Appels en bananen zijn ook saai! En bovendien kinderfruitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:38 schreef Tamashii het volgende:
Dat fruitprobleem heb ik ook een beetje. Maar gewoon luiheid en geen smaak. Ik vind appels en bananen niet lekker en door blender wel, maar te veel moeite en tijd. :$
Hoe doe je dat? Gewoon aardbeien in je yoghurt droppen? Elke dag? En verse ananas, echte ananas, als in een ananas, of een blik?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:42 schreef Laureline het volgende:
[..]
Appels en bananen zijn ook saai! En bovendien kinderfruit![]()
Kan je niet ontbijten met aardbeien/frambozen en yoghurt? Of mijn favoriet, verse ananas met yoghurt? Heb je een supergezond lekker ontbijt, en ben je voor de rest van de dag van je fruitplicht verlost.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Gewoon aardbeien in je yoghurt droppen? Elke dag? En verse ananas, echte ananas, als in een ananas, of een blik?
Aardbeien spoel ik even af met kokend water en dan ontkroon ik ze. Ik vind ze het allerlekkerst met magere Franse kwark van de AH!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Gewoon aardbeien in je yoghurt droppen? Elke dag? En verse ananas, echte ananas, als in een ananas, of een blik?
Of naar de AH. Dan loop je tenminste geen kans op verrot, smakeloos fruit.quote:
Ik kom in de AH vaker smakeloos fruit tegen dan op de markt eerlijk gezegd. Markt is wel sneller 'niet goed meer', moet je binnen een halve week opeten. Maar we hebben hier dan ook een prima marktkraam voor groente/fruit staanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of naar de AH. Dan loop je tenminste geen kans op verrot, smakeloos fruit.
* Viking84 is niet zo'n fan van de markt, ook al is de markt erg goedkoop.
Of de kaas van de markt, die is hier ZO goed. En de broodjes ook. Ik ben eigenlijk altijd over alles tevreden wat ik bij de markt haal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik kom in de AH vaker smakeloos fruit tegen dan op de markt eerlijk gezegd. Markt is wel sneller 'niet goed meer', moet je binnen een halve week opeten. Maar we hebben hier dan ook een prima marktkraam voor groente/fruit staan.
Ik heb laatst kaas gekocht op een kaasboerderij. Die is echt véél minder lekker dan de kaas van de marktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:00 schreef Tamashii het volgende:
Of de kaas van de markt, die is hier ZO goed. En de broodjes ook. Ik ben eigenlijk altijd over alles tevreden wat ik bij de markt haal.
Welke stad?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Of de kaas van de markt, die is hier ZO goed. En de broodjes ook. Ik ben eigenlijk altijd over alles tevreden wat ik bij de markt haal.
ik moest lachenquote:
voorburg is best leuk! vooral oud-voorburgquote:
Jou naam zag ik ook wel eens voorbij komen inderdaad.. samen met Viking.. verder allemaal nieuwe namen. Nja misschien wel goed, een frisse windquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hey ik herken jou nog wel, kwam alleen niet verder dan 'iets met brandweer'. Maar sportschool, daar weet ik nog steeds helemaal niets van. Ik zou zelf denk ik voor roeien en losse gewichten gaan
. Maar dat laatste is natuurlijk geen cardio
.
[..]
Ik eet vandaag broccoli. Geheel toevallig, want had het topic nog niet gezien en sowieso kijkt mijn moeder nooit hier
. Dat heft misschien de rest van mijn dag op
Co is er ook nog! (die ken je vast ook nog wel) maar die is nu naar Egypte op vakantiequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:27 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jou naam zag ik ook wel eens voorbij komen inderdaad.. samen met Viking.. verder allemaal nieuwe namen. Nja misschien wel goed, een frisse wind![]()
Absoluut, maar had niet verwacht dat mensen het zouden herkennen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
voorburg is best leuk! vooral oud-voorburgen t stukje richting rijswijk...
(doe tegenwoordig ongeveer 1 keer per week het stukje van laan van noi naar net-in-rijswijk ivm logopedie...met de bus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |