SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door VliegVlieg op 15-10-2009 00:42:53 ]
Ik heb 'm voor 55 pleuro!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:55 schreef delano.888 het volgende:
I haz sum vette shit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
65 eurie
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:19 schreef VliegVlieg het volgende:
"There's a guy above you, there's a guy above you above you!"
"There's a guy below you, there's a guy above you below you!"
Ik moest lachenMarco!! Marco!!?? POLO!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat zwembad in springt (die je vanzelf tegenkomt).
En dan dacht ik dat ik t goed voor elkaar hadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:43 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Ik heb 'm voor 55 pleuro!Bij de Bart-Smit. Meisje vroeg of ik de folder had gekregen. Die had ik niet, maar ik zei van wel alleen had ik de kortingsbon niet mee. Dus kreeg ik er 1 van haar.
Wat een game trouwens. Ben nu bij act 5 ergens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, tijd om uit dit topic te blijven tot ik 'm binnen en uitgespeeld heb![]()
En vooral geen CAPSSSSSSSS.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:51 schreef Cyberia18 het volgende:
GEBRUIK SPOILER TAGS GRAAG, SPOILER TAAAAAAGS!!
Act 14 is nog minder dan 2 uur spelen. Ik denk dat het het waard is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:38 schreef Mayhem het volgende:
Ik zit serieus te overwegen om vandaag met UC2 te beginnen. Alleen heb ik deel 1 nog steeds niet uitgespeeld en ik ben bang dat dat er ook nooit meer van gaat komen als ik eenmaal aan deel 2 begin.
Zal ik wachten tot ik deeltje 1 uit heb? (Volgens mij ben ik in act 14 ofzo daarmee. Heb al een tijdje niet meer gespeeld door die FW update.)
Lastig, niet klikken, terwijl hij boven in mijn AT staat.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, tijd om uit dit topic te blijven tot ik 'm binnen en uitgespeeld heb![]()
Ja ik denk dat ik ook vanavond of morgen eerst ff hem probeer uit te spelen. Anders blijft het spel toch alleen maar stof te verzamelen. Ik zal straks eens even kijken of ze inmiddels al een patch hebben, zodat het spel niet meer vastloopt na 3 minuten gamen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:41 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Act 14 is nog minder dan 2 uur spelen. Ik denk dat het het waard is.
Er is speciaal een nieuwe firmware voor gekomen (3.0 naar 3.01) maar die is niet verplicht dus je moet handmatig zoeken vanuit je XMB om het te downloaden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:44 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik ook vanavond of morgen eerst ff hem probeer uit te spelen. Anders blijft het spel toch alleen maar stof te verzamelen. Ik zal straks eens even kijken of ze inmiddels al een patch hebben, zodat het spel niet meer vastloopt na 3 minuten gamen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |