Brighton solo.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn ouders haatten de muziek, mede omdat ik het de hele dag draaide...en dan niet de parels als We will rock you, I want to break free enzo.
Nee, ik ging voor de echte gitaar-snerk-jengelnummers. Vonden ze niet zo leuk![]()
Maar de concerten waren super
Da's klote. Geen internet via de kabel dus?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:59 schreef Memento-Mori het volgende:
De kabel ligt eruit in de flat, zowel de verhuurder (sshu) als ziggo heeft geen idee waar het probleem zit, dus al 26uur geen tv en ik vertel je: best saai zo
dank jequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:57 schreef Morretje het volgende:
Enooooorme spuit elf, maar wat een mooie foto Ynske! Moest je er snel voor duiken?
Private practice, afsplitsing van Greys Anatomy met Addison, die eerst in GA speelde en nu in PP. En soms komen de karakters van de ene serie langs in de andere..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je
nee lag al op de grond languit
wat is PP?
Wil je dat wel weten?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Weet jij iets van een mysterieus pakje dat hier binnen kwam vandaag?
Ik geloof je!quote:
Die is van mijijijij!quote:
Nou graag! Ik heb het er hier al de hele dag overquote:
Als je daar al bent schiet je al heel op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik was bezig met bijlezen (succes Cat) maar moet nu even tussendoor gillen:
[..]
Die is van mijijijij!![]()
![]()
internetten doe ik via glaszvezel netwerk van de uniquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's klote. Geen internet via de kabel dus?
Ik heb expres mijn moeder de enveloppe laten schrijvenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou graag! Ik heb het er hier al de hele dag over
En het is nog geen Secret Santa.. dus.... weet je er meer van?
Het is wel Hara-achtig om er geen afzender bij te doen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:05 schreef Cat22 het volgende:
Ik was bezig met bijlezen (succes Cat) maar moet nu even tussendoor gillen:
[..]
Die is van mijijijij!![]()
![]()
Nee echt? Was jij het?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb expres mijn moeder de enveloppe laten schrijven![]()
Oh! dat is de reden dat ik rollen marsepein koop, vind het zielig/zonde zo'n beeldje aan te snijden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
I am going to slaughter a piggy![]()
(Nee, niet alwéér, maar nog steeds, ben het gister vergeten)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt? Was jij het?
Serieus? Waarom? Wat lief?!![]()
![]()
![]()
Ik riep hier nog in het topic vanmorgen dat ik al zat te loeren naar het handschrift ivm jouw eerdere envelop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Gadver wat is dat voor gedrochtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |