Of ik ben erg dom.

(Scroll naar beneden voor evt samenvatting)
![]()
Enfin ik zat dus in de trein. De trein kwam aan bij het volgende station en de coupés werden steeds voller. Ik had mijn tas naast me op een twee-zitters bank. Ik zat aan het uiteinde van de treincoupe 2341. Er kwamen twee aantrekkelijke dames aangelopen, blond en een brunette. Strakke figuren, leuke boezems. Ik schat een cuppie of B/C.
Brunette zag er ongeveer zo uit.
![]()
Blonde zo ongeveer.
![]()
Goed ze zochten dus naar een zitplaats. Dus ik als een echte man (lees: baas) bood zich aan om mijn plaats(en) in te nemen. Stemden ze uiteraard mee in. Goed ik stond dus op en stond dus pal naast deze twee zittende dames. Ik keek over hun hoofden heen, genietend van het landschap.
De twee dames praatten over de normaalste dingen. Van make-up tot parfum. Totdat ze opeens afwijken van het onderwerp. Volgens mij wereldkundige berekening ooghoek keken ze mijn kant op. Ik ving het gesprek op. Ze praatten tegen elkaar. Hun gesprek ging als volgt:
Blonde: "Zeg ik zag dat je opa een mooi huis heeft gekocht. Het huis staat pal naast jouw huis.

" (Dames kijken vluchtig naar mij)
- "Ja dat is waar, van de buitenkant ziet het er erg mooi uit." (Kijken wederom weer naar mij.)
Blonde: "Zou het huis nog een likje verf nodig hebben?"
- "Nee hoor, het zit wel goed zo. Precies de goede kleur."
Blonde: "Hoe zou de binnenkant eruit zien?" (...?)
- "Ik denk wel aardig gebouwd, niet te slap maar wel sterk."
Blonde: "Ooh ja, ik hoop het ook. Van de buitenkant ziet het er wel sterk uit, Naja hoe zit het met de tuin?"
- "Ik weet niet of je het gezien had, maar er ligt een paaltje in de tuin.

" (Kijken naar mij)
Blonde: "Oh ja die heb ik ook gezien! Hoe groot zou je het schatten?"
- Hmmm, heb geen idee. Ben erg moeiilijk in schatten, wat denk jij? Je hebt het tenslotte ook gezien."
"Ja, ik schat rond de 20 cm ofzo, het is tenslotte maar een paaltje.

" (Giechelend)
(...)
Ze praatten nog wat verder, maar de rest was te zacht om het nog goed te kunnen horen.

Vanaf dat punt begon ik het wel warm te krijgen. Hadden ze het nou over een écht huis of, zaten ze zodoende naar mij en mijn kruis zitten kijken?

Tingdong het volgende station werd omgeroepen, de trein reed al het volgende station binnen. De twee dames excuseerden zich en gingen uitstappen. Bedankten mij nog voor de zitplaatsen en liepen weg. Ik was te bang om een blauwtje te lopen op deze manier. Ik stond echt voor een zwaar dilemma. Je loopt toch niet bijvoorbeeld naar deze dames toe en vragen om wat voor paaltje het ging?.

Ik stond echt met een gezicht van:
Samenvatting:- 2 lekkere dames praatten over een paaltje in opa's tuin. Ik dacht aan mijn paaltje.
- Brute trio gemist.
- Geen telefoonnummers.
Klacht: Niet wetend of het verhaal echt was of niet. Geen telefoonnummers...

Klacht 2: Naar alle waarschijnlijkheid een brute trio gemist.
Klacht 3: Niet geneukt.