En ze zullen er nog een aantal dagen over doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
2 weken terug een bestelling gedaan op DX, Vrijdag maar even gemaild, waarom het nog steeds in hong kong ligt. Te wachten om verwerkt te worden.
Ze geven gewoon geen antwoord terug. Ze hebben 2 dagen de tijd gehad.
Je kan beter een doosje slaappillen bij de dokter halen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:57 schreef FrankP het volgende:
Misschien een idee om in de OP het telefoonnummer van de TNT te plaatsen voor het opvragen van een Track&trace code. (ik zoek me namelijk telkens weer de pleuris naar dat nummer)
Oja en heb voor mijn vriendin deze besteld bij FP, zodat ze 's nachts haar creatieve dwalingen op kan schrijven zonder mij wakker te maken
Nee dat kost mij m'n no-claim van de zorgverzekering, dan maar liever die $2.30 uitgeven aan een pen met een lichtjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Je kan beter een doosje slaappillen bij de dokter halen?
Een bestelling duurde bij mij ook echt ziek lang gemaild.. en pas 1/1,5 week later antwoord >.< Toen had ik btw m'n bestelling al wel binnen. Gewoon nog even geduldig zijn raad ik je aanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:48 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
2 weken terug een bestelling gedaan op DX, Vrijdag maar even gemaild, waarom het nog steeds in hong kong ligt. Te wachten om verwerkt te worden.
Ze geven gewoon geen antwoord terug. Ze hebben 2 dagen de tijd gehad.
25 september betaald, verzonden of hongkong verlaten? Had zelf ook een pakje die 24 september verzonden was, die heb ik nu al een paar dagen binnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:10 schreef mcwops het volgende:
jack maar weer is gemaild waar mijn bestelling van 25 sept blijft....
1 van fp's new arrivals.
[ afbeelding ]
geweldig![]()
Dat ze er lang over doen snap ik, maar 2 weken en nog steeds niet geshipped.Zelfs nog niet verwerkt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:51 schreef mstr het volgende:
[..]
En ze zullen er nog een aantal dagen over doen.
Deal with it or quit.
En nog vele anderen in dit topic...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:49 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat ze er lang over doen snap ik, maar 2 weken en nog steeds niet geshipped.Zelfs nog niet verwerkt.
Maarja, dat soort shit overkomt mij altijd.
Dat zou je in principe makkelijk moeten kunnen reddenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:25 schreef thijs1994 het volgende:
Vandaag ook bericht gekregen van het andere pakketje dat opgestuurd is door Budgetgadgets. Hoop dat ik 't voor de 28e binnenheb want het is een cadeautje.
Ik hoorde dat BG daar redelijk snel mee was dus ik hoop het wel.
Je kan ook steeds het plaatje wijzigen zodat het laatste nieuws daar wordt weergegeven...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:28 schreef jopiede het volgende:
Hoe lastig is het om het nummer van tnt post te vinden ik zal even de stappen opnoemen:
1. Ga naar www.google.nl
2. Typ in: tnt post
3. Zie de resultaten: 058 2333333 Ojah het is de 4de. Als je het niet vinden kan!
Daar tegen in, de nieuwe pic in de OP vind ik wel leuk![]()
Even tussendoor: info over track 'n trace van je pakketje staat gewoon in de OPquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:28 schreef jopiede het volgende:
Hoe lastig is het om het nummer van tnt post te vinden ik zal even de stappen opnoemen:
1. Ga naar www.google.nl
2. Typ in: tnt post
3. Zie de resultaten: 058 2333333 Ojah het is de 4de. Als je het niet vinden kan!
Daar tegen in, de nieuwe pic in de OP vind ik wel leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |