Weet je dat bij mij dan zo'n gevoel van plaatsvervangende schaamte komt, als ik zoiets zie, TS bedankt voor het niet maken van pics.quote:
Niet ergens andersquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Hahaha, dan ga je toch ergens anders zitten?
Geen foto's, geen gast.quote:
Gefeliciteerd, u heeft een voorspelbare reactie geplaatst.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Hahaha, dan ga je toch elders zitten?
quote:
mooie editquote:
Hoezo?quote:
Het kan altijd erger. Tevens vond ik niet dat ze slecht zongen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had laatst een paar zwervers die op een afgeragde gitaar Knockin' on heaven's door gingen spelen
Ik gun anderen ook nog wel eens wat plezier, af en toe een beetje aanpassen kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:32 schreef jitzzzze het volgende:
Wel volwassen dat je er niets van gezegd hebt
wat een slappe hap ben je zeg![]()
Gospelliederen in de trein zingen gaat echt te ver, dat weet je zelf ook wel hoop ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik gun anderen ook nog wel eens wat plezier, af en toe een beetje aanpassen kan geen kwaad.
Spoorknorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef ynuhh het volgende:
Na een dag hoorcolleges was het tijd om op huis aan te gaan.
Ik zit goed op me kamertje in de Keistad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Als je nou gewoon op kamers in Utrecht had gewoond had je daar geen last van gehad.
Bezittelijk voornaamwoord. M'n kamer of mijn kamer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zit goed op me kamertje in de Keistad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |