quote:hi dit schrijf ik op het moment van gebruik maken van tethering. het is heel simpel het kan wel en wel heel makkelijk:
1. Surf op je iPhone (!) (dus niet op je mac) naar help.benm.at
2. Kies voor "mobileconfigs"
3. Kies voor "netherlands"
4. Kies je provider
5. Klaar
en je kan lekker tetheren, ik snap niet dat t-mobile dit gewoon niet toezegt want zo werkt het ook
Ik dacht dat T-mobile dat als enigste van alle aanbieders totaal vrij lietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:31 schreef Phoenix78 het volgende:
En dan ga je dus internetten via het web en walk abbo van je mobiele telefoon waarop ze tethering niet toestaan en gewoon apart nog extra belasten.... krijg je eind van de maand een mooie hoge rekening voor alle data die je verbruikt hebt.....
T-mobile knijpt de verbinding als het ze te gortig wordt, verder niets.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:34 schreef NiGeLaToR het volgende:
Volgens mij staat in je algemene voorwaarden dat je niet mag tetheren met dit abboDat wordt bijbetalen!
Meestal rond de 700MBquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:32 schreef 700MB het volgende:
[..]
T-mobile knijpt de verbinding als het ze te gortig wordt, verder niets.
Al bijna 4 jaar waarvan 2 jaar UMTS. Geen extra kosten, geen dreigbrievenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
iemand anders hier doet t ook zo en heeft nog nooit een extra rekening gekregen, dus hoe kom je aan die informatie? phoenix78
je vergeet Talpaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:35 schreef leetzors het volgende:
Omdat hij nog niet gemaakt is:
T-Mobile.
Duitsers.
Ghe dat was een diepe zeg...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |