Geef wel even een puntje als het goed is......quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:44 schreef slimhoof het volgende:
[..]
Jep.
Zeker naar The Phone gekeken?
Zucht... Scrollen is moeilijk he....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geef wel even een puntje als het goed is......
Lees de OP even als je mee wilt doen aan deze quiz.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:08 schreef slimhoof het volgende:
[..]
Zuckt... Scrollen is moeilijk he....
Jep = goed antwoord gegeven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
Lees de OP even als je mee wilt doen aan deze quiz.
de_hertog +1quote:
Guisse?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:16 schreef De_Hertog het volgende:
Wie was, als maarschalk van Frankrijk, verantwoordelijk voor de bouw van verschillende nu nog bekende vestingwerken onder Lodewijk XIV?
quote:
Ik had een S te veel Guise bedoelde ik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:21 schreef De_Hertog het volgende:
Ik kom een Martin Guisse tegen maar die zat bij de Britse Royal Navy tijdens de oorlogen van Napoleon. Als je een andere Guisse bedoelde hoor ik het graag, het is niet de persoon die ik zoek maar mocht hij toevallig ook vestingwerken hebben gemaakt onder Lodewijk XIV dan krijg je alsnog het punt
Bourbon, maar goed genoegquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:53 schreef lubje25 het volgende:
Bourban?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |