je had ook al geantwoord voordat ik hem verkeerd edittequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:33 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Had de naam niet zien staan in ieder geval.
HK is geen chinese stadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:44 schreef barney74 het volgende:
Lhasa, Sjanghai, Hong Kong en Beijing zijn Chinese steden. Noem er nog 3
skittelman +1quote:
Het heeft een speciale status, maar het is gewoon een Chinese stad, sinds 1997.quote:
die rare belgen ook altijdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:53 schreef De_Hertog het volgende:
Tauge
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het heeft een speciale status, maar het is gewoon een Chinese stad, sinds 1997.
Mja, hangt enigszins af van je definitie van 'stad', maar er zijn wel meer steden die bestaan uit aan elkaar gegroeide 'officiele' steden. Hong kong wordt over het algemeen gewoon als stad gezien, ook al is het inderdaad geen historische stad.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:02 schreef skittelman het volgende:
[..]sorry hertog moet je toch ongelijk geven, het is een regio geen stad. HK bestaat uit een aantal kleinere steden. HK island, new terretories en kow loon
Het was inderdaad een verkapte hint, niet iedereen weet dat MD voor McDonnell Douglas staat natuurlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:06 schreef skittelman het volgende:
je antwoord staat al in de vraag
MD=McDonald Douglas
klopt! echter in een rijtje met Lhasa, Sjanghai en Beijing hoort hij niet tussenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mja, hangt enigszins af van je definitie van 'stad', maar er zijn wel meer steden die bestaan uit aan elkaar gegroeide 'officiele' steden. Hong kong wordt over het algemeen gewoon als stad gezien, ook al is het inderdaad geen historische stad.
Smaken verschillen, ik vind Lhasa eerder niet huis horen in een rijtje met Chinese steden dan Hong Kongquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:08 schreef skittelman het volgende:
[..]
klopt! echter in een rijtje met Lhasa, Sjanghai en Beijing hoort hij niet tussen
bestaan er meer vliegtuigbouwers dan lockeed, fokker en boeing danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het was inderdaad een verkapte hint, niet iedereen weet dat MD voor McDonnell Douglas staat natuurlijk
een gezonde discussiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:10 schreef barney74 het volgende:
oei wat heb ik teweeg gebracht met mn vraag
njah china leent zich inderdaad niet echt voor zo'n vraag, het is ook maar een vaag landquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:12 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind Lhasa eerder niet huis horen in een rijtje met Chinese steden dan Hong Kong
Ellen van Rijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:14 schreef skittelman het volgende:
[..]
bestaan er meer vliegtuigbouwers dan lockeed, fokker en boeing dan
Welke Nederlandse Actrice is hier naakt aan het poseren?
[ afbeelding ]
Oh, en: hallo, ik ben nieuw hier. Heb al een paar vragen meegekeken, maar heb nu besloten toch maar mee te doenquote:
zonder nquote:
ik denk het niet (aangezien hij al een half uurtje niet op fok is geweest)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:38 schreef lubje25 het volgende:
Je weet dat je nu een nieuwe vraag moet stellen Pim?
Correct! Sorry voor m'n late antwoord, nu lag m'n internet eruit :Squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |