abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73731695
Vanaf nu maar betalen door geld in een envelop naar china op te sturen
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_73731890
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Noem eens een betaalmethode die Nederlandse (bank)betalingen accepteert, en naar een Chinese bankrekening of PayPal uit kan betalen, die je als Chinees ook kunt gebruiken. Zijn er volgens mij niet zo gek veel.
Iedereen had het toch over die Moneybookers? De werknemers van DP zelf toch ook? Betalen door koppelen van je rekening of iDeal, dus ook voor Nederlanders. En aangezien de werknemers van DP zelf met het idee komen om misschien Moneybookers te gaan gebruiken zullen ze vast ook Chinese rekeningen accepteren. Is dat niet wat?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:42:30 #203
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_73732466
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:22 schreef Semmm het volgende:
Vanaf nu maar betalen door geld in een envelop naar china op te sturen
Dan moet je 2 keer 3 weken wachten
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:27 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Iedereen had het toch over die Moneybookers? De werknemers van DP zelf toch ook? Betalen door koppelen van je rekening of iDeal, dus ook voor Nederlanders. En aangezien de werknemers van DP zelf met het idee komen om misschien Moneybookers te gaan gebruiken zullen ze vast ook Chinese rekeningen accepteren. Is dat niet wat?
Daar was toch ook iets mee, dat het niet kon ofzo?
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  donderdag 15 oktober 2009 @ 22:53:58 #204
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_73732898
Dion: By the way Jack, in your website, will be moneybookers available?

DealPerfectcs01: No..Moneybooker is not safe to me

DealPerfectcs01: When they block money,I can not get it back
But paypal will just block the money for 180 days
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 23:14:57 #205
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73733698
Haha, kan moneybookers je geld afpakken? Dat lijkt me sterk of zit die tent in N-Korea?
180 dagen rente trekken bij Paypal, lijkt mij wel een goede reden om erg snel een rekening te blokkeren
pi_73734113
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef Dionysiou het volgende:
Kreeg toevallig een mail van Jack.
Hij ging overstag en gaf me toch gelijk. Ik krijg een volledige creditering + verzendkosten vergoeding.
Jammer dat het na zoveel gezeur moet. Beetje jammer.
Wel vreemd dat je er moeite voor hebt moeten doen. Ik had een tijdje terug ook een U-boat besteld bij DP die afweek van de foto op de website. Geloof me, ik had in mijn handjes geklapt als de mijne zoveel op het origineel had geleken. Ik heb Jack toen even een mailtje gestuurd en het verhaal uitgelegd en een duidelijke foto meegestuurd om de verschillen aan te geven. Ik kreeg meteen toezegging dat ik het horloge terug mocht sturen (met vergoeding van de verzendkosten) of houden tegen korting. Ik heb het horloge terug gestuurd en kreeg mijn geld plus verzendkosten meteen terug. Ook hebben ze meteen de website aangepast en een goede foto erbij gezet.

Ik zou zo weer bij hem bestellen. Het is wel te hopen dat die paypal problemen nog opgelost worden, ik wil eigenlijk nog wat Taobao spullen bestellen.
Do your worst, for I will do mine..
pi_73734741
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 23:14 schreef monkeybrain het volgende:
Haha, kan moneybookers je geld afpakken? Dat lijkt me sterk of zit die tent in N-Korea?
180 dagen rente trekken bij Paypal, lijkt mij wel een goede reden om erg snel een rekening te blokkeren
Het zou me niks verbazen. Zelfde kan je gebeuren bij zeer veel pokerrooms als ze om wat voor reden dan ook je account blokkeren. Foetsie is je geld.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:36:36 #208
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73736139
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 23:48 schreef Skiet het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen. Zelfde kan je gebeuren bij zeer veel pokerrooms als ze om wat voor reden dan ook je account blokkeren. Foetsie is je geld.
Ja pokerrooms
Maar zonder tussenkomst van een rechter even iemand zijn "bankrekening" legen in je eigen zak...

Ik ben geen voorstander van de overheid maar zo gek maken ze het ook weer niet.
quote:
Moneybookers is a leading international online payment system and electronic money issuer authorised under UK and EU law and regulated by the Financial Services Authority (FSA) in the UK.
Een hoop opgeblazen juristen taal maar volgens mij staat hier het ergste wat je kan overkomen. Ik laat even de terroristen en witwas praktijken weg Ze kunnen je rekening zomaar sluiten en sturen het geld terug. Wat ze precies met unrestricted funds bedoelen?? Zolang je niemand oplicht zal het wel unrestricted funds blijven...
quote:
11. Termination

Customer may close down his/her account at any time by giving notice to Company’s customer service department. The Company at its sole discretion, reserves the right to close an account of any Customer at any time for any or no reason upon 1 week notice to the Customer and payment of any unrestricted funds held in custody. Moneybookers has the right to immediately close down a Customer account by giving notice if there are valid grounds. Valid grounds are assumed under, but not limited to the following circumstances:

* a violation of any applicable law or regulation,
* breach of any of these Terms of Use,
* if there are reasons to believe that the account has been used in connection with unauthorised or unusual credit/debit card or bank account use, including without limitation, notice of same by Customer’s bank or credit/debit card issuer,
* in case of abuse of the reversal or charge back process provided by Customer’s bank or credit/debit card company,
* receipt of potentially fraudulent funds,
* to comply with money laundering or other investigations conducted by government authorities, agencies or commissions,
* return of a payment for insufficient funds in the bank account.
Ik denk dat het een Chinese shop mythologie is
pi_73736999
Bij 2 van mn orders op DealExtreme staat dit:

Status: Processing - Contact us for the latest update.

Als ik ze dan contact met zn opneem krijg ik helemaal geen reactie... Wtf moet/kan ik doen?

En dan is ook nog een pakket die 15 september verstuurd is, nog steeds niet aangekomen?
AFCA!
pi_73737009
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 01:29 schreef Angelob het volgende:
Bij 2 van mn orders op DealExtreme staat dit:

Status: Processing - Contact us for the latest update.

Als ik ze dan contact met zn opneem krijg ik helemaal geen reactie... Wtf moet/kan ik doen?

En dan is ook nog een pakket die 15 september verstuurd is, nog steeds niet aangekomen?
Wachten De 1e zin begint dan: Onze excuses voor het lange wachten
pi_73737318
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 01:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Wachten De 1e zin begint dan: Onze excuses voor het lange wachten
De orders zijn alleen al vanaf 28 augustus...
AFCA!
pi_73737339
dan zou ik er een belletje aan wagen

mail gewoon nog een keer?
pi_73739140
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 21:26 schreef Japppo het volgende:

[..]

Verwacht je dat het veel goedkoper is dan zo'n Popcorn Hour? Die hebben ze regelmatig op iBood. Werkt prima hier.
Daar ben ik dus benieuwd naar. Op Taobao worden die chinese dingen aangeboden voor ongeveer 50/60 euro (voor een van de "topmodellen"). En ik blijf natuurlijk een Nederlander
To Wii or not to Wii....that's the question.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 08:54:53 #214
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73739363
De dames achter de schermen bij Budgetgadgets zijn om te dom om te schijten Vroeg via de website een nieuw paswoord aan, maar die kwam ook na 4 pogingen maar niet aan. Mailtje gestuurd dus. Dan moet je ze eerst drie keer uitleggen wat er aan de hand is, om dan na 4 dagen te horen te krijgen dat ik maar een nieuwe account moet aanmaken
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_73739971
Ik zat eens te denken, is Alertpay niet iets om mee te betalen?
Dat is net zoiets als PayPal en volgens mij kunnen chinezen daar ook geld mee ontvangen
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:57:32 #216
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_73740541
DX is tijdelijk kapoet..!

Nog nooit eerder gezien in ieder geval.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_73740721
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 08:37 schreef FrankP het volgende:

[..]

Daar ben ik dus benieuwd naar. Op Taobao worden die chinese dingen aangeboden voor ongeveer 50/60 euro (voor een van de "topmodellen"). En ik blijf natuurlijk een Nederlander
Dan moet je er nog een schijf inzetten. Hier zijn ze voor tussen 150,- en 200,- te krijgen (met schijf) en dan heb je het morgen in huis. Ik vrees dat die chinese dingen niet veel goedkoper zijn en er zijn vaak problemen met de warmte afvoer.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:07:01 #218
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_73740773
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 09:57 schreef neo2000 het volgende:
DX is tijdelijk kapoet..!
[ afbeelding ]
Nog nooit eerder gezien in ieder geval.
Je bedoelt professionele mededelingen i.p.v. gewoon de stekker eruit trekken
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:35:04 #219
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_73741495
Net gezellig gechat met Tiffany van DealPerfect.. en "dr komt een nieuwe site" en paypal werkt alweer atm zo te horen
quote:
Deal: if you want to order special items, you should send email to rachel , she will make order for you manually
ik: So your paypal is working again??
Deal: yes, but you can't order online, and after a few days, we will have a new website
in the new site, you can order online, we will put original items on new one
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_73741779
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:04 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Dan moet je er nog een schijf inzetten. Hier zijn ze voor tussen 150,- en 200,- te krijgen (met schijf) en dan heb je het morgen in huis. Ik vrees dat die chinese dingen niet veel goedkoper zijn en er zijn vaak problemen met de warmte afvoer.
De schijf is er al, want ik wil er mijn externe 1 TB USB schijf aan kunnen hangen. Ik hoef/wil dus ook geen apparaat waar ik een schijf in kan bouwen.

Hmm, lees net dat DP weer online gaat...dat wordt dan misschien toch een Taobao order.
pi_73742482
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 10:43 schreef FrankP het volgende:

[..]

De schijf is er al, want ik wil er mijn externe 1 TB USB schijf aan kunnen hangen. Ik hoef/wil dus ook geen apparaat waar ik een schijf in kan bouwen.

Hmm, lees net dat DP weer online gaat...dat wordt dan misschien toch een Taobao order.
Dan zou ik het ook niet weten, ik zou de gok niet nemen met dat chinese spul maar ben wel heel benieuwd als jij dat wel aandurft.
Voor de centen hoef je het niet te doen iig.
pi_73742791
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 22:16 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Noem eens een betaalmethode die Nederlandse (bank)betalingen accepteert, en naar een Chinese bankrekening of PayPal uit kan betalen, die je als Chinees ook kunt gebruiken. Zijn er volgens mij niet zo gek veel.
Dat klopt, maar dan nog is het dom om voor iedereen dan de stekker eruit te trekken. Het ziet er al veel anders uit als je winkel gewoon doordraait, maar paypal tijdelijk betalingen niet kunnen. Daarnaast had Jack al veel eerder een uitzendkracht moeten regelen die de standaard emails beantwoord mbt tot de paypal betaling.
Nu moesten mensen die een vraag hadden over een ontvangen order of iets dergelijks te lang wachten op reactie.
quote:

Daar heb ik ook naar gekeken, zo'n mediaspeler. Waar ik tegenaan liep is dat veel goedkope apparaten geen digitale geluidsuitgang hebben. Daarnaast zit er ook vaak geen lan aansluiting op.
Als je een duurdere neemt met HD zit digitaal geluid er meestal wel op.

Ik gebruik hier nu mijn xbox voor. Die is dus omgebouwd en speelt alles af met digitaal geluid behalve HD (ook 720p niet goed).
Als je geen HD wil kan je dus ook een xbox kopen voor een paar tientjes. Je hoeft hem niet eens perse om te bouwen, als je voor een paar euro op ebay een bepaald spel koopt, een usb-console kabel en een memorycard werkt het even goed met een softmod. Maar een chip kan iedereen er zo inzetten en is uiteindelijk denk ik goedkoper.
Voordeel van een xbox is dat je ook python scripts uit kan voeren zoals uitzending gemist (waar ook rtl gemist enzo in zit) en justin.tv. Verder werkt sharen via het netwerk supergoed met xbmc.
Nadelen zijn het ontbreken van ondersteuning 720p en hoger (is hij gewoon te traag voor), de geluidsproductie van het apparaat en dat hij geen externe hd aan kan (wel geheugensticks tot 4 GB ofzo). Ook is hij super gebruiksvriendelijk, als hij eenmaal geïnstalleerd is. Je moet wel wat handig zijn met computers als je dat gaat doen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 11:20:42 #223
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_73742908
quote:

Mag ik je een WDTV aanraden? Ben je voor minder dan 100 euro klaar
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 12:07:04 #224
259896 FibeR06
Plukt de dag!
pi_73744314
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:20 schreef Zapper het volgende:

[..]

Of misschien is dit wat voor je: http://www.xtreamer.net/
pi_73744468
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:20 schreef Zapper het volgende:

[..]

Dat is op zich wel een aardig apparaatje en er is zelfs al gemodde f/w voor. Misschien toch dan maar niet de zielige chineesjes helpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')