Repostquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:10 schreef IHVK het volgende:
Ja ik doe het zo wel eerst eten !
poef*-> 19 uur
Jaja zo
->20 uur
Nee nu echt->
21 uur
En morgen 6:30 opstaan.
Vervolgens vrijdag ook nog tentamen.
TS kan niet plannen.![]()
Moet waarschijnlijk genoegen nemen met 3 uur slaap ofzo straks.
SOG.
Dat gaat echt werken op de Uni.quote:
JWZ.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:13 schreef Siniti het volgende:
TS maakt zijn huiswerkBen je nerd ofzo?
Ik verlang er juist naar om te werken, dan de pen neer te leggen en zonder zorgen naar huis kunnen gaan om de volgende dag op kantoor pas weer verder te gaan. Thuis werken/huiswerk maken is echt vreselijk imoquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Stil maar, later als je 40 uur per week moet werken en daarbovenop 10 uur per week in de file moet staan, verlang je met graagte terug naar de studietijd.
Eens.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik verlang er juist naar om te werken, dan de pen neer te leggen en zonder zorgen naar huis kunnen gaan om de volgende dag op kantoor pas weer verder te gaan. Thuis werken/huiswerk maken is echt vreselijk imo
Dat is zeker een voordeel, maar fulltime werken heeft ook zijn nadelen, je hebt veel meer verantwoordelijkheden en vrienden en kenissen die inmiddels klaar zijn en werken zijn vaak bek af als ze thuis zijn. Ook het weekend houden ze zich in, om een beetje bij te komen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik verlang er juist naar om te werken, dan de pen neer te leggen en zonder zorgen naar huis kunnen gaan om de volgende dag op kantoor pas weer verder te gaan. Thuis werken/huiswerk maken is echt vreselijk imo
Wat moet je uitrekenen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:02 schreef IHVK het volgende:
Begin ik zo met een berekening, doet mijn pen het niet.
Heb je genanodropt misschien?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef IHVK het volgende:
verdunningen van DNA in nanogrammen en dat soort dingen. Beetje saai.
(studie=biologie en nu maak ik de berekeningen van het onderzoek in het lab zeg maar)
Want je mag niet klagen over veel huiswerk?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:14 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Hypocriet. Als iemand anders er een opende zou je 'm sluiten, tevens zijn er hier al diversen van.
Niet als er al 200 topics van lopen, fok beleid.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Want je mag niet klagen over veel huiswerk?
Overigens is het aan de KLB-mods om topic te beoordelen in KLB en niet aan mij. (enige uitzondering daargelaten)
Vertel eens (als je wilt) wat voor soort experiment je doet? Hier zit een collega-studentquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef IHVK het volgende:
verdunningen van DNA in nanogrammen en dat soort dingen. Beetje saai.
(studie=biologie en nu maak ik de berekeningen van het onderzoek in het lab zeg maar)
Ja maar jij bent dan ook dom, of je bent te langzaam of je hebt het nodig, dom dus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik begrijp de TS volkomen. Voor morgen moet ik nog 4 hoofdstukken a 40 pagina's per stuk lezen en samenvattingen over schrijven. Dan moet ik ook nog 50 wiskunde-opgaven maken en dan heb ik het nog niet eens over mijn achterstand qua literatuur lezen en aantekeningen maken die ik ooit nog hoop in te halen.
[ afbeelding ]
Damn dat is wel ernstig als het voor morgen moet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik begrijp de TS volkomen. Voor morgen moet ik nog 4 hoofdstukken a 40 pagina's per stuk lezen en samenvattingen over schrijven. Dan moet ik ook nog 50 wiskunde-opgaven maken en dan heb ik het nog niet eens over mijn achterstand qua literatuur lezen en aantekeningen maken die ik ooit nog hoop in te halen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Stil maar, later als je 40 uur per week moet werken en daarbovenop 10 uur per week in de file moet staan, EN OOK NOG EEN DEELTIJD STUDIE ERNAAST DOET, verlang je met graagte terug naar de studietijd.
Nee, hoor. Ik weet eigenlijk niet hoe je daar bij komt. Ik ben namelijk gezegend met een bovengemiddelde intelligentie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:19 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook dom, of je bent te langzaam of je hebt het nodig, dom dus.
Bah, kijk naar dat vlassige, vettige, ongewassen haar. Ik zou mijn hond nog van haar af schoppen, hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Topic redding.
[ afbeelding ]
En nu huiswerk maken.
Niet voor jouw niveau dus, want je hebt huiswerk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik weet eigenlijk niet hoe je daar bij komt. Ik ben namelijk gezegend met een bovengemiddelde intelligentie.
Nou kort samengevat: Palsmide-DNA eerst muteren zodat het anti-bioticum resistentie genen bevat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vertel eens (als je wilt) wat voor soort experiment je doet? Hier zit een collega-student
Mwah, wiskunde kan nog wel even uitgesteld worden, maar die hoofdstukken moet ik toch echt maar eens gaan lezenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Damn dat is wel ernstig als het voor morgen moet.
Je zit niet toevallig in Leiden he, dit lijkt wel het Basispracticumquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou kort samengevat: Palsmide-DNA eerst muteren zodat het anti-bioticum resistentie genen bevat.
Vervolgens die plasmiden van de ene bacterie overbrengen naar de andere bacterie. En dan selecteren op resistentie. Vervolgens de plasmide weer eruit halen en knippen om te controleren of alles wel klopt.
Zijn we nu ongeveer 2 weken mee bezig en nu moet ik zeg maar alle dingen die ik nog niet had maken en bij de andere de puntjes op de i zetten.
Hehe ik probeerde je bang te maken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, wiskunde kan nog wel even uitgesteld worden, maar die hoofdstukken moet ik toch echt maar eens gaan lezen.
Toevallig wel. Jij ook?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je zit niet toevallig in Leiden he, dit lijkt wel het Basispracticum
Ja, maar wel in 2004-2005, ik ben nu master student bij biomedisch. Bevalt Antoina "Tonny" Regensburg een beetje? Ze is stukken relaxter dan haar voorganger kan ik je vertellenquote:
In het begin had iedereen zoiets van.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja, maar wel in 2004-2005, ik ben nu master student bij biomedisch. Bevalt Antoina "Tonny" Regensburg een beetje? Ze is stukken relaxter dan haar voorganger kan ik je vertellen
Moet inderdaad wel, je leert in een keer alle regels die in een lab en tegelijk aan de universiteit gelden (hoewel ik altijd gedonder met ze had over op tijd komen, en nu vaak nog)quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
In het begin had iedereen zoiets van.![]()
Maar waarschijnlijk probeerde ze even de toon te zetten van ik ben de baas. Anders krijg je ook geen 100 leerlingen onder controle.
Maar ze is best tof.![]()
Haar voorganger was net zo bot en kortaf als meneer Aart van Sesamstraat, als je iets vroeg kon je ze gewoon ronduit afsnauwen (wat ik als een van de weinigen overigens nooit pikten en wat lange discussien opleverde, tot ze het zat was en dat assistentenhok achterin de zaal inliep)quote:Hoe was haar voorganger?
Dat is aan jou te bepalen, hier ben jij meer de baas dan ik (als mod)quote:(we zijn wel een beetje off-topic aan het gaan nu)
Het is wel vrij off-topic. Ik stuur je wel een PM.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moet inderdaad wel, je leert in een keer alle regels die in een lab en tegelijk aan de universiteit gelden (hoewel ik altijd gedonder met ze had over op tijd komen, en nu vaak nog)
[..]
Haar voorganger was net zo bot en kortaf als meneer Aart van Sesamstraat, als je iets vroeg kon je ze gewoon ronduit afsnauwen (wat ik als een van de weinigen overigens nooit pikten en wat lange discussien opleverde, tot ze het zat was en dat assistentenhok achterin de zaal inliep)![]()
Maar ze had een hart van goud, kwam ik pas later achter![]()
[..]
Dat is aan jou te bepalen, hier ben jij meer de baas dan ik (als mod)![]()
Maar weer wat meer ontopic over huiswerk, is het die proef met beta-galactosidase en kanamycine als resistentiemarker?
PS (Wie heb je als assistent)
Is goedquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is wel vrij off-topic. Ik stuur je wel een PM.
(wel grappig)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |