Jezus, echt... is sowieso onzin om zoiets in de trein te doen, en dan ook nog bellen met iemand die in dezelfde trein zit... niks te doen ofzo?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:21 schreef Ascendancy het volgende:
De doorgewinterde treinreiziger kent het wel.
Zit je 's ochtends met een kater of slaaptekort in de trein. Zit er zo'n, doorgaans niet zo knap meisje met iets teveel buik en een hoofd waaraan je ziet dat ze dom is, zich op te maken.
Laatst ook weer. TS zat in de trein en zag zo'n meisje zitten.
Ze had een hele berg make-up bij en langaam maar zeker kwam er een steeds grotere plamuurlaag op haar gezicht. Knapper worden ze er doorgaans niet van, dus waarom ze die moeite doen is mij een raadsel.
Maar deze dame was zeer multi-functioneel. Tijdens het opmaken was ze ook nog eens aan het bellen. Het was de stoptrein vanuit gorinchem richting geldermalsen. Deze heeft in de spits 2 treinstellen. En de persoon waarmee ze aan het bellen was zat in het andere treinstel
Ze zei over de telefoon: "ja ik zag je het andere treinstel ingaan, maar ik dacht, ik bel je wel"![]()
![]()
Klacht: Domme vrouwen die zich in de trein opmaken.
Verbazing: Waarom maken vrouwen zich altijd op, terwijl veel vrouwen mooier zijn zonder make-up(ogen accentueren daargelaten). Als je dan de volgende ochtend ernaast wakker wordt, heb je toch direct spijt
Op de 1 of andere manier vind ik het altijd wel grappig om naar zulk soort gesprekken te luisteren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:25 schreef CloseToTheEdge het volgende:
Sub-klacht: varken is te lui om naar het andere treinstel te verkassen en blijft mijn uitzicht vergallen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:23 schreef 3keernix het volgende:
Pics van het varken?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:29 schreef BasEnAad het volgende:
Ik poets altijd mij tanden nog in de trein, nog even masturberen, deodorant, scheren. Verschijn ik weer netjes op mijn werk.
Doe je lekker thuisquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:37 schreef Eisoep het volgende:
wat is er mis met een beetje eyeliner en mascara
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:37 schreef Eisoep het volgende:
Het gaat vooral om het TE VEEL opdoen.. Gewoon puur natuur is vaak het mooiste van alles hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:21 schreef Ascendancy het volgende:
(...)
Verbazing: Waarom maken vrouwen zich altijd op, terwijl veel vrouwen mooier zijn zonder make-up(ogen accentueren daargelaten). Als je dan de volgende ochtend ernaast wakker wordt, heb je toch direct spijt
Ik heb ooit een collega gehad die gewoon een grote toilettas vol met make up meenam naar het werk, en elke pauze minstens 5 minuten bezig was om de boel bij te werken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:49 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Doe je lekker thuis![]()
En dit was niet alleen eye-liner en mascara(zie verbazing:)
Maar een heleboel poedertjes en dergelijke.
1. kost geld.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:37 schreef Eisoep het volgende:
ewll een overgewicht varkuh met plamuur op haar gezicht en een leren tasjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:55 schreef zovty het volgende:
Wezens die elke ochtend verf op hun gezicht smeren kun je gewoon niet serieus nemen..
Maar, je kunt ze wel serieus nemen. :d![]()
:dD:d !: :!:!: :111.
Dus het is best wel zorgwekkend dat meer dan de helft van de vrouwen make-up draagtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
Opmaken is voor lelijke zeekoeien.
Lekkere wijven zien er naturel goed uit.
In Zweden zijn ze allemaal naturel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus het is best wel zorgwekkend dat meer dan de helft van de vrouwen make-up draagt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |