quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:29 schreef TheGame het volgende:
Maar zo als ik al zei is dat gevoel besmettelijk, dus zul je ook meeteen open staan voor iemand. Maarja het blijft een lastig onderwerp omdat vrouwen zelf niet weten waar hun gevoelens vandaan komen.
Nee, maar als jij kan niet uitleggen waar "chemie" vandaan komt, kan ik jou dus ook moeilijk overtuigen van hoe het te triggeren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk, gooi het vooral op de vrouwen die tekortkomen doordat ze hun eigen gevoelens niet begrijpen ...
Dat gevoel kan dan wel besmettelijk zijn, maar dat is nog steeds geen chemie. Ik kan je dan een aardige, enthousiaste gozer vinden waar ik gezellig mee kan kletsen, maar word ik niet geil van je, dan word ik niet geil van je. Zo simpel ligt het gewoon.
Geur! speelt de belangrijkste rol. En hoe wil je die uit een boekje halen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:35 schreef TheGame het volgende:
Nee, maar als jij kan niet uitleggen waar "chemie" vandaan komt, kan ik jou dus ook moeilijk overtuigen van hoe het te triggeren.
chemie is iets natuurlijks, niet iets kunstmatigs. echt, dit is al 895295798451 keer gezegd, accept it.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:35 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nee, maar als jij kan niet uitleggen waar "chemie" vandaan komt, kan ik jou dus ook moeilijk overtuigen van hoe het te triggeren.
Geur?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geur! speelt de belangrijkste rol. En hoe wil je die uit een boekje halen?
Ik zal het je nog sterker vertellen, liefde is zelfs kunstmatig. Het is simpelweg een vorm van zelf-hypnose.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:37 schreef dawg het volgende:
[..]
chemie is iets natuurlijks, niet iets kunstmatigs. echt, dit is al 895295798451 keer gezegd, accept it.
Lees dit bijvoorbeeld even.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:39 schreef TheGame het volgende:
Geur?Sinds wanneer is dat in de menselijke geschiedenis het belangrijkste geweest?
je kunt vrouwen niet hypnotiseren zodat ze je willen neuken hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:41 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen, liefde is zelfs kunstmatig. Het is simpelweg een vorm van zelf-hypnose.
Hersenspoeling!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:44 schreef dawg het volgende:
je kunt vrouwen niet hypnotiseren zodat ze je willen neuken hoor.
Ik zei ook, ZELF-hypnose.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:44 schreef dawg het volgende:
[..]
je kunt vrouwen niet hypnotiseren zodat ze je willen neuken hoor.
en hormonen, geur, etc, is nog altijd een natuurlijke reactie, geen kunstmatige.
Ik heb iig alvast ruimte gemaakt voor die 23 dvd's.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:47 schreef Catbert het volgende:
Sowieso, als die boeken elke man in een vrouw-hypnotiserend neukmonster zouden kunnen veranderen, waarom heeft niet iedere kerel er dan minstens 1 op de plank staan?
Dit somt het hele artikel al op: "Hij is de eerste om toe te geven dat zijn uitleg een beperkte weerspiegeling van de werkelijkheid blijft. Wetenschappelijk is de liefde een nauwelijks ontgonnen terrein. Maar je moet ergens beginnen."quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lees dit bijvoorbeeld even.
Ik dacht dat die grote rol van geur bij het liefdesspel intussen wel wijdverbreid bekend was.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
De seduction community:
[ afbeelding ]
Omdat je minstens 5 jaar lang heel veel zult moeten oefenen voordat je ooit zover komt. Slechts <0.01% van de mensen die zo'n boek kopen doen dat ook uiteindelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:47 schreef Catbert het volgende:
Sowieso, als die boeken elke man in een vrouw-hypnotiserend neukmonster zouden kunnen veranderen, waarom heeft niet iedere kerel er dan minstens 1 op de plank staan?
Denk je? 5 jaar 'oefenen' en dan voor de rest van je leven gegarandeerd succes bij de mooiste vrouwen lijkt me geen moeilijke afweging namelijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef Xeanor het volgende:
Omdat je minstens 5 jaar lang heel veel zult moeten oefenen voordat je ooit zover komt. Slechts <0.01% van de mensen die zo'n boek kopen doen dat ook uiteindelijk.
als the game de gouden sleutel is naar succes met vrouwen, waarom heeft het dan duizenden jaren geduurd voordat mankind achter deze materie kwam?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:59 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Omdat je minstens 5 jaar lang heel veel zult moeten oefenen voordat je ooit zover komt. Slechts <0.01% van de mensen die zo'n boek kopen doen dat ook uiteindelijk.
Zo makkelijk is dat niet, je zult ermee moeten kunnen omgaan dat je honderden keren op je bek gaat en goed je eigen acties kunnen analyzeren. Zoiets vergt ontzettend veel mentaal uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
Denk je? 5 jaar 'oefenen' en dan voor de rest van je leven gegarandeerd succes bij de mooiste vrouwen lijkt me geen moeilijke afweging namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |