Ik denk dat je als regisseur ook een bijzonder schrale avond hebt als je de camera's op tijd moet wisselen met zo'n kippenhokquote:
Afalay wissel je niet naar 10 sec.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Hehe Johan zou meteen na 10 seconden wisselen. Lijkt me mooi om hem eens een wedstrijd te zien coachen.
Verhoeven is naar Ajax.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef maril het volgende:
Waaar is die keeper van vorig jaar van volendam gebleven? sorry maar ik heb geen idee
Ajaxquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:58 schreef maril het volgende:
Waaar is die keeper van vorig jaar van volendam gebleven? sorry maar ik heb geen idee
Oh jaquote:
Hij begon ook weer over een aftrapquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:01 schreef Chain_Reaction het volgende:
Ik vind Rene de laatste tijd ook een beetje te gemaakt en voorspelbaar worden.
Ten onrechte ook gewoon. Ik ben als PSV'er erg tevreden over Manolev, een verademing vergeleken met Kromkamp. Maar goed, ze komen nooit op een mening terug. Alhoewel ze over bijv. Atouba wel gelijk hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:04 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij begon ook weer over een aftrap. Het was wel mooi dat ze Manolev afkraakten en hem daarna terugzagen in het elftal van de week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |