Repostquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:10 schreef IHVK het volgende:
Ja ik doe het zo wel eerst eten !
poef*-> 19 uur
Jaja zo
->20 uur
Nee nu echt->
21 uur
En morgen 6:30 opstaan.
Vervolgens vrijdag ook nog tentamen.
TS kan niet plannen.![]()
Moet waarschijnlijk genoegen nemen met 3 uur slaap ofzo straks.
SOG.
Dat gaat echt werken op de Uni.quote:
JWZ.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:13 schreef Siniti het volgende:
TS maakt zijn huiswerkBen je nerd ofzo?
Ik verlang er juist naar om te werken, dan de pen neer te leggen en zonder zorgen naar huis kunnen gaan om de volgende dag op kantoor pas weer verder te gaan. Thuis werken/huiswerk maken is echt vreselijk imoquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Stil maar, later als je 40 uur per week moet werken en daarbovenop 10 uur per week in de file moet staan, verlang je met graagte terug naar de studietijd.
Eens.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik verlang er juist naar om te werken, dan de pen neer te leggen en zonder zorgen naar huis kunnen gaan om de volgende dag op kantoor pas weer verder te gaan. Thuis werken/huiswerk maken is echt vreselijk imo
Dat is zeker een voordeel, maar fulltime werken heeft ook zijn nadelen, je hebt veel meer verantwoordelijkheden en vrienden en kenissen die inmiddels klaar zijn en werken zijn vaak bek af als ze thuis zijn. Ook het weekend houden ze zich in, om een beetje bij te komen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik verlang er juist naar om te werken, dan de pen neer te leggen en zonder zorgen naar huis kunnen gaan om de volgende dag op kantoor pas weer verder te gaan. Thuis werken/huiswerk maken is echt vreselijk imo
Wat moet je uitrekenen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:02 schreef IHVK het volgende:
Begin ik zo met een berekening, doet mijn pen het niet.
Heb je genanodropt misschien?quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef IHVK het volgende:
verdunningen van DNA in nanogrammen en dat soort dingen. Beetje saai.
(studie=biologie en nu maak ik de berekeningen van het onderzoek in het lab zeg maar)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |