abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:06:04 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73648546
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:59 schreef motorbloempje het volgende:
zonlicht heb je ook als het bewolkt is
En ook als je met MoBlo op stap gaat.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:06:37 #152
70532 loveli
N
pi_73648562
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 14:51 schreef Thrilled het volgende:
No offense maar als gozer zie ik mezelf niet op een stepper of crosstrainer staan Ik heb het wel eens voor de gein geprobeerd maar het blijft (in mijn ogen) een vrouwenapparaat
Ga dan aan het ijzer. Je spieren verbranden vet, maak je meer spieren aan, dan heb je ook meer capaciteit om vet te verbranden. Tijdens de kt verbrand je vet en in rust ook meer. Win-win en je hoeft niet op een vrouwen-apparaat.
crap in = crap out
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:13:10 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73648769
Weet iemand (van de anglisten bijv) hier toevallig wat een linguistic qualifier is? Mark moet dat weten voor z'n scriptie, maar het staat in geen enkele van mijn taalkundeboeken en van Google word ik ook niet veel wijzer .
Niet meer actief op Fok!
pi_73648791
Goeie titel!

Ik ga vanavond spruitjes eten
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73648811
Je bedoelt pillen slikken? Ik probeer iedere dag een multivitamine pil te slikken, maar om nou doosjes voor alle vitamines te halen... Mijn pa vindt dat zo'n onzin.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_73648849
De brandweergozer die met Sylvana smste? Sta ik zo bekend? Nja er zijn wat smsjes over en weer geweest maar daar bleef het bij.. en over de vrouwelijkheid van een cardio apparaat.. ik wil me toch wel prettig voelen als ik me verloren train haha.. maar dat komt wel goed.. meningen verschillen he
pi_73648884
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:14 schreef Tamashii het volgende:
Je bedoelt pillen slikken? Ik probeer iedere dag een multivitamine pil te slikken, maar om nou doosjes voor alle vitamines te halen... Mijn pa vindt dat zo'n onzin.
Nwah. Multivitamine werkte bij mij minder goed dan "losse pillen". Ik slik Becoforte (b-complex), ijzer en zink. Voordat ik dat deed had ik broze nagels en haaruitval, maar nu heb ik dat eigenlijk niet meer
  Vis een optie? dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:21:16 #158
70532 loveli
N
pi_73649084
Als je goed eet het je het volgens het voedingscentrum niet nodig. En 2% van ons eet volgens het voedingscentrum goed. Dus...

edit: In goedkope multi-vitamines stoppen ze de goedkopere varianten. Magnesiumoxide is slecht opneembaar, maar goedkoop. Zinkoxide idem. Vitamine A heeft ook verschillende vormen en ga zo maar door. Als je een kwalitatief goede multi slikt, krijg je een mooie basis binnen. Had je een slechtere, dan kan het heel goed zijn dat je met losse vitamines beter uit bent.
crap in = crap out
pi_73649525
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:
Weet iemand (van de anglisten bijv) hier toevallig wat een linguistic qualifier is? Mark moet dat weten voor z'n scriptie, maar het staat in geen enkele van mijn taalkundeboeken en van Google word ik ook niet veel wijzer .
euh, een qualifier?

quote:
Grammar. A word or phrase, esp. an adjective or adverb, that qualifies (QUALIFY v. 1b) another word or phrase.
Quots. 1892 , 1965 exemplify specialized uses.
1589 G. PUTTENHAM Arte Eng. Poesie III. xvi. 152 Your Epitheton or qualifier..must be apt and proper for the thing he is added vnto. 1765 J. ELPHINSTON Princ. Eng. Lang. II. viii. 186 A sentence may also be complex..when the subject or object has a qualifier joined. 1875 W. D. WHITNEY Life & Growth of Lang. vi. 103 Formal correspondence between a substantive and its qualifier or representative. 1892 H. SWEET New Eng. Gram. I. §34. 13 When we distinguish between many men, all men, and some men or few men, we cannot say that many, all, some, few are attribute-words; they are only qualifiers. 1925 J. H. GRATTAN & P. GURREY Our Living Lang. xvii. 104 A Qualifier may be a Substantive or a Case-Phrase, or even a Sentence. 1965 N. C. STAGEBERG Introd. Eng. Gram. xv. 226 Uninflected words like very, quite, and rather can be called qualifiers; and when an inflected word like pretty and mighty appears in the same position, consider it a qualifier by position. 2002 Lat. Amer. Res. Rev. 37 139 We are still left with the vexatious qualifier ‘cultural’.
maar linguistic qualifier vind ik een rare term... waar gaat zn scriptie over, misshcien dat ik t dan snap...
Kwak
pi_73649535
Okey, zal eens kijken dan. Ik wil eigenlijk die kinder dingen van Devitamon, gewoon omdat die zo lekker zijn.

Verder krijg ik nu zo'n behoefte en ongelooflijke zin in chocola / baklava, hoe stop ik dat?
  Vis een optie? dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:39:44 #161
70532 loveli
N
pi_73649682
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:35 schreef Tamashii het volgende:
Okey, zal eens kijken dan. Ik wil eigenlijk die kinder dingen van Devitamon, gewoon omdat die zo lekker zijn.

Verder krijg ik nu zo'n behoefte en ongelooflijke zin in chocola / baklava, hoe stop ik dat?
Chroom schijnt daarbij te helpen (ook iets met insuline, goed tegen beginnende insulineresistentie). Zit ook in broccoli Een beetje pure chocola is gewoon goed voor je, dus probeer niet de hele reep weg te werken.
crap in = crap out
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 15:42:47 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73649762
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

euh, een qualifier?

[..]

maar linguistic qualifier vind ik een rare term... waar gaat zn scriptie over, misshcien dat ik t dan snap...
Wat ik iig weet is dat het gaat om termen als 'waarschijnlijk', 'vermoedelijk', dus waarmee je zekerheid aanduidt. Maar ik dacht dat dat quantifiers waren. Hij heeft meerdere artikelen waar 'linguistic qualifiers' in staat, maar het wordt nergens uitgelegd.

En het irritante is: ik heb er vorig jaar ook nog iets mee gedaan, maar ik weet er net niet meer genoeg van om te kunnen googlen .
Niet meer actief op Fok!
pi_73650392
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat ik iig weet is dat het gaat om termen als 'waarschijnlijk', 'vermoedelijk', dus waarmee je zekerheid aanduidt. Maar ik dacht dat dat quantifiers waren. Hij heeft meerdere artikelen waar 'linguistic qualifiers' in staat, maar het wordt nergens uitgelegd.

En het irritante is: ik heb er vorig jaar ook nog iets mee gedaan, maar ik weet er net niet meer genoeg van om te kunnen googlen .
quantifier is t niet, dat zijn echt hoeveelheidsaanduidingen. dingen als waarschijnlijk duiden de "mate"van zekerheid aan in een niet kwantitatieve maar kwalitatieve manier.

intensifiers zijn dan denk ik ook een vorm van qualifiers? t zijn gewoon bijwoordn/adverbs alleen dan specifieker benoemd...

meer kan ik er ook even niet van maken...
Kwak
pi_73650448
Tamashii: je moet ook kiwi's nemen die al een beetje zacht zijn, dan hoeven ze niet zo lang meer te liggen.

Over cardio: gewoon hartslag van 160 aanhouden toch? Dan verbrand je relatief wel minder vet (meer andere dingen) maar absoluut gezien niet omdat je totale energieverbruik veel hoger is.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mini_rulez op 13-10-2009 16:08:09 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73650579
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Tamashii: je moet ook kiwi's nemen die al een beetje zacht zijn, dan hoeven ze niet zo lang meer te liggen.

Wheh, er waren geen zachte kiwi's bij de ah! Maar nu rijpen ze hier gewoon, lol, ik vind appels en bananen helemaal niet zo lekker. Ik heb trouwens wel gehoord van verschillende kanten dat het zoooo goed is om bananen te eten.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:06:03 #166
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73650602
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

quantifier is t niet, dat zijn echt hoeveelheidsaanduidingen. dingen als waarschijnlijk duiden de "mate"van zekerheid aan in een niet kwantitatieve maar kwalitatieve manier.

intensifiers zijn dan denk ik ook een vorm van qualifiers? t zijn gewoon bijwoordn/adverbs alleen dan specifieker benoemd...

meer kan ik er ook even niet van maken...
Klopt . Ik heb intussen al meer gevonden. Dank je voor het meedenken .
Niet meer actief op Fok!
pi_73650713
Ik pak juist altijd de harde kiwi's Kiwi's horen een beetje zuur Al moeten ze wel zo zacht zijn dat je ze goed uit kunt lepelen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73650753
Jaaa! Ik lepel ze ook altijd uit. Is zoo awesome als je dat zo doet, alleen geloof ik dat er wel veel sap verloren gaat.
pi_73650778
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:05 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Wheh, er waren geen zachte kiwi's bij de ah! Maar nu rijpen ze hier gewoon, lol, ik vind appels en bananen helemaal niet zo lekker. Ik heb trouwens wel gehoord van verschillende kanten dat het zoooo goed is om bananen te eten.
Er zijn nog zoveel andere fruitsoorten! Misschien niet allemaal even gezond, maar het is in elk geval minder vet dan andere zoetigheid zoals chocolade en koekjes.

Verder wat loveli zegt, heel pure chocolade is wel een goeie want daar heb je sneller genoeg van. Daar zit ook meer cacao in, dus relatief meer gezond spul en minder ballast.
pi_73650884
Hehe, maar als ik nu naar de winkel ga dan koop ik of Baklava, nouja iedereen weet dat dat baggervet en zoet is. En anders koekjes met chocola erop. En dan blijft het echt niet bij 1 koekje, dus ik hoop heel erg dat ik mezelf in kan houden want om nou weer twee kiwi's te eten vind ik ook zo raar. Ik heb al zoveel gegeten vandaag.
pi_73650905
ben ik voor een half uur college naar de uni gefietst

bah!
Ja doei.
pi_73650928
Ik eet altijd twee kiwi's Zie niet in wat daar raar aan is?
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 16:15:44 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73650978
Hey sunshine :
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:13 schreef motorbloempje het volgende:

bah!
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 15:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ook als je met MoBlo op stap gaat.
Niet meer actief op Fok!
pi_73650985
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:13 schreef Tamashii het volgende:
Hehe, maar als ik nu naar de winkel ga dan koop ik of Baklava, nouja iedereen weet dat dat baggervet en zoet is. En anders koekjes met chocola erop. En dan blijft het echt niet bij 1 koekje, dus ik hoop heel erg dat ik mezelf in kan houden want om nou weer twee kiwi's te eten vind ik ook zo raar. Ik heb al zoveel gegeten vandaag.
Er zitten echt heel weinig kcals in een kiwi. Twee kiwi's is misschien gelijk aan 1 zo'n koekje. Bovendien wegen die paar kcals niet op tegen alle gezonde dingen die erin zitten.

Je lijstje vind ik trouwens helemaal niet te veel.
pi_73651065
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:13 schreef motorbloempje het volgende:

bah!
* Steekt veer in bevallige behind van MoBlo omdat ze naar de uni is gefietst voor maar een half uurtje college *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')