kijk dat is een gegronde klachtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:27 schreef o.us het volgende:
Wedden dat dit wél in het buitenland te koop is net als Coca Cola Vanilla...
Dat weet ik, ik had alleen een emotionele herinnering, vandaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:25 schreef Jordy-B het volgende:
Die dingen zijn al zeker vijf jaar uit de markt.
Maar vertel, hoe was het onder je steen?
Goeiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:27 schreef o.us het volgende:
Als je in de buurt van Duitsland woont is dit geen klacht want daar kan je het gewoon halen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
GoeieDadelijk even in de supermarkt kijken.
Trouwens, dit is ook zo'n topic dat elk jaar een keer terug komt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:40 schreef baNEEL het volgende:
Nooit echt doorgehad dat hij nergens meer verkrijgbaar is, maar nu ik dit topic zo zie besef ik opeens dat ik hem al jaren mis
netals de maxibonquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:40 schreef baNEEL het volgende:
Nooit echt doorgehad dat hij nergens meer verkrijgbaar is, maar nu ik dit topic zo zie besef ik opeens dat ik hem al jaren mis
Die faalt op alle fronten vs. de Winner Taco qua heerschheydquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:26 schreef Winner_Taco het volgende:
stevenmac26 72 uur wegens baggeren, ondanks herhaald verzoek, daarmee te stoppen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:09 schreef Winner_Taco het volgende:
Geef die onnozelen nou gewoon eens een ban zeg. Heel het forum naar de klote met al die topics met slotjes
winnertaco ijsjes zijn wel goddelijk overigensquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
winnertaco ijsjes zijn wel goddelijk overigens
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
winnertaco ijsjes zijn wel goddelijk overigens
Maak je niet druk jongen . Tegen de tijd dat de jij slaapt en de FA hun rondje maken zijn al jouw zorgen als sneeuw voor de olijke ochtendzon verdwenenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb een hekel aan winner taco gekregen
[..]
[..]
gatver vies die winner taco
Ik moet er om half 8 al uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Maak je niet druk jongen . Tegen de tijd dat de jij slaapt en de FA hun rondje maken zijn al jouw zorgen als sneeuw voor de olijke ochtendzon verdwenen
Nietus, maxibon is lekkel, laatst op vakantie heb ik er nog 1 gehadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 03:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die faalt op alle fronten vs. de Winner Taco qua heerschheyd
En waar was je op vakantie dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:22 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Nietus, maxibon is lekkel, laatst op vakantie heb ik er nog 1 gehad
Um, met de auto naar (uiteindelijk) Griekenland, maar volgens mij heb ik hem in Duitsland gekochtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En waar was je op vakantie dan?
En waarsch. Winner Taco's en Vanille Cola en en en...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:28 schreef stevenmac26 het volgende:
En iedereen altijd maar zeiken over de duitsers terwijl ze wel gewoon vet lekkere maxibons hebben
fockingquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:23 schreef stijn_ het volgende:
Een van de lekkerste ijsjes, en zomaar uit de markt
[ afbeelding ]
Klacht: Lekkere ijsjes die uit productie gaan.
Gedoent!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:39 schreef Meike26 het volgende:
Het Wij-willen-de-Winner-Taco-terug-formulier van Ola
Doen !!
quote:24 jan 2003 ... (ii) De WINNER TACO is een succesvol product gebleken en heeft sinds haar ... Aan reclame voor de WINNER TACO heeft Iglo-Ola sedert de ...
Je kunt de zaak gewoon via www.rechtspraak.nl lezen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:22 schreef Winner_Taco het volgende:
Er is ook een of andere rechtzaak geweest over de naam en vorm van de Winner Taco . Volgens mij hebben ze die verloren en misschien dat hij daarom uit de schappen is:
http://www.nieuwsbank.nl/(...)/2003/01/24/E021.htm
Je moet betalen om het hele bericht te lezen maar op Google staat dit :
[..]
http://www.iept.nl/files/2003/IEPT20030124_HR_Taco-ijs.pdfquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:22 schreef Winner_Taco het volgende:
Er is ook een of andere rechtzaak geweest over de naam en vorm van de Winner Taco . Volgens mij hebben ze die verloren en misschien dat hij daarom uit de schappen is:
http://www.nieuwsbank.nl/(...)/2003/01/24/E021.htm
Je moet betalen om het hele bericht te lezen maar op Google staat dit :
[..]
Tofquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:28 schreef Rijpie het volgende:
[..]
http://www.iept.nl/files/2003/IEPT20030124_HR_Taco-ijs.pdf
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
GoeieDadelijk even in de supermarkt kijken.
Trouwens, dit is ook zo'n topic dat elk jaar elke week een keer terug komt.
ja dit is ook echt het eerste topic of post over dat kutding.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:24 schreef MJay1 het volgende:
Eindelijk een gegronde klacht!
Winner Taco
wat voor trieste faggot ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:29 schreef On het volgende:
Toen ik nog een klein Onnetje was hielp ik mijn vader altijd met de boodschappen. Op mijn vrije vrijdagavond zat ik naast hem in de auto naar de C1000. Zo braaf als maar zijn kan.
De weekendboodschappen waren bij ons een groot begrip, soms moest er zelfs een tweede kar aan te pas komen. Die mocht ik dan snel gaan halen.
Tijdens het afrekenen van de boodschappen was ik ook degene die alle boodschappen snel in de kar deed zodat deze snel de auto in konden.
Toen kwam het moment dat ik moest handelen, op mijn liefst keek ik mijn vader aan en vroeg;"Pap, mag ik een Winner Taco kopen?". Na al die inzet van mij werd mijn verzoek snel een feit en rende ik met een paar gulden naar de ijscoboer vlak naast de C1000. "W'éér een Winner Taco?" Zei de vrouw lief. Ik knikte instemmend.
Snel grisde ik met mijn kleine handjes het papier er af en nam mijn eerste hap. "Verdomme wat een lekker ijsje was dat dacht ik dan. "
Verdomme wat een lekker stukje nostalgie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:29 schreef On het volgende:
Toen ik nog een klein Onnetje was hielp ik mijn vader altijd met de boodschappen. Op mijn vrije vrijdagavond zat ik naast hem in de auto naar de C1000. Zo braaf als maar zijn kan.
De weekendboodschappen waren bij ons een groot begrip, soms moest er zelfs een tweede kar aan te pas komen. Die mocht ik dan snel gaan halen.
Tijdens het afrekenen van de boodschappen was ik ook degene die alle boodschappen snel in de kar deed zodat deze snel de auto in konden.
Toen kwam het moment dat ik moest handelen, op mijn liefst keek ik mijn vader aan en vroeg;"Pap, mag ik een Winner Taco kopen?". Na al die inzet van mij werd mijn verzoek snel een feit en rende ik met een paar gulden naar de ijscoboer vlak naast de C1000. "W'éér een Winner Taco?" Zei de vrouw lief. Ik knikte instemmend.
Snel grisde ik met mijn kleine handjes het papier er af en nam mijn eerste hap. "Verdomme wat een lekker ijsje was dat dacht ik dan. "
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:29 schreef On het volgende:
Respect !quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:29 schreef On het volgende:
Een winner taco fan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:30 schreef LambertoBava het volgende:
[..]
wat voor trieste faggot ben jij nou weer?
Zelden zulks een ongepaste opmerking gezien in KLB, Winner Taco nostalgie verhalen zijn altijdquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:30 schreef LambertoBava het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon naar een Mega Jumbo supermarkt bij je in de buurt ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:27 schreef o.us het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:29 schreef On het volgende:
Als ik me niet vergis verkoopt "ijsboerke" ook nog de nepversie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:43 schreef Rechterbal het volgende:
Fok! Ik kwam er laatst een duitsland een tegen. Het was geen echte Winner Taco, maar wel een B-merk ijsje wat er verdomde veel op leek. Ik proefde echt de Winner Taco gelijkenis!
Ken wel IJSBEERKEquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis verkoopt "ijsboerke" ook nog de nepversie.
Weet niet of jullie IJSBOERKE kennen? Das bij ons zo'n bus wat langs de deur komt elke maand om ijs te verpatsen.
Ik was zo blijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Weet niet of jullie IJSBOERKE kennen? Das bij ons zo'n bus wat langs de deur komt elke maand om ijs te verpatsen.
Boh, die komt bij ons ook door de straat, had ik dat maar eerder gewetenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onze lokale Jumbo is pauper, de dichtsbijzijnde Mega Jumbo is in Feijenoord.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Of je gaat gewoon naar een Mega Jumbo supermarkt bij je in de buurt ofzo
die zijn met bosjes te koop in Italie,.quote:
Hé, ga lekker een topic openen in KLB!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:23 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Hoe vaak gaat hierover nog een topic geopend worden![]()
![]()
En als het niet Winner Taco is dan is het wel Punica of Tjok of weet ik veel wat...valt mee dat die namen nog niet genoemd zijn.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:30 schreef LambertoBava het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:30 schreef LambertoBava het volgende:
[..]
liever met me vader mee naar de kelder dan een winner tacoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:23 schreef On het volgende:
Jullie zijn gewoon jaloers omdat jullie pappie je geen winner taco gaf maar mee nam naar zijn kelder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |