mogguhquote:
Jah iddquote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:13 schreef Ladylike het volgende:
Hij is nieteens thuis gekomen vanacht![]()
was helemaal alleen thuis
en bang dat ik was.. verkrachters enzo![]()
alleen hebben ze niet doorgehad dat mn raam open stond en ik speciaal de achterdeur van het slot gedaan had![]()
wokquote:
LLquote:
ga je trouwen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup ik heb in mijn ouderlijk huis geslapen,
Je nam niet opquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wok
[..]
LL![]()
en dan bel je me niet![]()
als ik de keus heb kruip ik toch het liefst tegen de billen van mijn vrouw in plaats van alleen in bed.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
yup ik heb in mijn ouderlijk huis geslapen,
dan moet je een smaakjesthee gebruikenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Die smaken niet in thee/koffie
[..]
JF is niet thuis
Hij moest eigenlijk met de brommer, ik was al met de auto naar huisquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik de keus heb kruip ik toch het liefst tegen de billen van mijn vrouw in plaats van alleen in bed.
of had je teveel gezopen en mocht je niet mee?
GMTAquote:
quote:Je nam niet op
nee fall out 3 is een zeer verslavend spel, voor dat ik het wist was het al half2quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik de keus heb kruip ik toch het liefst tegen de billen van mijn vrouw in plaats van alleen in bed.
of had je teveel gezopen en mocht je niet mee?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee fall out 3 is een zeer verslavend spel, voor dat ik het wist was het al half2![]()
dus schattebout gebeld en gezegd ik blijf maar hier pitten, ik zou met de brommer naar huis gaan
spelletjes kunnen echt verslavend zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee fall out 3 is een zeer verslavend spel, voor dat ik het wist was het al half2![]()
dus schattebout gebeld en gezegd ik blijf maar hier pitten, ik zou met de brommer naar huis gaan
dat is wel weer lief geweestquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
schattebout lag al te maffen
Ben wel even naar beneden gegaan om de achterdeur op slot te doen (had um voor jou open gelaten) en het licht uit te doen (lampje brandde zodat je niet in een kil donker huis zou thuiskomen)
Dus je oefent eerst op racen, en dan doe je dat niet???quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Bij je ouders gamen? Interessant...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ik ben liefquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is wel weer lief geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je oefent eerst op racen, en dan doe je dat niet???
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben liefhoaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Volgens mij is het geen racespelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
door onze persoonlijke financiele krisis eten we bij mn schoonouders. Om dan na een half uur weer te gaan is ook zo lullig, bovendien was zn ma alleen thuisquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Bij je ouders gamen? Interessant...
en een klein voordeel is die gigantische tv waar de pc op is aangeslotenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
door onze persoonlijke financiele krisis eten we bij mn schoonouders. Om dan na een half uur weer te gaan is ook zo lullig, bovendien was zn ma alleen thuis
Hard rennen en schieten dan. Nog beter, had hij veilig naar huis gekund, want hij kan al schietenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen racespel
[..]
het is geen racespelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
1 een betere computerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Fallout klinkt ook als een racespel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |