quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:49 schreef kloink het volgende:
vrinden
ik wil een poging wagen om rechtstreeks te bestellen bij een shop op taboao..ik kom er alleen niet achter waar ik een email adres kan vinden ook niet met vertaling..iemand daar handig in?
http://shop34063013.taobao.com/
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:59 schreef Swagger het volgende:
Sigh, ik wacht nu al 4 uur.
Mensen ik heb mn bankrekening bevestigd, maar ik moet nog steeds een credit card toevoegen bij betalen. Ik kies voor express checkout en er komt te staan dat de ontvanger "meteen betaalt" wilt worden.
Had iemand dit ook?
Dat antwoordde ik een paar uur geleden, doe eens niet zo ongeduldig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Nog even wachten en anders morgen nog een keer proberen.
Ik zal je zo om de oren slaan met een hand decorationquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:26 schreef makkie88 het volgende:
k zit zo te zoeken, maar k kan me CTRL+F niet vinden
probeer mijn post maar weer naar ontopic te wendenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zal je zo om de oren slaan met een hand decoration
Volgens mij heeft DealPerfect ze nog in de aanbieding. Is wel immitatie, maar werkt net zo goed.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:26 schreef makkie88 het volgende:
k zit zo te zoeken, maar k kan me CTRL+F niet vinden
Maar hoe moet je daar nu betalen dan? Want ik zit nergens het 'add to cart' knopje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:35 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft DealPerfect ze nog in de aanbieding. Is wel immitatie, maar werkt net zo goed.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar hoe moet je daar nu betalen dan? Want ik zit nergens het 'add to cart' knopje.
Dat werkte ook niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:38 schreef makkie88 het volgende:
[..]
moet je ff de zoekfunctie van windows gebruiken
Staat er nog niet zo lang in en dacht er nu toevallig aan en eigenlijk was het gewoon een verkapte tvpquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:43 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Even tussendoor: info over track 'n trace van je pakketje staat gewoon in de OP
Heb je van te voren wel ticket support bij DealPerfect besteld en betaald? Jeweets, via Paypal..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat werkte ook niet.
En ik heb 3 dagen geleden al een ticket aangemaakt, maar ik hoor maar niks?
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heb je van te voren wel ticket support bij DealPerfect besteld en betaald? Jeweets, via Paypal..
Sommige mensen...................quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:49 schreef kloink het volgende:
vrinden
ik wil een poging wagen om rechtstreeks te bestellen bij een shop op taboao..ik kom er alleen niet achter waar ik een email adres kan vinden ook niet met vertaling..iemand daar handig in?
http://shop34063013.taobao.com/
Is er nog niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:42 schreef veda het volgende:
Ik heb die video review van die sciphone gemist. Kan hem niet vinden![]()
Of is die er nog niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |