quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Of mensen die geen shirt aan hebben, dan een foto maken en die in hun FoBo op Fok! plaatsen!!!
Mensen die..+ Topicreportquote:
Of mensen die geen shirt aan hebben, dan een foto maken en die in hun FoBo op Fok! plaatsen!!!
quote:
Maar hij toont wel karakter door hem niet gelijk te verwijderen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:46 schreef tliciouz het volgende:
TS kan nooit meer een topic openen zonder dat zijn blote buik foto er in word geplaatst.
Dat dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:34 schreef bakatje het volgende:
Niks mis mee, tenzij het verkeerd uitgesproken wordt. En altijd nog beter dan mensen die jus of sjuutje zeggen.
En nietquote:
quote:
bestel jij wodka-jus of wodka-sinas?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:28 schreef Remsjo het volgende:
Ik heb bij een vriend een heel pak Jus de Orange op
WAT
Het is Sinaasappelsap ipv Jus de Orange![]()
Klacht: Mensen die Jus de Orange zeggen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:06 schreef Japsnars het volgende:
Mensen die hun hele leven verneuken door een MBO Niveau 2 opleiding te gaan doen voor Fitness & Spinning instructeur.
ik meende 't niet, doch is het minder ranzig dan die schurftmongool rickokun met z'n vieze snorretje. die foto is pas echt ranzig:quote:
Dit is gewoon humor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:23 schreef LambertoBava het volgende:
[..]
ik meende 't niet, doch is het minder ranzig dan die schurftmongool rickokun met z'n vieze snorretje. die foto is pas echt ranzig:
[ afbeelding ]
vieze gast.
Ricko is gewoon een heldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:23 schreef LambertoBava het volgende:
[..]
ik meende 't niet, doch is het minder ranzig dan die schurftmongool rickokun met z'n vieze snorretje. die foto is pas echt ranzig:
[ afbeelding ]
vieze gast.
quote:
lachen man die getekende lul... als je 8 bent misschien voor de rest is ie gewoon een gore gast. Gelukkig is ie anderhalve week terug beroofd en in elkaar geslagen door marokkaans tuig.quote:
Hij is geen gore gast hij is gewoon 1 grote troll, anders, als hij serieus was, had hij echt allang een paar minderjarige meisjes verkracht en TBS gekregenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:24 schreef LambertoBava het volgende:
[..]
lachen man die getekende lul... als je 8 bent misschien voor de rest is ie gewoon een gore gast. Gelukkig is ie anderhalve week terug beroofd en in elkaar geslagen door marokkaans tuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |