tvpquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:47 schreef Biefstuk het volgende:
Stel ik heb zo'n kastje van je gekocht, wat moet ik dan allemaal doen om Veronica en alle andere commerciele zenders te ontvangen?
Een abonnement afsluiten bij Digitenne... de smartcard aan je abonnement koppelen en je kan kijken (mits je in dekkingsgebied zit). Kosten zijn ongeveer 7,95 per maand als ik het goed heb. Wil je eredivisie live dan moet je daar nog eens ruim het dubbele bij optellen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:47 schreef Biefstuk het volgende:
Stel ik heb zo'n kastje van je gekocht, wat moet ik dan allemaal doen om Veronica en alle andere commerciele zenders te ontvangen?
klopt al is het nu 8,50 geworden bij kpn'quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:59 schreef Skiet het volgende:
[..]
Een abonnement afsluiten bij Digitenne... de smartcard aan je abonnement koppelen en je kan kijken (mits je in dekkingsgebied zit). Kosten zijn ongeveer 7,95 per maand als ik het goed heb. Wil je eredivisie live dan moet je daar nog eens ruim het dubbele bij optellen.
doorde weeks gaat niet lukken ben ik pas na 22u thuis en ben ik snel in bed te vindenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:49 schreef harley het volgende:
euhm ben vandaag de hele dag thuis (zie ook je PM )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |