In Scandinavië schijnt het nog te kunnenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:21 schreef ufopiloot het volgende:
Fiets niet op slot zettenIk kan mij geen enkele plek ter wereld bedenken waar je je fiets neer kan zetten zonder dat hij gejat wordt.
Welke idioot gaat er dan ook met 50cm sneeuw en 15 graden vorst fietsenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In Scandinavië schijnt het nog te kunnen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:38 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik deed 'm eerst wel altijd op slot, maar die fiets van de overbuurman staat/stond er ook altijd en die stond nooit op slot. Na een tijdje ben ik maar gestopt met het op slot doen van de fiets. "Er zal toch niks mee gebeuren"![]()
Mede ook omdat dit een zijstraatje is waar vooral oude mensen wonen
stomme meeloperquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:38 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik deed 'm eerst wel altijd op slot, maar die fiets van de overbuurman staat/stond er ook altijd en die stond nooit op slot. Na een tijdje ben ik maar gestopt met het op slot doen van de fiets. "Er zal toch niks mee gebeuren"![]()
Mede ook omdat dit een zijstraatje is waar vooral oude mensen wonen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
stomme meeloper gemakzuchtig persoon
Heb je je stagebegeleider al op de hoogte gesteld?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:49 schreef Billy_Talent het volgende:
Ja hij weet er van. Hij vond het "vervelend, maar die dingen gebeuren."quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je je stagebegeleider al op de hoogte gesteld?
Hmm dit klinkt alsof je het hem zelf verteld hebt....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:07 schreef Billy_Talent het volgende:
[..]
Ja hij weet er van. Hij vond het "vervelend, maar die dingen gebeuren."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |