Magsafe ftw!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:13 schreef dekilo het volgende:
Maar waarom niet in een keer zo ontworpen dat het geen ruk uitmaakt hoe je hem erin stopt.
Past er toch maar op 1 manier in? En om de een of andere manier zal TS (net als ik) altijd de verkeerde manier eerst proberen.quote:
Dat is toch precies de hele klachtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:15 schreef Netsplitter het volgende:
???
Je kan een usb apparaat maar op 1 manier aansluiten.
Tenzij je grof geweld gebruikt.
Precies.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:15 schreef Netsplitter het volgende:
???
Je kan een usb apparaat maar op 1 manier aansluiten.
Tenzij je grof geweld gebruikt.
Ze hadden het gewoon zo veel beter kunnen maken.......quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:17 schreef Rasher het volgende:
256 verschillende potentiele apparaten op 1 aansluiting en dan klagen dat je 50% kans hebt om de stekker er goed in te doen.
Waarom dan moeilijk doen om 'm op tig verschillende manieren erin te stoppen??quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:18 schreef Skimmer het volgende:
Eens... hoe moeilijk was het nou echt geweest om de usb socket dubbelzijdig uit te voeren... Dan hoef je alleen nog maar de plug symmetrisch te maken, en je bent er...
Ze maken um ook veel beter in versie 3quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:18 schreef dekilo het volgende:
[..]
Ze hadden het gewoon zo veel beter kunnen maken.......
Logo moet altijd naar boven. Super uitvinding. Elke stekker heeft 99 van de 100 keer een USB logo er opquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:18 schreef dekilo het volgende:
[..]
Ze hadden het gewoon zo veel beter kunnen maken.......
Kost meer geldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:18 schreef Skimmer het volgende:
Eens... hoe moeilijk was het nou echt geweest om de usb socket dubbelzijdig uit te voeren... Dan hoef je alleen nog maar de plug symmetrisch te maken, en je bent er...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom dan moeilijk doen om 'm op tig verschillende manieren erin te stoppen??
Je kan de meeste randapparatuur maar op 1 manier aansluiten.
Moet dat dan ook veranderen?
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:19 schreef Rasher het volgende:
[..]
Logo moet altijd naar boven. Super uitvinding. Elke stekker heeft 99 van de 100 keer een USB logo er op
Logo moet nagenoeg altijd naar beneden ... ... bij laptops!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:19 schreef Rasher het volgende:
[..]
Logo moet altijd naar boven. Super uitvinding. Elke stekker heeft 99 van de 100 keer een USB logo er op
Zal wel een kut merk zijn. Heb hier 7 USB kabels met elk een logo naar boven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:24 schreef dekilo het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
De USB aansluiting van mijn digitale camera heeft een logo maar moet dus andersom.
Bij mijn laptop niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:25 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Logo moet nagenoeg altijd naar beneden ... ... bij laptops!
Succes TS!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:25 schreef Rasher het volgende:
[..]
Zal wel een kut merk zijn. Heb hier 7 USB kabels met elk een logo naar boven.
Casioquote:
[img]http://images.retecool.com/uploads/BasTaart-NoShitSherlock.jpg[img\]quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:30 schreef Rasher het volgende:
Ik heb het over het USB logo hè? Niet een Casio logo. Zou opzich verwachten dat Casio zich aan de standaarden houdt.
Na neem even een momentje voor jezelfquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:35 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Best een goed logo eigenlijk. Nooit bij stilgestaan.
Ik ben te stom om een plaatje in te plakken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:33 schreef dekilo het volgende:
[..]
[img]http://images.retecool.com/uploads/BasTaart-NoShitSherlock.jpg[img\]
IK wou het niet zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:37 schreef dekilo het volgende:
[..]
Ik ben te stom om een plaatje in te plakken.
1 |
Hehe eindelijk!quote:
Niet zo overdrijven, ik heb mensen meegemaakt die met een hamer PS2 stekkers er in proberen te slaan, omdat ze niet passen. Ik sta nergens meer van te kijken tegenwoordigquote:
Terwijl veranderen van gaatje nu net zo'n openbaring kan zijn!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:40 schreef Moozzie het volgende:
Met een beetje ervaring glijd ie zo in het juiste gaatje
Oh!! Je bedoelt in de pc???quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:40 schreef Moozzie het volgende:
Met een beetje ervaring glijd ie zo in het juiste gaatje
Zo ontzettend niet waarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:19 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ok. Is toevallig alleen bij mij zo.quote:
Geeft nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:50 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ok. Is toevallig alleen bij mij zo.
Heb een paar USB sticks, barst van de kabels, ligt van alles hier en overal staat een USB logo op en elke stekker zit met het logo naar boven in de poort.
Ik kan er ook niks aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |