Haha daar kan ik dan wel weer om lachen, als ze daarna hun bek maar houdenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gister was ik ook naar de bios, en toen sprak een opa voor me die kutkinderen aan.Hun argument voor hun gedrag? "HIJ HEEFTADHD, HIJ IS ALTIJD DRUK!"
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:32 schreef stijn_ het volgende:
[..]
En dan de film uitgezet worden omdat er een rel uitbreekt daar? nee dankje.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gister was ik ook naar de bios, en toen sprak een opa voor me die kutkinderen aan.Hun argument voor hun gedrag? "HIJ HEEFTADHD, HIJ IS ALTIJD DRUK!"
Gewoon eerst vriedelijk vragen of ZE HUN GORE BEKKEN willen houden ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:27 schreef stijn_ het volgende:
Ga je naar de bios om een film te zien, heb je een stel randdebielen die liedjes gaan zingen en hele discussies beginnen terwijl de film gewoon draait. Hoezo ga je naar de bios om te kletsen :S
de klacht lijkt me duidelijk.![]()
![]()
vraag het swarma eventjesquote:
Waar blijft je ban?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:09 schreef stevenmac26 het volgende:
zeiken over kletsen in de bios is gewoon uitlokking, dat heb je wel kunnen zien
komt morgenochtend vroeg denk ik na mijn 14 notes erbijquote:
14?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
komt morgenochtend vroeg denk ik na mijn 14 notes erbij
Baas.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:16 schreef Gabbylicious het volgende:
Je hebt 336 notes gekregen van onze moderators.
shit men baas idd hahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:16 schreef Gabbylicious het volgende:
Je hebt 336 notes gekregen van onze moderators.
Strafblad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:16 schreef Bakepa het volgende:
Wat is een note? klinkt minder erg dan een ban
dat krijg je er dus van als je kletst in de biosquote:
Tuurlijk, dat is toch niet normaal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat krijg je er dus van als je kletst in de bios
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |