzen?
Nee, het staat niet mooi.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:14 schreef DarkElf het volgende:
het zit lekker, het staat mooi, het loopt lekker?
wow erg mooie Dark Elfquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:48 schreef DarkElf het volgende:
gisteren besteld en net belde de postmeneer al aan!
[ afbeelding ]
dat zijn ze
heb nog zwarte laarzen met een hogere hak (hoe noemde steer ze ook al weer.. fuck me boots volgens mij) deze hak is lekker breder dus goed om Berlijn door te lopen met kerst
die vind ik dan ook niets, geef dan maar een goede sandaalquote:
das jouw meningquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, het staat niet mooi.
Staat als boerentrien.
Klopt helemaal, maar wees eerlijk, kijk eens hoe nederlandse vrouwen in den haag, rotterdam, amsterdam, utrecht zich kleden en vergelijk dat Düsseldorf, Keulen, München, Parijs, Rome, Milaan, Lyon...quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:27 schreef DarkElf het volgende:
zoiets bijvoorbeeld is echt mooi
Ben natuurlijk iets bevooroordeeld omdat ik ze heb maar goed
Dat is jouw mening, om je zelf maar te quoten. En ik heb nergens onverzorgd gezegt, ik zei boerentrien, iemand die nooit eens verder heeft gekeken.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef DarkElf het volgende:
wat een onzin Piet, blijkbaar verkeer je in de verkeerde kringen in Nederland.
Als je kijkt naar de gemiddelde oververmoeide moeder, ja die zien er over het algemeen niet zo uit als Spaanse of Franse dames, dat klopt maar als je verder kijkt dan je neus lang is zie je dat Nederland barst van de leuke meisjes/jonge vrouwen en oudere vrouwen die met veel aandacht zich kleden, verzorgd haar hebben en echt wel weten wat ze kopen![]()
In mijn omgeving ken ik werkelijk geen onverzorgde 'boerentrienen' zoals jij dat placht te zeggen met bijv kort haar en 'lekkere makkelijke' kleding op lompe schoenen e.d.
Voor de mannen gaat dat ook niet op dus ik heb geen idee met wat voor mensen jij omgaat maar ik ken ze niet
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:57 schreef borisz het volgende:
Opdracht financial accounting goed gekeurd. Voor het tentamen is een 3,5 voldoende nu
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:57 schreef borisz het volgende:
Opdracht financial accounting goed gekeurd. Voor het tentamen is een 3,5 voldoende nu
Ja JPquote:
Ik mis de sporen nog.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:48 schreef DarkElf het volgende:
gisteren besteld en net belde de postmeneer al aan!
[ afbeelding ]
dat zijn ze
heb nog zwarte laarzen met een hogere hak (hoe noemde steer ze ook al weer.. fuck me boots volgens mij) deze hak is lekker breder dus goed om Berlijn door te lopen met kerst
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja JP
Al die uren om een jaarverslag uit te pluizen zijn beloondLoon na werken
.
blijkbaar heel erg?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:21 schreef Memento-Mori het volgende:
en nog steeeds geen tv in huize M-M, sinds maandag dus al, hoe moeilijk kan t zijn??
Heujquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:48 schreef DarkElf het volgende:
Als je kijkt naar de gemiddelde oververmoeide moeder, ja die zien er over het algemeen niet zo uit als Spaanse of Franse dames, dat klopt maar als je verder kijkt dan je neus lang is zie je dat Nederland barst van de leuke meisjes/jonge vrouwen en oudere vrouwen die met veel aandacht zich kleden, verzorgd haar hebben en echt wel weten wat ze kopen![]()
Gelukkig kun je een hoop zien via internet, dat scheelt dan wellicht een beetjequote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:21 schreef Memento-Mori het volgende:
en nog steeeds geen tv in huize M-M, sinds maandag dus al, hoe moeilijk kan t zijn??
Neuh want dan loopt de boel vastquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gelukkig kun je een hoop zien via internet, dat scheelt dan wellicht een beetje
Ik kan niet zonderquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:03 schreef Jarno het volgende:
En wat is er mis met bliktomaten? Lifesavers zijn het!
Ik bedoel maar. Je kunt niet genoeg tomatenpuree, gezeefde tomaten in pak en/of tomaten in blik (die van de Aldi met basilicum!) in huis hebben voor een snelle pasta als je geen zin of weinig tijd hebt om te koken!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:04 schreef Anthraxx het volgende:
Bliktomaten gebruik ik altijd in een bolognese saus, omdat ik tomaten pellen een kutwerk vind.
Alleen nog even aan je taalgebruik werken dan he? Me is geen bezittelijk voornaamwoord.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet is een ongelofelijke, elitaire, hautaine, arrogante en zelfingenomen culi. Maar ik heb smaak en weet waar ik het over heb.
Ben dan ook maar al te vaak onuitstaanbaar, maar heb niets kwaad in de zin anders dat ik mensen graag op de kast jaag.
oh, en ik kan het me goddank veroorloven goede spullen te kopen, na 6 jaar studie en 20 jaar keihard werken aan me carriere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Op dit moment staat mijn kuismadam de keuken te doen, wat was daar dan mis mee?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:09 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, ik ben vast wel een elitaire eikel danWant ik vind kunst niet alleen leuk omdat ik het mooi vind, ik vind het ook interessant om te bedenken waarom het ene schilderij Kunst met een grote K is en het andere niet. En ik woon in België, dus goedkope wijn is geen optie. En ik heb binnenkort een heuse kuismadam
Láát me lekker
Je manier waarop is soms misschien wat storend, namelijk pretenderen dat je toch écht wel bij de top 10 mensen op deze aardkloot behoort.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:15 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet is een ongelofelijke, elitaire, hautaine, arrogante en zelfingenomen culi. Maar ik heb smaak en weet waar ik het over heb.
Ben dan ook maar al te vaak onuitstaanbaar, maar heb niets kwaad in de zin anders dat ik mensen graag op de kast jaag.
oh, en ik kan het me goddank veroorloven goede spullen te kopen, na 6 jaar studie en 20 jaar keihard werken aan me carriere.
Ik zeg bijna altijd "me" als ik mijn bedoel, me vrindje, me autootjes, me carriere, me lievelingsrestaurant.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Alleen nog even aan je taalgebruik werken dan he? Me is geen bezittelijk voornaamwoord.
Lekker! Ik wil ookquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:51 schreef golfer het volgende:
Stoofpotje dat B. gisteren al had voorbereid staat ook alweer een uurtje te pruttelen hier. Nog maar een klein scheutje port toegevoegd omdat de saus nu wel erg begon in te dikken.
ijdeltuit, dat was ik nog vergetenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Je manier waarop is soms misschien wat storend, namelijk pretenderen dat je toch écht wel bij de top 10 mensen op deze aardkloot behoort.
Je weet het maar nooit, misschien sta ik wel boven je in het lijstje
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Je manier waarop is soms misschien wat storend, namelijk pretenderen dat je toch écht wel bij de top 10 mensen op deze aardkloot behoort.
Je weet het maar nooit, misschien sta ik wel boven je in het lijstje
Dat kanquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:12 schreef ColdFeet het volgende:
Dat ben ik absoluut niet met je eens! (op vakantie e.e.a. gelezen over Jackson Pollock, bijvoorbeeld. Best tof!) Experimentele kunst is net zo goed kunst. Ookal is het niet per se 'mooi'.
Oh, dit is zo'n prachtige politiek-correcte uitspraak dat ik 'm even quotequote:
Ik zie net dat het duurst geveilde schilderij ooit van Jackson P isquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat kan
Maar experimentele kunst vind ik echt lichtelijk onzinnig. Dat bedoel ik, ik ben plebs
Nouja, ik meen het wel. Sommige mensen kunnen alleen lekker eten als het patat met mayonaise en een kroket is, dat vind ik evengoed bekrompen. Of als je niks durft te proberen uit angst dat het vies is ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, dit is zo'n prachtige politiek-correcte uitspraak dat ik 'm even quote
Eens! En nu ga ik bliksemsnel richting collegequote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nouja, ik meen het wel. Sommige mensen kunnen alleen lekker eten als het patat met mayonaise en een kroket is, dat vind ik evengoed bekrompen. Of als je niks durft te proberen uit angst dat het vies is ofzo.
Ik ken teveel kunstemakers om het allemaal maar serieus te nemen, actuele kunst zal me rotten, als het over 100 jaar nog wat is heb je je bewezen denk ik dan. Maar een haai op sterk water, of een schedel met diamanten, Puh-lease, hou je moeder voor de gek, dat is windhandel en marketingquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zie net dat het duurst geveilde schilderij ooit van Jackson P is
Ken je Bas Jan Ader? Die komt uit jouw regio (en 'hangt' nu in het MoMa).
LOLquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:24 schreef golfer het volgende:
Zolang het niet de experimentele kunst van bijvoorbeeld Hermann Nitschis kan ik het wel hebben.
Let op: klikken op eigen risico.
Nee, nooit van gehoordquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zie net dat het duurst geveilde schilderij ooit van Jackson P is
Ken je Bas Jan Ader? Die komt uit jouw regio (en 'hangt' nu in het MoMa).
Das best een keer lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:26 schreef Jarno het volgende:
En vanavond eet ik heel verantwoord Chinees ivm overwerk..
Soms ben ik dat inderdaadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zeg bijna altijd "me" als ik mijn bedoel, me vrindje, me autootjes, me carriere, me lievelingsrestaurant.
Maar goed, ik ken me fouten, maar wist jij dat je een spellingsnazi bent?
Tonijnsteak verknal ik altijd. Doe'k niet meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga zo eten met een paar vrienden, denk dat het een tonijnsteak wordt, of een ander soor steak
Heel makkelijk, op kamertemp laten komen, 2 minuten aan iedere kant, meer niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tonijnsteak verknal ik altijd. Doe'k niet meer.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Soms ben ik dat inderdaadik weet niet wat het is, maar dat me als bezittelijk voornaamwoord is iets dat me mateloos irriteert, het komt zo asociaal over: Ik ga wel effuh op muh fiets komt een stuk minder intelligent over als: Ik ga wel even op mijn fiets.
En dan bakken in....?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heel makkelijk, op kamertemp laten komen, 2 minuten aan iedere kant, meer niet.
op de grill of in boter bakken, als je het in Boter bak even door de bloem halen , niet te heet laten worden en serveren met de boter waar je het in gebakken hebt, met verse peterselie en citroen erdoor.quote:
dat is geen bezittelijk voornaamwoord he? wat voor studie heb je gedaan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Iets van potten en ketels.
klopt, maar het is iets wat mij mateloos etc etcquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat is geen bezittelijk voornaamwoord he? wat voor studie heb je gedaan?
Ik weet dat ik vaak genoeg zelf spel- of stijlfouten maak, ik zei net toch ook dat ik niet weet wat het is dat dat "me" als bezittelijk voornaamwoord mij vooral zo mateloos irriteert, het komt gewoon dom en asociaal over bij mij en daar kan ik niks aan doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
klopt, maar het is iets wat mij mateloos etc etc
Niet voor jouquote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:48 schreef golfer het volgende:
Ga lekker even ergens anders een ver piswedstrijd doen?
Deze niet, is eerder een cognac, maar ik drink hem zelf welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:00 schreef golfer het volgende:
Grappa, bwegh. Dat smaakt naar petroleum.
Prima, maar dan wel van door jou zelf gebrande bonen.quote:
Leuke postquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:51 schreef freecell het volgende:
*bekentenis alert*
Ik zat net eens te denken, ik voel me hier nogal eens een burgermiepje, omdat ik vaker kook met bliktomaten dan met oesters,ik een fles wijn van 6 euro al duur vind en ik met enkel een HBO opleiding thuis zit te mama-spelen. Ik heb bijna geen culturele kennis, nooit verder gereisd dan halverwege Frankrijk, nog nooit een berg gezien en ik weet net zo weinig van kunst. Ikzit in een huurhuis, drink jus uit pak bij mijn ontbijt, nooit verse jus en heb een kat (die ik 's nachts natgooi omdat ze me wakker miauwt).
Ik houd van dingen die ik mooi vind, omdat ik ze mooi vind en niet omdat ze kunst zijn. En ik geniet van een mooikaap-wijn van de AH van 2,- en dan ben ik heel gelukkig.
Maar als ik de discussie hierboven over supernette laarzen die boers zouden zijn (ik zie geen rubberen laarzen met modder er aan, heb ik het verkeerde plaatje in mijn topic?) lees denk ik: hey, één ding scheelt; ik mag dan plebs zijn, ik ben in ieder geval géén elitaire eikel![]()
*/bekentenis alert*
op het moment dat je ze crêpes gaat noemen is het natuurlijk weer erg CUL.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:13 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga maar eens pannenkoeken bakken. Hoe niet CUL is dat?
Je was me voor! Crepes afgeblust met cognac!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
op het moment dat je ze crêpes gaat noemen is het natuurlijk weer erg CUL.
iedereen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:10 schreef Duderella het volgende:
Iedereen in de verdediging omdat 'ie niet 'zo gewoon is gebleven'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |