Ja ruzie, omdat de andere het wel snapte en ze mij een voor een duidelijk maakte dat ik dat niet had moeten zeggenquote:
De Kemp ja waarom?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
Zeg TS...
Waar woon jij in Roermond?
Laat me raden: De Kemp?
Mijn hemel, een UI?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:36 schreef zovty het volgende:
Sodekenker wat een hoerig slecht topic. M'n tourette speelt er godverdomme van op pikkenlikker.
Du Kemp heet dat vanaf nu.quote:
En toen riep de juf jullie weer binnen om verder te gaan met het leren hoe veters te strikken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:36 schreef ManianMan het volgende:
Ja ruzie, omdat de andere het wel snapte en ze mij een voor een duidelijk maakte dat ik dat niet had moeten zeggen
Wie de fuck is Teunebeunquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Du Kemp heet dat vanaf nu.
En waarom: Omdat ik me kan voorstellen dat daar ordinaire types zoals jij beschrijft rondlopen.
Ben jij trouwens TEUNEBEUN ?![]()
![]()
![]()
![]()
JA JONGUH GEEF MAAR TOE.
TEUENEBEUN, DE MAN DIE KLB IN 2008 TERRORISEERDE!1111
Hoezo "een voor een"?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja ruzie, omdat de andere het wel snapte en ze mij een voor een duidelijk maakte dat ik dat niet had moeten zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |