je blijft plakken hequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:23 schreef yvonne het volgende:
Je hebt zo van die dagen dat je je niet los kunt rukken van SHO, dit is een van die dagen
Ik zit hier net zo. Was alleen maar ff aan het lurken en thuiswerken, maar dit trekt aan als een magneet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:23 schreef yvonne het volgende:
Je hebt zo van die dagen dat je je niet los kunt rukken van SHO, dit is een van die dagen
Ik bedoel dat het bij Huub lijkt alsof ie een absoluut geheugen heeft en bij jou ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:24 schreef littlemamita het volgende:
[..]
wat bedoel je mooiiii?
ikke niet volgen jou....
OMG, Mooiiii heeft een soulsister gevondenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:22 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Absoluut geheugen zit ook in jouw genen
pgbtje is een persoons gebonden budgetje vandaar en 1 taal foutje!!!quote:
Een zorgverzekeraar. Het Ziekenfonds is alweer een paar jaar terug afgeschaft ...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:22 schreef littlemamita het volgende:
Zilveren kruis achmea is gewoon een ziekenfonds hoe zou jij t noemen dan???!!!
Love soul brothers en sistersquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
OMG, Mooiiii heeft een soulsister gevonden........... en nu bedoel ik het serieus
![]()
Sta ik trouwens nog op "eggnore", Mooiiiii ?
(oh ja bu moet zijn NU lastig hoor!)quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Weet littlemamita al dat als ze de lastpost heeft dat zij nieuwe topic moet openen?
Nee hoor je krijgt geen straf, maar dan moet je wel je cupmaat even vertellen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:27 schreef littlemamita het volgende:
[..]
pgbtje is een persoons gebonden budgetje vandaar en 1 taal foutje!!!
Goh goh krijg ik NU straf???
voor straf een week geen borreltje, GEEN probllem, ben niet zo met alcohol, en zeker niet voor 20uur!
Gelukkig, was al zo aan het vereenzamenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:30 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Love soul brothers en sisters![]()
Nee hoor schat
Ziektekostenverzekeraar?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:22 schreef littlemamita het volgende:
ja ik heb ziekenfonds ja!
Wat is daar bu zo bijzonder aan?
En nee geen pgbtje....!
Zilveren kruis achmea is gewoon een ziekenfonds hoe zou jij t noemen dan???!!!
Ik geloof dat ik onbedoeld in een heel apart kamp beland benquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:27 schreef Jian het volgende:
[..]
OMG, Mooiiii heeft een soulsister gevonden........... en nu bedoel ik het serieus
![]()
Zus van Huub reageerde ook op zijn wenlog..................niet wijs dus volgens jouquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:23 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ik bedoel te zeggen: iemand schreef ik verdenk je dat je de zus van huub bent...
haahah wat een humor!
dan zou ik toch wijselijk mijn mond houden als ik de zus van hubert zou zijn....
dat bedoel ik met jullie verdenken maar een eind vandaan.....!
Als dat echt van zijn zus was, nee das niet zo slim dan om je mening te verkondigen in of tijdens een conflict!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zus van Huub reageerde ook op zijn wenlog..................niet wijs dus volgens jou
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik onbedoeld in een heel apart kamp beland ben![]()
Maar ja, alles voor de goede zaak, hè?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee hoor je krijgt geen straf, maar dan moet je wel je cupmaat even vertellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |