quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef jorisvtw het volgende:
[..]
Oké ik roep er even een moderator bij, dit is een doodsverwensing.
je kunt veel willen, we willen allemaal wel wat. dat miley sterretje van je is echt niet zo lief als ze zich voordoet hoor. kleine meisjes worden groot, en ik wed dat ze nu keihard gebald wordt in een steegje, onder invloed van de snuif!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
In dat geval eis ik dat dit topic gesloten word.
Eensch.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
In dat geval eis ik dat dit topic gesloten word.
juicihil wil haar eigenlijk ook keihard ballen maar durft het nog niet toe te geven. hij wil haar ook tegen de muur, met de benen wijdquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Gordijn het volgende:
Ik zou ze wel héél hard geven. Da's ook het enige waar ze goed voor is.
Ik ben verslaafd aan One In A Millionquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:14 schreef Vivi het volgende:
"Party in the USA" is best een aanstekelijk liedje.
En "The Climb" is gewoon een goed nummer![]()
![]()
.
Die ken ik niet, die andere hoorde ik ook per ongelukquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan One In A Millionen ook aan Full Circle
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:14 schreef Vivi het volgende:
"Party in the USA" is best een aanstekelijk liedje.
En "The Climb" is gewoon een goed nummer![]()
![]()
.
Ehh, in Amerika dus niet he.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
1. Fooi is niet verplicht, zit soms al in de prijs verwerkt en de medewerkers krijgen sowieso al salaris.
Ze beweert dat ze maagd is en dat tot haar huwelijk blijft.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:55 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
je kunt veel willen, we willen allemaal wel wat. dat miley sterretje van je is echt niet zo lief als ze zich voordoet hoor. kleine meisjes worden groot, en ik wed dat ze nu keihard gebald wordt in een steegje, onder invloed van de snuif!
Goed voornemenquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:07 schreef hermanberghuis het volgende:
[..]
Ze beweert dat ze maagd is en dat tot haar huwelijk blijft.
Nog een oude topic daarover:quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Goed voornemen![]()
Tegenwoordig neuqt elke tiener zich erop los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |