Meestal nergens, dus ben nu aan het hopen dat de kansenjongeren zich roeren: Kansjongeren op Hyves #10 - nospangquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:33 schreef Jian het volgende:
Gezellig, ik neem ook een bakWaar gaat het hier over ?
Meestal nergens ...... dan is dit dus het beloofde landquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Meestal nergens, dus ben nu aan het hopen dat de kansenjongeren zich roeren: Kansjongeren op Hyves #10 - nospang
Nouja... het kan echt heel erg wordenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Meestal nergens ...... dan is dit dus het beloofde land
't heeft potentiequote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nouja... het kan echt heel erg worden
Topic stond op geenstijl.. die gasten hebben echt geen leven meerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:50 schreef Jian het volgende:
[..]
't heeft potentiezit effe kansjongeren te lezen
![]()
Wat een pulptopic ..... daar moeten ze Gert een maandje stallen, dan is ie daarna blij als ie het zoete off-topic getinkel in DGK, CBML etc weer mag aanhorenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Topic stond op geenstijl.. die gasten hebben echt geen leven meer
10 topics al vol met die meukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat een pulptopic ..... daar moeten ze Gert een maandje stallen, dan is ie daarna blij als ie het zoete off-topic getinkel in DGK, CBML etc weer mag aanhoren
klein aanrechtje....+ daar komt bij dat ik erg onrustig ervan word als ik de afwas zie staan....dat had ik nou vroeger nooitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:38 schreef D. het volgende:
[..]
Netjes
Dat doet onze afwasmachine niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |