Wattenstaafje is old school, tegenwoordig gaat dat met bloedprikken. Wattenstaafje in pisbuis is gleoof ik alleen nog als ze naar AIDS zoeken ofzo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
echt je kan hier zo bij de GGD naar binnen wandelen, zo'n hele kamer onderpissen en een wattenstaafje in je gedrukt krijgen terwijl je je niet eens voorgesteld hebt
En een mama zo knap als Lau.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat kan ook niet anders met Do als vader.
Bordeauxrood.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dude
Vraag anders ook gelijk welke kleur de muren in jullie slaapkamer moeten krijgen
Ik ben bijna 20. over drie weekjes (5 november)quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik jou misschien ook wel.
Hoe oud ben je nou eigenlijk?
ik geloof er geen fuck van!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:46 schreef Schieganger het volgende:
[..]
beroepsgeheim. Alleen mijn huisarts weet het.
Ik stond op het punt een doorloop kaart te krijgen, ik ging elke maand
Waarom niet ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wil niet dat mijn huisarts het weet, ook al heeft hij beroepsgeheim enzo.
Nope, dan tappen ze druppeltje bloed af en weten ze het in datzelfde spreekuur nog.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:47 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wattenstaafje is old school, tegenwoordig gaat dat met bloedprikken. Wattenstaafje in pisbuis is gleoof ik alleen nog als ze naar AIDS zoeken ofzo.
HAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:47 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Wattenstaafje is old school, tegenwoordig gaat dat met bloedprikken. Wattenstaafje in pisbuis is gleoof ik alleen nog als ze naar AIDS zoeken ofzo.
Ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Is het een vieze kerel ofzo ?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Rode lampjes er bij, en ik kan 's avonds bijverdienen.
Ik ging wel elke maand, gewoon to be safe, niet omdat ik het elke keer onveilig deed ofzo. Dat doorloopkaart is gewoon een geintje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik geloof er geen fuck van!
Mijne ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Hey das mijn kamerkleur, doe eens origineel!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Rode lampjes er bij, en ik kan 's avonds bijverdienen.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA
Sure, bij jou wel!
Doei![]()
val jij even hard door de mand met je maandelijkse SOA test
Aids in je pisbuisquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef Schieganger het volgende:
[..]yeah whatever dude. Hoelang ben jij al niet geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |