Je lijkt Hans welquote:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:51 schreef Veerboot het volgende:
Het was wel weer een mooi staaltje overacting van Hans
Het is maar goed dat Johan hem in VI af en toe wat remt.
Ik vind het prima.... het zou pas echt erg zijn als ie zou stoppen met VIquote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:48 schreef LambertoBava het volgende:
hans was triest bij dwdd... beetje benadrukken dat voetbal international zo fantastisch is, terwijl 'ie waarschijnlijk in jaren niet zo voor lul is gezet als daar.
Hans moet blijven, die vier heren aan tafel is een garantie voor een goede uitzending.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vind het prima.... het zou pas echt erg zijn als ie zou stoppen met VI
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik vind het prima.... het zou pas echt erg zijn als ie zou stoppen met VI
Die vrijdaguitzending is veel minder, het enige verschil is dat Hans er niet zit, maar een nietzeggende trainer, dj of presentator, dus inderdaad gewoon twee keer per week in de vaste setting.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Beter Hans als vaste gast dan elke week een andere voetballer, trainer of voorzitter te gast.
Of op vrijdag Hugo Borst i.p.v. Hansie:quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:48 schreef thewishmaster het volgende:
dus inderdaad gewoon twee keer per week in de vaste setting.
Dat zou idd echt top zijn hun samen. Hugo heeft toch ook stage gelopen toen bij Johan?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:05 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Of op vrijdag Hugo Borst i.p.v. Hansie:
Derksen sluit toekomstige samenwerking met Hugo Borst niet uit
Ohquote:Op donderdag 15 oktober 2009 23:09 schreef Veerboot het volgende:
Sterker nog: Hugo Borst heeft er als eindredacteur van Sport aan Tafel voor gezorgd dat Johan ooit op de televisie begonnen is.
Joop Munsterman, dan heeft hij de gelegenheid om uitgebreid zijn provinciale evangelie over ons uit te storten en de grote vijand uit de hoofdstad te beschimpenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Johnny de Mol is er vanavond toch niet bij i.v.m. een ontstoken oog. Nu zitten van der Gijp, Derksen en Joop Munsterman aan de tafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |