Pittige actie van een pittige mod, kortom. Pittig topicquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:22 schreef Biogarde het volgende:
Bagger verwijderd.
Post met; Ik dacht <<-- waar het al fout gaat, zijn weg. Je leest de OP maar.
Wijven vinden alles al snel pittig inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Was vandaag aan het eten bij een vriendin van me en die zei dat het eten behoorlijk pittig was en ze had voor haar zelf ook een glas water meegenomenen ik nam een hap in de hoop dat het redelijk pittig was maar het was geen ene moer, me neefje van 1 zou het zelfs kunnen eten
Scherp, maar dan zijn alle bifi worstjes, koud dan hequote:
Dit bedoel ik dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Was vandaag aan het eten bij een vriendin van me en die zei dat het eten behoorlijk pittig was en ze had voor haar zelf ook een glas water meegenomenen ik nam een hap in de hoop dat het redelijk pittig was maar het was geen ene moer, me neefje van 1 zou het zelfs kunnen eten
Zat er aan te komen dat iemand hier mee komt natuurlijkquote:
Stond er al, maar dat had Bio verwijderd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zat er aan te komen dat iemand hier mee komt natuurlijk
Het was mijn fipo, maar Biogarde vond 'm blijkbaar minder geslaagdquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zat er aan te komen dat iemand hier mee komt natuurlijk
Hoe is die? Ik bestelde laatst lamb vindaloo bij een goede Indiaan en dat was het eerste eten dat ik in jaren tegen ben gekomen dat ik niet kon etenquote:
fles Blair's Mega Death Sauce kopen en erover heen mikken. Dan is het wel pittigquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:15 schreef Drinky het volgende:
Wat is dat toch voor onzin, staat er op een zakje/pakje "pittig", en dan koop je het in de hoop dat het ook echt pittig is, blijkt het godverdomme vieze teringjantjes mild te zijn. Waarom doen ze dit steeds, als iets niet pittig is moet je er niet "pittig" op schrijven, dat is namelijk erg gay
![]()
Klacht: Voedsel in Nederland met het kenmerk "pittig" terwijl het eigenlijk mild is
Hehe herkenbaar, in Amsterdam zit er eentje en die noemt het nog mild en me bek brande echt uitquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:36 schreef Flurry het volgende:
Herkenbaar, maar ook wel logisch, ze gaan uit van de gemiddelde smaak van mensen. Nederlanders eten niet zo scherp. Het verneukeratieve is wel dat als je Indiaas bestelt, dat sommige restaurants "zeer scherp" hanteren naar Nederlandse, en andere naar Indiase maatstaven
Lekker man, ongelooflijk lekker......quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:37 schreef Flurry het volgende:
[..]
Hoe is die? Ik bestelde laatst lamb vindaloo bij een goede Indiaan en dat was het eerste eten dat ik in jaren tegen ben gekomen dat ik niet kon eten
Phall of Tindaloo is wat pittiger. Dat moet je eens proberen.quote:
Voor een weddeschap eentje opgegeten, had helemaal buikkramp ervan hehequote:Op maandag 12 oktober 2009 23:43 schreef BeeBeeCee het volgende:
Madame Jeannette Peper, is ook wel een pittige tante. Ik ben veel gewend maar na 1 zo'n peper opgegeten te hebben sloegen de vlammen wel m'n moel uit
Als die alleen maar pittiger is hoeft het niet, bij Pataks zit ik al constant aan de salade en het Naan om de pittigheid te temmen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:42 schreef Limey het volgende:
[..]
Phall of Tindaloo is wat pittiger. Dat moet je eens proberen.
Die gebruikte ik een keer voor Chili,....drie deuren verderop kregen de mensen nog tranen in de ogen...quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:43 schreef BeeBeeCee het volgende:
Madame Jeannette Peper, is ook wel een pittige tante. Ik ben veel gewend maar na 1 zo'n peper opgegeten te hebben sloegen de vlammen wel m'n moel uit
oh, hou op inderdaad... zonder de pitjes is het nog wel te doen, maar geheel.... heb er wel sambal van gemaakt en dacht dat het wel zou wennen, maar volgens mij krijg je eerder een maagperforatie dan dat je daaraan went... geen idee hoe die Surinamers dat doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:43 schreef BeeBeeCee het volgende:
Je moet hem ( of haarquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:53 schreef Flurry het volgende:
[..]
oh, hou op inderdaad... zonder de pitjes is het nog wel te doen, maar geheel.... heb er wel sambal van gemaakt en dacht dat het wel zou wennen, maar volgens mij krijg je eerder een maagperforatie dan dat je daaraan went... geen idee hoe die Surinamers dat doen
Terechte klacht wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:36 schreef Flurry het volgende:
Herkenbaar, maar ook wel logisch, ze gaan uit van de gemiddelde smaak van mensen. Nederlanders eten niet zo scherp.
Madam Jeanette is heerlijk inderdaad. Let erop dat het membraan het meest pittige gedeelte is van de peper, in tegenstelling tot de pitjes wat vaak wordt gedacht (niet dat die niet scherp zijn ofzo) .quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:53 schreef Flurry het volgende:
[..]
oh, hou op inderdaad... zonder de pitjes is het nog wel te doen, maar geheel.... heb er wel sambal van gemaakt en dacht dat het wel zou wennen, maar volgens mij krijg je eerder een maagperforatie dan dat je daaraan went... geen idee hoe die Surinamers dat doen
Nieuw programma voor Sbs met Alberto en Rob, Red mijn pittige eten en dan gaan ze achter onwetende koks aan enzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:11 schreef Drinky het volgende:
Zoveel mensen die dit een terechte klacht vinden, en nog willen de fabrikanten het niet aanpassen.
Ik wil het eigenlijk niet zeggen maar, Dat dit kan in Nederland!
Nee roepen: Dat dit kan in Nederland, is eis gerechtigheid. Ik ga hier achteraan voor julliequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:14 schreef x69 het volgende:
En het eten dat niet pittig is binnen 4 sec door een onmogelijke opening in de muur gooien?
En dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee roepen: Dat dit kan in Nederland, is eis gerechtigheid. Ik ga hier achteraan voor jullie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |