quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 15:22 schreef djmarshal het volgende:[..]
ik heb maar tijdelijk een liquor id aangevraagd omdat het toch niet bijzonder veel extra koste. Wat betreft afrijden. Hoor je nog bijzondere dingen te weten? Hoe anders is het als in Nederland. Hier mag je rechts afslaan als er geen verbodsbord is bijv. En ik moet nog even kijken hoe het met stopborden is en voorrang want dat lijkt hier ook anders te zijn als in nederland. In NL stoppen en rechts voor laten gaan ook als deze een stopbord heeft. Hier lijkt het of ze maar wat doen. Ik ga vandaag ook nog ff het lesmaterial van de rmv doornemen.
Een 4wd was nog geen optie voor mij, te duur of te afgetrapt en te groot. Ik moet ook nog fatsoenlijk een parkeerplek kunnen vunden als ik terug kom in de stad :-)
Bij de SoS kun je gratis een theorieboekje ophalen. 120 pagina's waarvan je de eerste 70 meteen over kunt slaan (veiligheid en drankmisbruik gezever). De volgende 50 kun je in 10 minuten doorheen bladeren.
Ik weet niet of het per staat verschilt maar de belangrijkste verschillen in Michigan met Nederland:
-Rechts afslaan bij een rood stoplicht mag als je een volledige stop maakt en de weg vrij is
-Links afslaan bij een rood stoplicht mag als je een volledige stop maakt, de weg vrij is en de weg waar je in wilt een eenrichtingsstraat is
-Stopborden moet je volledig stoppen
-Doorgetrokken streep mag je overheen als je zeker weet dat de weg vrij is
-Rood knipperend stoplicht = stoppen en kijken of de weg vrij is, dan doorrijden
-Geel knipperend stoplicht = voorzichtig doorrijden, je hoeft niet te stoppen.
Er zijn wel meer verschillen maar die zijn zo logisch dat je er niet voor hoeft te leren. De vragen zijn ook ontzettend simpel in je theorietest. Zo van 2 totale onzinantwoorden, 1tje die wel plausibel is en 1tje die zo duidelijk en uitgebreid staat uitgelegd dat hij wel juist moet zijn
[b]Op
vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]