of onderweg, weltrustenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Alle homo's zijn slapen ofzo.
Ik ben nog wakkerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Homo zijn is voor mietjesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik ook. Denk dat we geen homo's zijn.
Ook. Ik snap je "ook" nietquote:
En dan meteen zo'n pareltje! Lucky you!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:40 schreef Bartjebart het volgende:
Men aller aller aller eerste naamtopic
Hahahahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan meteen zo'n pareltje! Lucky you!
bijnaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
echtwaar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:40 schreef Bartjebart het volgende:
Men aller aller aller eerste naamtopic
Ja volgens mij welquote:
CTRL+SHIFT!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:57 schreef Peter het volgende:
Murder, she wrote. is heerlijk om naar te kijken ±P
* start pianodeuntje inquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:57 schreef Peter het volgende:
Murder, she wrote. is heerlijk om naar te kijken
Nee hoorquote:
Slaapsequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga proberen te slapen. Wish me luck. And good night!
quote:
Lol. Ik ga maar eens naar bed danquote:
da's lang geleden dat de nacht en dagploeg overdrachtsvergadering gehad hebbenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 06:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lol. Ik ga maar eens naar bed dan
Geeft cappucino aan, dan valt niet archiveren ook best wel meequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
geeft theepot aan, dan valt archiveren best mee
Ik heb om 11 en om 4 een meeting, dus dan sneak ik er tussenuitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:13 schreef Baltar het volgende:
[..]
geeft theepot aan, dan valt archiveren best mee
Nou volgens mij zou het nog erger zijn als haar man als backing vocal ging helpenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:51 schreef Baltar het volgende:
Oei, een zingende Heleen van Royen op de radio
![]()
![]()
*vals dat ze zingt*
Een paar nachten ervoor heel slecht geslapen denk ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wat heb je nu anders gedaan dan op andere nachten dat je nu wel de slaap goed kon vatten ?
Ik krijg sowieso jeuk van dat wijf....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:51 schreef Baltar het volgende:
Oei, een zingende Heleen van Royen op de radio
![]()
![]()
*vals dat ze zingt*
en waar woont die troela ook al weer met haar man ?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso jeuk van dat wijf....
"Ik schrijf geen boeken, ik schrijf bestsellers!"
Zak erin, snobwijf
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef Vlarp het volgende:
Oh, ik heb zo'n zin om een collega van me helemaal naar de tering te schoppen momenteel...
Wat een ongelofelijke, bedweterige klootzak is het![]()
Oei, dat heb ik vanochtend al gedaan zo ongeveerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef Vlarp het volgende:
Oh, ik heb zo'n zin om een collega van me helemaal naar de tering te schoppen momenteel...
Het is dat er collega's bij zitten, maar anders had ik 'm tot aan z'n schoenveters afgefiktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:14 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oei, dat heb ik vanochtend al gedaan zo ongeveerMet woorden dan
Why should that stop you?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is dat er collega's bij zitten, maar anders had ik 'm tot aan z'n schoenveters afgefikt
Ik heb alleen maar leuke collega'squote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:08 schreef Vlarp het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Nah ik heb net het hele verhaal gehoord van de fix-me-up hier!
Vriendin van een collega zat samen met een vriendin en haar manager te praten over mannen en single zijn. De collega zei: "O zoek je iemand? Ik heb nog wel een lekkere in de aanbieding op't werk!" en ging meteen voor 'm zoeken op Hyves. Jongen zag de foto, vond me een lekker ding, herkende me van uitgaan en riep "Regel dat voor me!"
En zo word je dus uitgehuwelijkt!
"O ik ken nog wel een homo!" Alsof homo's elkaar altijd leuk vinden
Bwhehehe, hetero'sEen hetero man vindt toch ook niet alle vrouwen geil?!
Alhoewel... dat ligt aan het tijdstip en de hoeveelheid bier volgens mij.
ik las tot zijn schoenveters afgelikt hahahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is dat er collega's bij zitten, maar anders had ik 'm tot aan z'n schoenveters afgefikt
Uithuwelijken vindt al voor je geboorte plaats, vaakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:23 schreef Ang3l het volgende:
Nah ik heb net het hele verhaal gehoord van de fix-me-up hier!
En zo word je dus uitgehuwelijkt!
Bwhehehe, hetero'sEen hetero man vindt toch ook niet alle vrouwen geil?!
Alhoewel... dat ligt aan het tijdstip en de hoeveelheid bier volgens mij.
niet alles over een kam scheren....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:34 schreef Baltar het volgende:
Zolang het een gleuf en tieten heeft, vinden hetero's het al geil
Nee, wel in enkel een string op een bootquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
niet alles over een kam scheren....
wij lopen ook niet allemaal hysterisch in en jurk te gillen![]()
Alhoewel?
moet je ook niet bij de aircostaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:52 schreef MisterO het volgende:
en je hebt daar 15min. voor want dan is mn pauze voorbij..:p Damn wat is het koud!!
de airco staat buiten heel erg hard aan:+quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet je ook niet bij de aircostaan
dacht je nou echt dat ik die niet om had?:pquote:
Ik heb nog nooit een jurk aangehad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:39 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
niet alles over een kam scheren....
wij lopen ook niet allemaal hysterisch in en jurk te gillen![]()
Alhoewel?
Oeps. Te laat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:52 schreef MisterO het volgende:
en je hebt daar 15min. voor want dan is mn pauze voorbij..:p Damn wat is het koud!!
Als G-E er was, hadden we nu al een Poll gehadquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een jurk aangehad.
En ben 't ook niet van plan.
homoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
dacht je nou echt dat ik die niet om had?:p
werksequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:05 schreef MisterO het volgende:
ik ben weer werken, Tabee olee!
IN yourrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr heeeeeeeeeeeeeeaaaaaaheaaaaaaaaaaaaaaaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:34 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, The Cranberries gaan touren, en komen ook naar NL!
jij nog niet in een jurk?! hoe kan dat?!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een jurk aangehad.
En ben 't ook niet van plan.
om mij voor te zijn, had je alvast geantwoord?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
om mij voor te zijn, had je alvast geantwoord?
quote:
Te harige benen en borst?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:11 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij nog niet in een jurk?! hoe kan dat?!
zou je beeldig staan!
quote:
you Queen..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:11 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
jij nog niet in een jurk?! hoe kan dat?!
zou je beeldig staan!
quote:
Wat doe je nu weer Mieke? Kan dat ook al in Central Park?quote:
Hehe! Probeer dat maar eens uit te leggen bij de eerste hulp!quote:
Nee hoor, het was Kinderdag in Central Park. Nieuwe variant op Ezeltje Prik.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Wat doe je nu weer Mieke? Kan dat ook al in Central Park?
Pas maar op! Dadelijk wordt je nog aangeklaagd
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee hoor, het was Kinderdag in Central Park. Nieuwe variant op Ezeltje Prik.
quote:
Ghehehe. The Burka Rider!quote:
Nee, tis een variant op hieronder, maar dat mocht niet meer hier.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Die Amerikanen ook. Verzinnen steeds iets nieuws
Aha, een stukje van de tempel van Khajuraho!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, tis een variant op hieronder, maar dat mocht niet meer hier.
[ afbeelding ]
Dat je dat meteen herkent.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, een stukje van de tempel van Khajuraho!
ja, maar deze heeft geen snor..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, 't is een cylon![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dat je dat meteen herkent.India toch?
Nietes, het is Kit!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:33 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, 't is een cylon![]()
[ afbeelding ]
Staat ook nog op mijn to do list..quote:
Nee, maar ik maak wel eens, hoe heet zo'n ding ook alweer, boek open!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn to do list..![]()
had je daar maanden rondgetrokken?
Bij de Cylons ook, alleen zijn cylons dodelijk en Kit over het algemeen nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nietes, het is Kit!
Het beweegt, dat rode lampje.
het was rood alright, maar weet niet of het zijn lampje was.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nietes, het is Kit!
Het beweegt, dat rode lampje.
o, not funny?quote:
We heten niet allemaal Bonnie Miekequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:44 schreef mike_hunt het volgende:
what's up met TT?
Is BB een boom lantaarnpaalklevert? Hing ie de Bonnie uit?
o dat kan ook. Het enige wat ik lees, is de Glorix fles als ik aan het kleien ben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar ik maak wel eens, hoe heet zo'n ding ook alweer, boek open!
Ben helemaal niet zo'n Bonnie, heur.. tis Mike btw...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
We heten niet allemaal Bonnie Mieke
Nee. Ik heb in India niets te zoeken!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat kan ook. Het enige wat ik lees, is de Glorix fles als ik aan het kleien ben.
Heb je aspiraties om nog naar India te gaan?
Zelf ga ik in febr. naar Thailand om rond te trekken en natuurlijk strandhangen.
Nee da's gewoon de manier waarop jouw hoofd 't verwerkt schatje.quote:
Als we je verhalen moeten geloven, die je hier neerzet, wel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ben helemaal niet zo'n Bonnie, heur.. tis Mike btw...![]()
![]()
oi, een lantaarnpaal. Zeker door het scheuren, ja die jonge gassies... (ALLEDGLY!!!) ja, ik moet me indekken.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee da's gewoon de manier waarop jouw hoofd 't verwerkt schatje.
cuntquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee da's gewoon de manier waarop jouw hoofd 't verwerkt schatje.
*zingt HOTEL van Tori* in my ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM! *alles barst*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cunt![]()
![]()
could you lower your voice, there's a terrible echo in here.
welke verhalen? dat ik af en toe een biertje neem? 1 zwaluw maakt nog geen..blablabla..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:56 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als we je verhalen moeten geloven, die je hier neerzet, wel.
![]()
Je zit in de ontkenningsfase?
Of zet 't volume wat lager, mieke. (wellicht komt het door de ringleiding?)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cunt![]()
![]()
could you lower your voice, there's a terrible echo in here.
wtf is een ringleiding?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:59 schreef Baltar het volgende:
[..]
Of zet 't volume wat lager, mieke. (wellicht komt het door de ringleiding?)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*zingt HOTEL van Tori* in my ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM! *alles barst*
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf is een ringleiding?rustig aan he, tis 09.00 uur.
Vraag dat maar aan je oma, ouwe!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wtf is een ringleiding?rustig aan he, tis 09.00 uur.
o god ja, ik weet what je bedoelt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:05 schreef Baltar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan een stand ervan, zodat je bijv. de kerkdienst goe dkunt volgen![]()
Of aan mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je oma, ouwe!
Ik heb een gouden... nou nee da's nie waar... zilveren keeltje hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik bedoel het liedje, not your steel bending voice.
Van rukken word je doof ja!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, ik weet what je bedoelt.![]()
Nee dat heb ik nog niet nodig. Tis meer voor de jeugd van tegenwoordig met hun gehoorbeschadigingen and shit.
ouwe??!! ik ben zoveel jaar hoor. *steekt vingers op*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan je oma, ouwe!
Als je nou een fluwelen keeltje had konden we zaken doen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een gouden... nou nee da's nie waar... zilveren keeltje hoor
Ik win altijd met Singstar!
heb jij een hearing aid?quote:
Ventwietnuf?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ouwe??!! ik ben zoveel jaar hoor. *steekt vingers op*
Quel âge avez-vous réellement?
DP telt niet heur.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een gouden... nou nee da's nie waar... zilveren keeltje hoor
Ik win altijd met Singstar!
Nee, maar ik kom uit een familie waar de helft dat wel heeft, incl ook nog wat 100% dovenquote:
Double Penetration? Ik zingt toch niet uit m'n ass?!quote:
en van fisten? pink eye?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Well u talk BS.. nee, ik bedoelde eigenlijk DT...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Double Penetration? Ik zingt toch niet uit m'n ass?!
Kan jij gebarentaal?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom uit een familie waar de helft dat wel heeft, incl ook nog wat 100% dovenDaarom praat ik blijkbaar ook heel erg met m'n handen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en van fisten? pink eye?
Misschien als je heel heel ver door duwt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
*droogt tranen, al schuddebuikend*quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Double Penetration? Ik zingt toch niet uit m'n ass?!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien als je heel heel ver door duwt!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
*droogt tranen, al schuddebuikend*
Wellicht na een maaltijd chili con carne
jij??quote:
Bij jouw wellicht, ik schijt rozenblaadjes, jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oi, volgens kan je dan echt tegen de lucht leunen als je bent wezen kleien.
De een duwt een bosje rozen in zijn reet, de andere in een vaas!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Bij jouw wellicht, ik schijt rozenblaadjes, ja
afhankelijk van hoe groen je bentquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De een duwt een bosje rozen in zijn reet, de andere in een vaas!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Bij jouw wellicht, ik schijt rozenblaadjes, ja
Een deel van het vingerspelalfabet, en een paar tekens. Maar niet echt. Mijn tante en oom konden goed liplezen dus dat was niet nodig. Zij kenden het wel, maar vroeger mocht je dat niet gebruiken op school want je moest normaal lijken.quote:
Ventwietnuf is 89 hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jij??
u crazy bitch, u haven't got a 2 in front it for a lot a fucking years.
Of na een gaydinay van 9 gangenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
*droogt tranen, al schuddebuikend*
Wellicht na een maaltijd chili con carne
Ja college vrij deze week!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een deel van het vingerspelalfabet, en een paar tekens. Maar niet echt. Mijn tante en oom konden goed liplezen dus dat was niet nodig. Zij kenden het wel, maar vroeger mocht je dat niet gebruiken op school want je moest normaal lijken.
Heel vaag.... mijn tante is al vanaf haar 4e jaar doof of zo, dus ze kan ook niet goed praten. Is er een nieuw hoorapparata op de markt..... kan ze ineens weer geluiden horen! Na 60 jaar! 60!!!! Kan ze ineens de deurbel horen als ie gaat (ipv dat flikkerlicht in de huiskamer zien). Ze schrikt zich iedere keer de tering!
God wat zal die blij zijn. Alhoewel je nu alles opnieuw moet leren. Laat haar maar niet HOT horen van INNA anders zal ze een van Gogh doen....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een deel van het vingerspelalfabet, en een paar tekens. Maar niet echt. Mijn tante en oom konden goed liplezen dus dat was niet nodig. Zij kenden het wel, maar vroeger mocht je dat niet gebruiken op school want je moest normaal lijken.
Heel vaag.... mijn tante is al vanaf haar 4e jaar doof of zo, dus ze kan ook niet goed praten. Is er een nieuw hoorapparata op de markt..... kan ze ineens weer geluiden horen! Na 60 jaar! 60!!!! Kan ze ineens de deurbel horen als ie gaat (ipv dat flikkerlicht in de huiskamer zien). Ze schrikt zich iedere keer de tering!
no bitch, quatre-vingt-neuf is 89 hoorquote:
Tis ook al doof als je echt maar 0.00 weet ik veel ergens % hoort. Eigenlijk word je dan geclassificeerd als doof. En dat was zij altijd. Ze hoorde niets. Totdat er nu dus 60jaar later een nieuw soort technologie was. Nu kan ze NOG amper iets horen, en heel vaag maar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:27 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Bedoel je niet hardhorend? Doof is toch doof en dan kun je toch niet meer d.m.v. een gehoortoestel weer gaan horen? Toch?
wat doe je voor studie?quote:
nah, met een borrel op. Smeert de keel!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:28 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dan zing je denk ik ook wel erg mooi, ja
Geschiedenis! En soms Theologievakken erbij! Hence de naam!quote:
Oke, wist ik niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis ook al doof als je echt maar 0.00 weet ik veel ergens % hoort. Eigenlijk word je dan geclassificeerd als doof. En dat was zij altijd. Ze hoorde niets. Totdat er nu dus 60jaar later een nieuw soort technologie was. Nu kan ze NOG amper iets horen, en heel vaag maar.
Ze weet ook niet of ze 't wel wil. 60 jaar zonder geluid leven en dan ineens dingen "horen".
o leuk! Wat ga je daarmee doen? Ga je voor de klas staan? Of wil je Robert Langdon achterna..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geschiedenis! En soms Theologievakken erbij! Hence de naam!
ja echt creepy..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:34 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oke, wist ik niet.
Volgens mij wordt je dan echt gek, nu ineens in deze lawaaimaatschappij weer kunnen horen.
Een rijke vrouw trouwen en op me reet gaan zitten!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o leuk! Wat ga je daarmee doen? Ga je voor de klas staan? Of wil je Robert Langdon achterna..![]()
aaahhhaaahhh, je houdt van vis dus, wat doe je hier dan? niet dat dat niet mag?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een rijke vrouw trouwen en op me reet gaan zitten!
Horen is een groot woord hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:34 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oke, wist ik niet.
Volgens mij wordt je dan echt gek, nu ineens in deze lawaaimaatschappij weer kunnen horen.
Jij bent in NL toch ook van de visquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaahhhaaahhh, je houdt van vis dus, wat doe je hier dan? niet dat dat niet mag?
Een heterofoob! Die zie je niet vaakquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaahhhaaahhh, je houdt van vis dus, wat doe je hier dan? niet dat dat niet mag?
Nee, ik neuk allang geen vrouwen meer in Nederland.quote:
Sleuflikken doen homo's ookquote:
Nee, dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een heterofoob! Die zie je niet vaak
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sleuflikken doen homo's ookTrogtongen!
Je bleek toch meer van de worst dan van de vis te zijn?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet.heb dat vroeger ook gedaan. Ik houd het nu bij jongens.
![]()
geen vis meer voor mij...
Nee hoor hetero's zijn hier ook welkom. Gebeurt wel vaker.
Oeioei, wat een liefde!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:00 schreef Peter het volgende:
Die lebberende hetero-stelletjes op straat! gadverLaat ze dat binnen doen!, en dat hand-in-hand lopen, ik staar ze altijd na, maar ze houden vol
.
En dan de danceparade en zomercarnaval, beetje bijna naakt op een vrachtwagen dansen, ranzige hetero's
ik was altijd van de worst, maar toen ik klein was, was meisjes oppikken veel gemakkelijker dan jongens. (dat deed ik toen nog niet).quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bleek toch meer van de worst dan van de vis te zijn?
Eet je af en toe nog wel een visfiletje?
Waarom eten op de wallen? Ik schuif graag gratis aan!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik was altijd van de worst, maar toen ik klein was, was meisjes oppikken veel gemakkelijker dan jongens. (dat deed ik toen nog niet).
Nee, helemaal geen vis meer. Alhoewel als je een jongen lang genoeg fist dan ruik je ook die vislucht. (endorfines)![]()
iets teveel info voor je zeker. hahahahahaha
En jij, eet jij van beide walletjes?
Nederlanderquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom eten op de wallen? Ik schuif graag gratis aan!
quote:
Volgens mij heb je een klein heel beetje veel issuesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:06 schreef Peter het volgende:
[..]Als hetero's zo normaal willen worden gevonden dan moeten ze zich ook maar normaal gedragen he
!
Zet overal waar hetero staat eens homo neer en je hebt een hele reeks aan uitspraken die homo's horenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een klein heel beetje veel issues
ja, onbekend maakt onbemind.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Zet overal waar hetero staat eens homo neer en je hebt een hele reeks aan uitspraken die homo's horen
schnappie?
Ja, maar alsof dat betrekking heeft op mij? Het zal me wat! Hand in hand lopen vind ik prima! Maar in het openbaar elkaar afkluiven dat vind ik niets. Wat voor soort koppeltje het dan ook mag zijn!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Zet overal waar hetero staat eens homo neer en je hebt een hele reeks aan uitspraken die homo's horen
schnappie?
doet me denken aan een verhaal van een hetero-stelletje in de trein. (In Nederland) Zij zat op hem en op een gegeven moment waren ze echt aan het krikken... Je zou denken dat de mensen daar aanstoot aan namen. Nee, waar de mensen over vielen was het sigaretje wat ze opstak.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar alsof dat betrekking heeft op mij? Het zal me wat! Hand in hand lopen vind ik prima! Maar in het openbaar elkaar afkluiven dat vind ik niets. Wat voor soort koppeltje het dan ook mag zijn!
WTFquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
doet me denken aan een verhaal van een hetero-stelletje in de trein. (In Nederland) Zij zat op hem en op een gegeven moment waren ze echt aan het krikken... Je zou denken dat de mensen daar aanstoot aan namen. Nee, waar de mensen over vielen was het sigaretje wat ze opstak.
![]()
Ik hou van hetero's!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:06 schreef Peter het volgende:
[..]Als hetero's zo normaal willen worden gevonden dan moeten ze zich ook maar normaal gedragen he
!
Zal ik een exemplaar meenemen naar het gaydinay anders? Ik heb er nog een paar liggen. Kan ik hem meteen signerenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer ik wilde zo je boek gaan kopen (nu pas?! ja nu pas) dus ik zo naar een boekenwinkel (nooit geweest; Savannah Bay in Utrecht) en zoeken, zoeken... niks. Ik dus vragen (niet voor een gat te vangen, no pun) naar Cadans. En dat vrouwtje zo "Ohja, van Meinderts!" ik: "JA!!" (dat cheerleaden deed ik niet echt). Zegt ze een beetje sip en beteuterd: "Die is op. Maar ik heb een nieuwe bestelling gedaan bij de uitgever en die komt zo rond woensdag binnen."
Je stapel was op! Dat is goed nieuws he
? (niet zo voor mij, want nu heb ik je boek nog steeds niet
).
Nou ja!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb die van mij nog steeds niet terug
Dat wordt een hele dure grapquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:52 schreef wonderer het volgende:
Hey Bart, hoe is het met je paal deuk?
quote:
Jaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zal ik een exemplaar meenemen naar het gaydinay anders? Ik heb er nog een paar liggen. Kan ik hem meteen signeren
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow het is al bijna! Kan ik Erik knuffelen, zat strippen voor Maaike, bij Stroek op schoot, KK in de tuin sleuren, Teun mee naar huis nemen!quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:46 schreef Ang3l het volgende:
http://www.buzzfeed.com/m(...)onal-equality-march/
Thiehiehie!
Hier nog een keerquote:
wie is het eigenlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:32 schreef Ang3l het volgende:
Me first me first!
Ik zag 'm, hij wordt mijn vriendje!
Van mij mag je heb hebben hoorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:32 schreef Ang3l het volgende:
Me first me first!
PARDON!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:32 schreef Ang3l het volgende:
Me first me first!
waar heb je de foto vandaan dan?quote:
Hoax jij hebt geen vriendjequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PARDON!
hoe kom jij aan een foto van MIJN vriendje en waarom post jij hem hier, doe ik toch ook niet met foto's van jou vriendje
Nee jij wil alleen de gay.nl adressen van iedereen die me leuk vindtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
PARDON!
hoe kom jij aan een foto van MIJN vriendje en waarom post jij hem hier, doe ik toch ook niet met foto's van jou vriendje
en dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee jij wil alleen de gay.nl adressen van iedereen die me leuk vindt
iedereen die jou leuk vond, er was toch geen rij...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee.....quote:
Wil je er nog even over praten/zeiken/afreageren?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:50 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben nog steeds opgefokt door die kut collega van me![]()
Een telefoonboek is er niks bijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een telefoonboek is er niks bij.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er valt niet zo veel over te zeggen behalve dat het een gore teringlijer is die het bloed onder m'n nagels vandaan haalt !!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wil je er nog even over praten/zeiken/afreageren?
Je vraagt er een beetje om hoor, om dit soort opmerkingen.quote:
En ik nog denken dat het toeval wasquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, Vlarp zegt iets en Steve komt weer aanrennen. Het begint op te vallen!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, Vlarp zegt iets en Steve komt weer aanrennen. Het begint op te vallen!
Ik haat winterquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem aan dat het een winterbruiloft wordt?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik haat winter
Tenzij het sneeuwt enzo
Steve is zo homo dat ie in een tutu op spitzen aan komt geplië'd.quote:
Dan hoef ik 'm niet... ik houd niet van dat soort homo'squote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steve is zo homo dat ie in een tutu op spitzen aan komt geplië'd.
Ik doe wat in wat op wat?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Steve is zo homo dat ie in een tutu op spitzen aan komt geplië'd.
Sneeuwquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik haat winter
Tenzij het sneeuwt enzo
Die zijn tegenwoordig ook al verdeeld naar regio hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaja, hou je maar van de domme, Mikhail Baryshnikov.quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sneeuw
En dan samen met die onwijs leuke kerel door de sneeuw baggeren. En dan thuis op de bank bij de CV (want geen kachel) warm worden met een beker warme chocolademelk MET slagroom.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mikhail_Baryshnikovquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaja, hou je maar van de domme, Mikhail Baryshnikov.
Nou, gelukkig sneeuwt het niet zo vaak danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]!!!
Ja, dan mis ik enorm een vriendje
Maar met dit weer ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, gelukkig sneeuwt het niet zo vaak dan. (Vorig jaar niet meegerekend).
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lieve Tina,
Ik vind ang3l niet leuk ben ik nu vreemd?
Groetjes,
OnzekertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Omdat ik zeg dat TMM steeds de gay.nl's wil van mensen die me leuk vinden?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je vraagt er een beetje om hoor, om dit soort opmerkingen.
Dat die dingen uberhaubt nog gebruikt worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die zijn tegenwoordig ook al verdeeld naar regio he
Ja ik ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]!!!
Ja, dan mis ik enorm een vriendje
Om daarna samen in een restaurantje warm te worden met een beker warme chocolademelkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar met dit weer ook
Ik wil lekker door het bos wandelen met iemand, en dan lekker de blaadjes opzij schoppen
We snappen elkaar wel heh?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Om daarna samen in een restaurantje warm te worden met een beker warme chocolademelk
Neequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sneeuw
En dan samen met die onwijs leuke kerel door de sneeuw baggeren. En dan thuis op de bank bij de CV (want geen kachel) warm worden met een beker warme chocolademelk MET slagroom.
Tis hiet net [SINGLES].quote:
Ahh.. maar opzich kun je dat ook allemaal samen met iemand doen die niet je vriendje isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, ik mis geen vriendje hoor. Ik schop die bladeren wel zelf weg, ik banjer wel alleen door de sneeuw en die chocomel drink ik ook wel alleen met slagroom uit een spuitbus terwijl ik de honderdste herhaling van een matigleuke aflevering van Will en Grace alleen bij een koude verwarming kijk!
Ik blijf ook thuisquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis hiet net [SINGLES].
Misschien ene x een cross-meet?
Niet dat ik dan meega want ik doe gene meets meer.
Ja, want dát is nét zó léúk!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahh.. maar opzich kun je dat ook allemaal samen met iemand doen die niet je vriendje is
quote:
Als ik je sport zal ik dat dan wel stiekem doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:49 schreef Ang3l het volgende:
Niet dat ik dan meega want ik doe gene meets meer.
O ja, niet te romantisch doen natuurlijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je BF inpeperen en dan gewoon tv kijken met koffie ofzo
Nee dat is een zonde in Yuri's boek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, niet te romantisch doen natuurlijk
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is een zonde in Yuri's boek.
Da's nl niet stoer.
Kijk, DAT is nou waaromquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:56 schreef Ang3l het volgende:
Ow de taxi is er!
Ff met de nieuwe danser flirten
Geen ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |