Opmerking gehoord van Derksen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:47 schreef DrDentz het volgende:
Ze moeten Wilfred niet stimuleren daar, dat publiek.
Had je dat niet verwacht dan?quote:
nee niet echt, na twee jaar in de polder zag ik die wel weer teruggaan richting UKquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:55 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Had je dat niet verwacht dan?
In Engeland zal er niet snel een aansprekende club komen die hem weer binnenhaalt. Hij is er destijds volledig afgebrand.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee niet echt, na twee jaar in de polder zag ik die wel weer teruggaan richting UK
Precies, daar ligt hij nog altijd gevoelig. Zijn prestaties bij Twente zullen in Engeland echt niet veel stof doen opwaaien. De BBC had laatst wel een stukje over hem bij Twnete op de site dus er is wel wat aandacht maar dan gaat het al snel over de verwerking van het kwalificatiedrama.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:35 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
In Engeland zal er niet snel een aansprekende club komen die hem weer binnenhaalt. Hij is er destijds volledig afgebrand.
Ik ga kijken!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:45 schreef macca728 het volgende:
morgen Johan, Wilfred en Renee bij Jack Spijkerman !!
Ik ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:44 schreef DrDentz het volgende:
Morgenavond het trio bij Jack Spijkerman.![]()
Dat ga ik kijken.
Dat sluit dan goed aan bij zijn prestaties bij Ado.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Alleen jammer van die VD Berg, voegt geen klote toe
Dat wordt hilarischquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:44 schreef DrDentz het volgende:
Morgenavond het trio bij Jack Spijkerman.![]()
Dat ga ik kijken.
Ik had nooit van mezelf gedacht dat ik nog eens uit zou kijken naar een show van Jack Spijkerman.quote:
Thuis heeft hij ook weinig, als je weet dat hij onder de afzuigkap moet roken van zijn vrouw. Neuken schijnt er ook niet meer echt in te zitten, als je hem weleens beluistert.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Hij moet ook wel met al die alimentatie die hij moet betalen natuurlijk.
Mr Big Star de grote televisiepersoonlijkheid onder de afzuigkap.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:12 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Thuis heeft hij ook weinig, als je weet dat hij onder de afzuigkap moet roken van zijn vrouw. Neuken schijnt er ook niet meer echt in te zitten, als je hem weleens beluistert.
Totale onzin dus. Munsterman had het spel goed door en ging door soepeltjes door de uitzending. JD's verhaal over mediatraining vond ik juist niet op het juiste moment begonnen..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 01:14 schreef Perico het volgende:
Sterke uitzending, door Johans zeer terechte lange tirade over de mediatraining die iedere voetballer kapot maakt in een uitzending van VI.. ook las hij Munsterman de les over de paranoide Rutten.
Hier was dan eindelijk eens helder uitgesproken waarom er aan tafel nooit meer een voetballer zit -- prima!
En die had hij nog onder druk ingevuld ook van het publiekquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:43 schreef Whiteguy het volgende:
Als feyenoord straks wint... had Derksen maandag met invullen van de toto alleen NEC-ADO fout![]()
edit: gelukkig sparta gewonnen. Anders had Wilfred wel erg weinig munitie om op Derksen af te schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |