quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:43 schreef Gabbylicious het volgende:
Als je je gewoon wast en geen spinnenwebben laat ontstaan zijn die geurtjes natuurlijk alleen maar nog geiler.
Het is eerst dekken dan pas de lading.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:41 schreef cemeteryslut het volgende:
Ik kon niet op een TT komen die de lading dekt
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:00 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind er gewoon niks aan. Als dan een nieuw vriendje wel eens even wil bewijzen dat dat aan mijn exen ligt gaat ie zn gang maar. Ik schaam me niet voor hoe ik er daar uitzie of ruik, ik vind het gewoon niet lekker voelen. Meestal na een half uurtje gaat het mannelijk ego liggen en is de kwestie opgelost voor de rest van de relatie. Ik hou er gewoon niet van, klaar. Heeft niks te maken met je niet kunnen laten gaan of je schamen of whatever, ik vind het niet prettig voelen en ik vind er niks geils aan dat een man aan mn voeten ligt.
Is beffen onderdanigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
! Over je laatste zin, daar ben ik het wel mee eens
ik hou er eigenlijk helemaal niet van als een man zich zo onderdanig gedraagt
!
Meisje toch... Beffen kan ook op een geheel niet onderdanige manier door de man uitgevoerd wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
!
Mooi!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:57 schreef _Led_ het volgende:
Als sex niet vies was had het knuffelen geheten !
Oohja, hoe dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Meisje toch... Beffen kan ook op een geheel niet onderdanige manier door de man uitgevoerd worden
Als ik tikken ontvang tijdens heeft het weinig weg van onderdanig vind ik dan hoorquote:
Enneh, andersom, doe je wel wat bij hem ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:00 schreef Dipkip het volgende:
Ik vind er gewoon niks aan. Als dan een nieuw vriendje wel eens even wil bewijzen dat dat aan mijn exen ligt gaat ie zn gang maar. Ik schaam me niet voor hoe ik er daar uitzie of ruik, ik vind het gewoon niet lekker voelen. Meestal na een half uurtje gaat het mannelijk ego liggen en is de kwestie opgelost voor de rest van de relatie. Ik hou er gewoon niet van, klaar. Heeft niks te maken met je niet kunnen laten gaan of je schamen of whatever, ik vind het niet prettig voelen en ik vind er niks geils aan dat een man aan mn voeten ligt.
Zelfs dan nog een beetjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik tikken ontvang tijdens heeft het weinig weg van onderdanig vind ik dan hoor
Ik zoek wel eens een filmpje voor jequote:
Nee ik pijp hem gewoon als hij dat wil. Dat heeft er ook niks mee te makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:12 schreef _Led_ het volgende:
Enneh, andersom, doe je wel wat bij hem ?
Of ben je er zo eentje van "Nou ik ga even op mijn rug liggen, doe het dan maar even dan zijn we er vanaf voor het komend half jaar" ?
Joh, het enthousiasme straalt er vanafquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee ik pijp hem gewoon als hij dat wil.
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Joh, het enthousiasme straalt er vanaf
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zoek wel eens een filmpje voor je
Vol passie, I presume?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:20 schreef Dipkip het volgende:
Nee ik pijp hem gewoon als hij dat wil.
ALS HIJ DAT WIL JA!!quote:
LOLquote:
Ik zou een ander vriendje zoeken als ik jou was ;{quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:30 schreef Dipkip het volgende:
Stelletje zeikerds. Ik ben submissive dus voor mij is dat belangrijk ja dat hij aangeeft dat hij het wil, want anders mag het niet.
Verder nog wat te miepen over zakken zout stijve planken of andere metaforen voor hoe saai ik wel niet in bed moet zijn als ik niet van gebeft worden hou?
En waarom dan wel?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:33 schreef Moozzie het volgende:
Ik zou een ander vriendje zoeken als ik jou was ;{
Dus als ik een kut lik ben ik onderdanigquote:
Je moet iemand pijpen omdat je dat zelf leuk of lekker vindt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee ik pijp hem gewoon als hij dat wil. Dat heeft er ook niks mee te maken
Wie heeft het hier over pissex ?quote:
Het lijkt me vrij belangrijk dat degene bij wie je dat doet dat ook wil. Je moet het alletwee willen. Ik doe het als we er alletwee zin in hebben. Ik weet niet hoe ik het nog simpeler kan uitleggen zonder streepjes tussen lettergrepen te gaan plaatsen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:35 schreef tong80 het volgende:
Je moet iemand pijpen omdat je dat zelf leuk of lekker vindt.
Heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:38 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij belangrijk dat degene bij wie je dat doet dat ook wil. Je moet het alletwee willen. Ik doe het als we er alletwee zin in hebben. Ik weet niet hoe ik het nog simpeler kan uitleggen zonder streepjes tussen lettergrepen te gaan plaatsen.
Klaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:57 schreef _Led_ het volgende:
Als sex niet vies was had het knuffelen geheten !
Dude ik moest lachenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Ik moest altijd worden overgehaald om te worden gepijpt.
Ja misschien is dat lastig voor jou om te begrijpen, maar als ik ga pijpen zijn we vrij snel klaar. Mijn vriend vindt het lastig als ik eenmaal begin te zeggen ho maar weer ik had nog andere plannen. Dus mag ik dat pas op het eind. Dat hij toestemming moet geven voorkomt dat ik het gebruik om onder dingen uit te komen of om hem te manipuleren. Snap je?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:40 schreef tong80 het volgende:
Heb je gelijk in.
Ik moest altijd worden overgehaald om te worden gepijpt.
Geen idee waarom ik opeens aan een koelkast moet denken !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:30 schreef Dipkip het volgende:
Stelletje zeikerds. Ik ben submissive dus voor mij is dat belangrijk ja dat hij aangeeft dat hij het wil, want anders mag het niet.
Verder nog wat te miepen over zakken zout stijve planken of andere metaforen voor hoe saai ik wel niet in bed moet zijn als ik niet van gebeft worden hou?
Nah, ik dacht aan een kluis, ook al zo recht en hoekig !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef _Led_ het volgende:
Geen idee waarom ik opeens aan een koelkast moet denken !
Snap er geen hol van.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:45 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ja misschien is dat lastig voor jou om te begrijpen, maar als ik ga pijpen zijn we vrij snel klaar. Mijn vriend vindt het lastig als ik eenmaal begin te zeggen ho maar weer ik had nog andere plannen. Dus mag ik dat pas op het eind. Dat hij toestemming moet geven voorkomt dat ik het gebruik om onder dingen uit te komen of om hem te manipuleren. Snap je?
Hoho! Niemand heeft het hier over rimmen.quote:
Allebei op de zij liggen, omgekeerd van elkaar, met de buiken naar elkaar toe, tegelijkertijd zuigen en dan bij voorkeur het hoofd wat geklemd door zijn benen zodat hij hem zover naar binnen kan schuiven als hij zelf wil.quote:
Ja maar dan hebben we het over (variaties op) standje 69, waarbij er dus ook gepijpt wordtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:12 schreef erodome het volgende:
[..]
Allebei op de zij liggen, omgekeerd van elkaar, met de buiken naar elkaar toe, tegelijkertijd zuigen en dan bij voorkeur het hoofd wat geklemd door zijn benen zodat hij hem zover naar binnen kan schuiven als hij zelf wil.
69 met de vrouw onder, vastgezet door zijn lichaam moet je het wel ondergaan en zo zijn er wel meer standjes te bedenken, bij voorkeur heb ik tegelijkertijd ook wat te doen en gebeurt dit niet aan het begin van de seks, beffen als opwarmertje vind ik echt niets aan, hij tussen mijn benen kan me ook niet bekoren.
Dude je bent 15 je hoort met poppen te spelenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dan hebben we het over (variaties op) standje 69, waarbij er dus ook gepijpt wordtdat is anders dan dat hij je alleen beft..
Dude... je bent 21, jaloers dat je er op je 15e nog niet zo over nadacht?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude je bent 15 je hoort met poppen te spelen
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:05 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Had ik vroeger ook. Tegenwoordig zorg ik dat ik netjes geschoren ben en als het niet pasgewassen is i.v.m. zat zijn na uitgaan, dan heb ik er toch scheit aan.![]()
Maar eerder was het echt een rem op het genot, omdat je constant zelfbewust bent. Soms nog wel hoor, als ik nuchter ben en ik heb geen tijd gehad om me eerst te douchen en scheren.
Zeg dan niks als je inhoudelijk niets te melden hebtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Verder eerlijk gezegd geen zin om erop in te gaan
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:56 schreef RM-rf het volgende:
Als je het vergelijkt met Bier....
De meeste mannen hebben wel een bepaalde voorkeur voor betere Bieren en praten ook graag over 'wat het beste bier is'... maar drinken doen ze praktisch alles...
Hooguit moet het liever niet al te opzichtig het allergoedkoopste merk zijn en ergens is ook Lauw bier gewoon goor (maar zelfs daartoe komen bepalde momenten waar je gewoon stug doordrinkt)
De Definitieve Grens ligt echter voor ale mannen pas op het moment dat je gedoofde peuken vind in je bier ... dat vind niemand lekker en is een zekere no-go.
Wat dat betreft zouden vrouwen gewoon voorheen eventjes moeten controleren dat er geen uitgedrukte peuken meer in hun gleuf te vinden zijn, maar verder soit, kunnen ze niet veel misdoen.
Ja zelfs een pis lauw biertje gaat er op sommige dagen gewoon in bij gebrek aan heerlijk gekoelde gele pintermannen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:56 schreef RM-rf het volgende:
Als je het vergelijkt met Bier....
De meeste mannen hebben wel een bepaalde voorkeur voor betere Bieren en praten ook graag over 'wat het beste bier is'... maar drinken doen ze praktisch alles...
Hooguit moet het liever niet al te opzichtig het allergoedkoopste merk zijn en ergens is ook Lauw bier gewoon goor (maar zelfs daartoe komen bepalde momenten waar je gewoon stug doordrinkt)
De Definitieve Grens ligt echter voor ale mannen pas op het moment dat je gedoofde peuken vind in je bier ... dat vind niemand lekker en is een zekere no-go.
Wat dat betreft zouden vrouwen gewoon voorheen eventjes moeten controleren dat er geen uitgedrukte peuken meer in hun gleuf te vinden zijn, maar verder soit, kunnen ze niet veel misdoen.
Je lijd aan wat mijn vriendin zo mooi het "nette meisjes syndroom" noemt oftewel het idee dat een "net" meisje goed is opgevoed en daarom niet vol overgave van sex mag genieten. Hebben wel meer vrouwen hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:41 schreef cemeteryslut het volgende:
Ik kon niet op een TT komen die de lading dekt, maar hier is wat ik bedoel...
Hebben mensen, en misschien specifiek vrouwen, last van een soort onzekerheid als je gebeft wordt, of als iemand daarop aanstuurt? Dat het misschien niet zo fris smaak of ruikt, of dat ze het helemaal niet leuk vinden en als een verplichting zien, dat je er daarom niet optimaal van kan genieten?
Misschien is dat ook wel iets van mannen, hoewel ik nooit met een man ben geweest die daar een probleem mee leek te hebben.
op een meer persoonlijke noot, natuurlijk vind ik het gevoel gelikt te worden fantastisch, ik denk dat er niet veel beters is dan dat, maarrrr ik voel me nooit 100% ok met het idee dat iemand daar 'bezig is'. Voordat ik sex heb zorg ik altijd dat alles schoon is enzo, maar toch blijft het een beetje knagen in m'n hoofd.
dus, vertel.
Ja, maar zo kwam het over alsof je alleen maar kan genieten als je gedronken hebt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:49 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Zeg dan niks als je inhoudelijk niets te melden hebt. Je weet zelf ook wel dat drank je minder zelfbewust maakt.
Ik vind beffen echt niet onderdanig, en pijpen ook niet.quote:
En dan nee zeggen zeker?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:00 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ook nog als je toestemming moet vragen om te komen?
Ik ben juist zo netjes dat ik in bed graag het grootste sletje op aarde ben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:31 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Je lijd aan wat mijn vriendin zo mooi het "nette meisjes syndroom" noemt oftewel het idee dat een "net" meisje goed is opgevoed en daarom niet vol overgave van sex mag genieten. Hebben wel meer vrouwen hoor.
Dat dus. Meisjes die altijd het gevoel hebben dat hun moeder aan het voeteneind staat te controleren of ze er niet te veel van geniet, en zich niet te hoerig gedraagt, hoe graag ze dat eigenlijk ook zouden willen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:31 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Je lijd aan wat mijn vriendin zo mooi het "nette meisjes syndroom" noemt oftewel het idee dat een "net" meisje goed is opgevoed en daarom niet vol overgave van sex mag genieten. Hebben wel meer vrouwen hoor.
Ik zou niet durvenquote:
Dan is de nuance van verleden tijd je blijkbaar ontgaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar zo kwam het over alsof je alleen maar kan genieten als je gedronken hebt.
En ik heb genoeg te melden over dit onderwerp, alleen vind ik dat ietsje TE privé...
Het blijft een kutstreekquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:15 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ik zou niet durven![]()
Maar een beetje teasen en uitstellen doet soms wonderen....
Haven't we been over this?
iedereen die mij kent (en ikzelf daarbij) kan toch wel bevestigen dat dit sowieso niet op mij slaat. ik vind het een aardige therorie, maar die gaat hier zeker niet op.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dat dus. Meisjes die altijd het gevoel hebben dat hun moeder aan het voeteneind staat te controleren of ze er niet te veel van geniet, en zich niet te hoerig gedraagt, hoe graag ze dat eigenlijk ook zouden willen.
Heel gewoon maar wel vervelend gedrag, ik ben meer meisjes/vrouwen tegengekomen die het wel hadden, dan die het naast zich neer leggen en er vol overgave voor gaan.
maar one night stands dan? (nooit gedaan, ga ik ook nooit doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:20 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee ik pijp hem gewoon als hij dat wil. Dat heeft er ook niks mee te maken
dan maar standje 69quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]![]()
!
En als de vrouw dan bovenop zit, wordt het dan toch weer als onderdanig gezienquote:
tjah, dan heb je gewoon een schimmelinfectiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:19 schreef aKboR het volgende:
Er is een verschil tussen vies en vies.
Als je je normaal iedere dag verschoont en wast is er nix mis mee, tenzij je extreme (zurige)afschijding hebt.
Maar als nmormaal smorgen en savonds wassen (zonder zeep) en netjes bent na het toiletgebruik, moet het gewoon kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |