Nee. Ik gok dat de posts gewoon tegelijk verstuurd werden en daarom niet goed geregistreerd werden oid?quote:
0.00 t/m 23.59 geloof ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:45 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag iig 200 posts al. Vanaf wanneer tellen de dagcijfers?
Daar zijn je postgemiddeldes ook te laag voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik zou echt geen mod willen worden op fok!
Oh, dat kan wel. Maar ik ben d'r ruim 6 maand tussenuit geweest. Dus als je die wegtelt dan zou ik misschien wel in de buurt komen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Daar zijn je postgemiddeldes ook te laag voor
Niet te veel eisen stellen hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:47 schreef AMDB het volgende:
L.no, Bootje, Luctor en PB gaan echt raar opkijken als ze 3 topics gemist hebben. Deze kan ook nog wel vol voor 5 uur?
Het was eigenlijk een grapje, maar als je de postgemiddeldes van de mods ziet is het toch ook weer niet een grap. Snap je? Maar denk dat je met vooral SC reply's niet echt kans maakt om mod te worden. Moet je meer in andere onderwerpen posten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel. Maar ik ben d'r ruim 6 maand tussenuit geweest. Dus als je die wegtelt dan zou ik misschien wel in de buurt komen?
\quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:47 schreef AMDB het volgende:
L.no, Bootje, Luctor en PB gaan echt raar opkijken als ze 3 topics gemist hebben. Deze kan ook nog wel vol voor 5 uur?
Upgrade 'm dan. Nep ICT'er.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:49 schreef ManianMan het volgende:
MENSEN POST nou eens door
[..]
\
Ja haha![]()
Waarom zit ik op zo'n trage laptop
Haha staat wel goed bij mijn typesnelheidquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kun je mooi in je stageverslag zetten
Ach, ik heb geen idee wat het gemiddelde is. Ik lees trouwens vooral veel op fok! ben veel te serieus voor al die onzintopics.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een grapje, maar als je de postgemiddeldes van de mods ziet is het toch ook weer niet een grap. Snap je? Maar denk dat je met vooral SC reply's niet echt kans maakt om mod te worden. Moet je meer in andere onderwerpen posten.
Is het ook niet, ik merkte het gewoon op. Dit moeten wel een paar top 10 noteringen worden. Als er iig geen rel uitbreekt vanavond.quote:
!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik kom klaar als ik eerste wordt
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik kom klaar als ik eerste wordt
Onzintopics, lekker afreagerenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen idee wat het gemiddelde is. Ik lees trouwens vooral veel op fok! ben veel te serieus voor al die onzintopics.
Ik lees eigenlijk vooral KLB op stage, en lekker drama lezen in R&P is ook altijd wel leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen idee wat het gemiddelde is. Ik lees trouwens vooral veel op fok! ben veel te serieus voor al die onzintopics.
Ja vet gataar je weet, de BOM!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals deze klacht:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:54 schreef AMDB het volgende:
Posten in KLB is toch niet leuk, altijd dezelfde reacties. Al staan er soms wel vermakelijke klachten in.
Oke. KLB ben ik mee gestopt. Begon me te irriteren aan al die reacties etc. Altijd precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik lees eigenlijk vooral KLB op stage, en lekker drama lezen in R&P is ook altijd wel leukDe rest van het forum heb ik niet veel mee. En ik post sinds stage ook weer in de Nijmegen SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |