is dan toch jammer voor je dat ze gister het einde hebben ingeluidquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:17 schreef Ladyxima het volgende:
fijne aflevering weer, en ik ben Barney + Robin (nog) niet beu
Je ziet toch wel plakken kaas op zo'n schaal voor dat liedje? Of vergis ik me?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik legde de link totaal niet totdat er een Goudse kaas voorbij kwam rollen tijdens het liedje.
Leuk jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef Mordreth het volgende:
tvp.
Toffe serie. Alleen jammer dat de dvd's nog nergens te bestellen is met Nederlandse ondertiteling
.
Btw: zoek op youtube eens op "how i met your mother bloopers".
Is dat die chick uit 8 simple rules?? die is ook veranderd dan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:40 schreef EchoAlpha het volgende:
Penny van The big bang theory in HIMYM
Hopelijk krijgen we er meer van te zien![]()
[ afbeelding ]
Of ze spreken het gewoon normaal uit ipv als een lompe mongool 'goeeedaaa'quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef =HellFire= het volgende:
Jullie moeten echt vaker met Engelsen/Amerikanen praten over kaas, zie ik alweer. Stelletje wereldvreemden. Tjesus hee.
die ziet er nu een stuk beter uitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:14 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Is dat die chick uit 8 simple rules?? die is ook veranderd dan.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:09 schreef Parvus het volgende:
Suffe episode. Wel weer gaaf dat http://www.itwasthebestnightever.com uiteraard gewoon bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |