Jack stopt ermee of wat?quote:Since it is our last time for business cooperation,I will handle your problem very well.
Best regards,
Jack
Je zou het bijna zeggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:49 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Jack stopt ermee of wat?
Of wat bedoeld ie?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:49 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Jack stopt ermee of wat?
Of wat bedoeld ie?
mstrquote:
Dat is nog eens een meevallerquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:32 schreef GuitarJJ het volgende:
Kreeg pas 100 euro van paypal teruggestort omdat DP's account was geblokkeerd. Had de producten al ontvangen
Het lijkt me dat hij hier heeft gelezen (want verrassing, dat doet hijquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:49 schreef Dionysiou het volgende:
Jack stopt ermee of wat?
Of wat bedoeld ie?
Snap 'm.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:43 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het lijkt me dat hij hier heeft gelezen (want verrassing, dat doet hij) dat je niet meer wilt bestellen bij hem?
Dat komt omdat je z'n lieverdje bent.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:48 schreef Dionysiou het volgende:
Snap 'm.
Raar dat ie me dan die 88$ refund geeft en dan ook nog 35$ store credit geeft
Onmogelijk. Dat ben jij al.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:55 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat komt omdat je z'n lieverdje bent.
Zeg doe eens liefquote:
Je kent PayPal dus duidelijk niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:04 schreef northernlight81 het volgende:
Wat een organisatie bij DP zeg. Gooit hij zijn winkel dicht en beloof hij de trouwe bezoekers op 8 oktober weer online te zijn en dan zonder fatsoenlijke reden of iets werkt het een week later nog niet.
Hij heeft een uitstekende service normaal gesproken en zijn assortiment en prijzen zijn ook goed, jammer dat hij dit dan zo slecht oplost.
Ja maar waarom gaat hij dan niet gewoon voor een andere betaalmethode? Dan had DP al lang weer op volle toeren kunnen draaien.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Je kent PayPal dus duidelijk niet.
Via taobaonow maar dat is een stukje duurder.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef FrankP het volgende:
Mensen ik ben de volgende site tegen gekomen
http://www.diyomate.com/product/?c=1
Hier staan leuke Full-HD media players waar je een externe USB in kan pluggen en allerlei media
kan afspelen.
Dit is iets waar ik al even naar op zoek ben, maar eigenlijk niet kon vinden. Ben dat geklooi met dvd's, laptops en ander geneuzel zat.
Maar ik heb nu wel de producten gevonden maar ik kan geen (betrouwbare) site vinden die de Diyomate spelers verkoopt en verstuurt naar Nederland. Ik heb ze wel op Taobao kunnen vinden, maar aangezien Jack op z'n gat ligt is dat dus geen optie.
Weet iemand een site waar deze spullen te koop zijn?
Precies en dan kan je in de tussentijd paypal proberen te maken. Maar zolang slecht reageren op mails, geen orders accepteren en slechte communicatie naar de klanten toe is gewoon ontzettend dom.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:02 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja maar waarom gaat hij dan niet gewoon voor een andere betaalmethode? Dan had DP al lang weer op volle toeren kunnen draaien.
Verwacht je dat het veel goedkoper is dan zo'n Popcorn Hour? Die hebben ze regelmatig op iBood. Werkt prima hier.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:15 schreef FrankP het volgende:
Mensen ik ben de volgende site tegen gekomen
http://www.diyomate.com/product/?c=1
Hier staan leuke Full-HD media players waar je een externe USB in kan pluggen en allerlei media
kan afspelen.
Dit is iets waar ik al even naar op zoek ben, maar eigenlijk niet kon vinden. Ben dat geklooi met dvd's, laptops en ander geneuzel zat.
Maar ik heb nu wel de producten gevonden maar ik kan geen (betrouwbare) site vinden die de Diyomate spelers verkoopt en verstuurt naar Nederland. Ik heb ze wel op Taobao kunnen vinden, maar aangezien Jack op z'n gat ligt is dat dus geen optie.
Weet iemand een site waar deze spullen te koop zijn?
Noem eens een betaalmethode die Nederlandse (bank)betalingen accepteert, en naar een Chinese bankrekening of PayPal uit kan betalen, die je als Chinees ook kunt gebruiken. Zijn er volgens mij niet zo gek veel.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:02 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ja maar waarom gaat hij dan niet gewoon voor een andere betaalmethode? Dan had DP al lang weer op volle toeren kunnen draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |