Ja, maar als je de OP had gelezen had je gezien dat ik per Rotterdamse metro reis, dus chipkaart, dus kon ik sowieso niet naar binnen zonder de poortjes te slopen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef Ra-z het volgende:
Je had natuurlijk een kaartje kunnen kopen en deze later kunnen declareren bij de vervoerder, of zwart gaan rijden en dan de boete declareren bij de vervoerder dat kan je namelijk 1 keer per jaar doen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik woon in Vlaardingen Holy
dan loop je naar de ov chipkaart automaat koop je een dag of een uurkaartje en dan declareer je diequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar als je de OP had gelezen had je gezien dat ik per Rotterdamse metro reis, dus chipkaart, dus kon ik sowieso niet naar binnen zonder de poortjes te slopen.
We hebben hier een kinderboerderij die Holywood heetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:00 schreef Darkestrah het volgende:
Vlaardingen Holy, dat vind ik zo'n kankernaam.Het zal er ongetwijfeld geweldig zijn, ben er ook wel een paar keer geweest, maar jezus..
En een honkbalvereniging. Daar ken ik het van.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We hebben hier een kinderboerderij die Holywood heet
Die heet gewoon Holyquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
En een honkbalvereniging. Daar ken ik het van.
Sowieso vind ik heel Schiedam niksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:25 schreef xxiessiexx het volgende:
Station Schiedam Centrum![]()
Wel gezond bezig geweest TS
Nee, 50 km in totaal, dat dan weer welquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:27 schreef de_boswachter het volgende:
50 KM fietsen naar school en terug
Nog een paar keer trainen TS en we zien je volgend jaar terug in de kopgroep van de Amstel Gold Race.
Nja, ik ben wel eens met de tram vanaf Schiedam Centrum naar R'dam gegaan, toen reden we toch door een deel van Schiedam dat minder lelijk was. Maar nog steedsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso vind ik heel Schiedam niks
Maar gezond was het wel inderdaad.
Schiedam Centrum ligt al helemaal tegen Rotterdam aan, dan zie je amper iets van Schiedamquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nja, ik ben wel eens met de tram vanaf Schiedam Centrum naar R'dam gegaan, toen reden we toch door een deel van Schiedam dat minder lelijk was. Maar nog steeds
Ah. Zo ver reikt mijn Schiedamkennis niet. Kom er zo weinig mogelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Schiedam Centrum ligt al helemaal tegen Rotterdam aan, dan zie je amper iets van Schiedam
En terecht... Het is heel jammer dat Schiedam nog tussen Vlaardingen en Rotterdam inligtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ah. Zo ver reikt mijn Schiedamkennis niet. Kom er zo weinig mogelijk
Sowieso jammer dat je zo dichtbij R'dam woontquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En terecht... Het is heel jammer dat Schiedam nog tussen Vlaardingen en Rotterdam inligt
Oh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, 50 km in totaal, dat dan weer wel
Neuh, Rotterdam is wel leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Sowieso jammer dat je zo dichtbij R'dam woont
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |