Op straat dealen van voorschrift medicijnen... ja heel verantwoord!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:21 schreef littlemamita het volgende:
[..]
He een beetje creatief bijverdienen in cris tijd is economisch verantwoord hoor!
Enne waarop baseer je eigenlijk dat ik een uitkering heB???
Ik krijg alimentatie van mijn ex, voor mij en voor de kinders, daarnaast werk ik parttime en dan nog belasting teruggaaf, dus nee voor mijn geen uitkering!
Kunnen we ergens anders om wedden???
Hou je je kinderen ook rustig met je pammetjes? Of helpen die mee met de straatverkoop?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:16 schreef littlemamita het volgende:
En door pammetjes aan Losers te verkopen, hoef ik NIET naar de voedselbank.
Dus wat zeur je nou eigenlijk????
Scheelt een hoop geouwehoer op straat en overlast want ik hou ze rustig met mijn pammetjes, zodat jullie je veilig over straat kunnen wanen, ik geen voedselbank nodig heb....
Is eigenlijk win win voor iedereen, en nog zeuren!
F.cking ongeloofeloos
die krijg ik zelf al....dus daar hek heel niets aanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat zou jij allemaal doen voor een handjevol pammetjes?
quote:
Ik ben er stil vanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:16 schreef littlemamita het volgende:
En door pammetjes aan Losers te verkopen, hoef ik NIET naar de voedselbank.
Dus wat zeur je nou eigenlijk????
Scheelt een hoop geouwehoer op straat en overlast want ik hou ze rustig met mijn pammetjes, zodat jullie je veilig over straat kunnen wanen, ik geen voedselbank nodig heb....
Is eigenlijk win win voor iedereen, en nog zeuren!
F.cking ongeloofeloos
euh.... in Nijmegen zijn ze toch heel snel tevree?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
die krijg ik zelf al....dus daar hek heel niets aan.....iets anders in de aanbieding....en nee Huub hoef ik niet
Als een tenenkrommende Ali B.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Relnicht... kies je nog steeds voor alle partijen teenover me
Team Eva!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben er stil van![]()
Team CLAIRE EN SOPHIE![]()
Wie laat nou na 3 maanden z'n vrouw en kindje rotte![]()
Ik ook van jou, duckiequote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is het gewoon een troll, het ligt er een beetje té dik bovenop allemaal.
ik heb jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren in de randstad gewoond héquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
euh.... in Nijmegen zijn ze toch heel snel tevree?
Ik vind haar nu al grappiger dan mooiiiiii en sunny bij elkaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij is het gewoon een troll, het ligt er een beetje té dik bovenop allemaal.
Sorry maar ik ga alleen voor lieve integere getrouwde huismilfjes die wel eeens in dirndl's lopen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Bommert, ben je blind of wil je het niet zien?
Mamamilita biedt zich aan je aan
Annie!!!!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:37 schreef Anniebab het volgende:
Hey Jian, zat jij zeg maar voor mijn tijd ook al vaak op FOK??
Tis een ventquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Bommert, ben je blind of wil je het niet zien?
Mamamilita biedt zich aan je aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |