quote:
Volgens mij heb je een klein heel beetje veel issuesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:06 schreef Peter het volgende:
[..]Als hetero's zo normaal willen worden gevonden dan moeten ze zich ook maar normaal gedragen he
!
Zet overal waar hetero staat eens homo neer en je hebt een hele reeks aan uitspraken die homo's horenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een klein heel beetje veel issues
ja, onbekend maakt onbemind.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Zet overal waar hetero staat eens homo neer en je hebt een hele reeks aan uitspraken die homo's horen
schnappie?
Ja, maar alsof dat betrekking heeft op mij? Het zal me wat! Hand in hand lopen vind ik prima! Maar in het openbaar elkaar afkluiven dat vind ik niets. Wat voor soort koppeltje het dan ook mag zijn!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Zet overal waar hetero staat eens homo neer en je hebt een hele reeks aan uitspraken die homo's horen
schnappie?
doet me denken aan een verhaal van een hetero-stelletje in de trein. (In Nederland) Zij zat op hem en op een gegeven moment waren ze echt aan het krikken... Je zou denken dat de mensen daar aanstoot aan namen. Nee, waar de mensen over vielen was het sigaretje wat ze opstak.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar alsof dat betrekking heeft op mij? Het zal me wat! Hand in hand lopen vind ik prima! Maar in het openbaar elkaar afkluiven dat vind ik niets. Wat voor soort koppeltje het dan ook mag zijn!
WTFquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doet me denken aan een verhaal van een hetero-stelletje in de trein. (In Nederland) Zij zat op hem en op een gegeven moment waren ze echt aan het krikken... Je zou denken dat de mensen daar aanstoot aan namen. Nee, waar de mensen over vielen was het sigaretje wat ze opstak.
![]()
Ik hou van hetero's!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:06 schreef Peter het volgende:
[..]Als hetero's zo normaal willen worden gevonden dan moeten ze zich ook maar normaal gedragen he
!
Zal ik een exemplaar meenemen naar het gaydinay anders? Ik heb er nog een paar liggen. Kan ik hem meteen signerenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer ik wilde zo je boek gaan kopen (nu pas?! ja nu pas) dus ik zo naar een boekenwinkel (nooit geweest; Savannah Bay in Utrecht) en zoeken, zoeken... niks. Ik dus vragen (niet voor een gat te vangen, no pun) naar Cadans. En dat vrouwtje zo "Ohja, van Meinderts!" ik: "JA!!" (dat cheerleaden deed ik niet echt). Zegt ze een beetje sip en beteuterd: "Die is op. Maar ik heb een nieuwe bestelling gedaan bij de uitgever en die komt zo rond woensdag binnen."
Je stapel was op! Dat is goed nieuws he
? (niet zo voor mij, want nu heb ik je boek nog steeds niet
).
Nou ja!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb die van mij nog steeds niet terug
Dat wordt een hele dure grapquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:52 schreef wonderer het volgende:
Hey Bart, hoe is het met je paal deuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |