abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75596831
En als we toch gaan stereotyperen: Ik vind het gros van de Marokkaanse mannen, in tegenstelling tot wat 'nadiaschoonheid' beweert, juist onrespectvol jegens vrouwen op buitengewone proporties. Ik heb veel meiden hartstikke ongelukkig zien worden omdat ze dachten hun prins op het witte paard te hebben gevonden in een Marokkaan, gewoon omdat deze heren op z'n allerminst vréselijk dominant zijn, en in veel gevallen zelfs agressief.

Ik ken echt maar één Marokkaan die de helft is van een leuke, liefdevolle relatie. Dat is dan toevallig weer zo'n jongen die oerhollands geïntegreerd is, hoogopgeleid is en nuchter tegen het leven aankijkt, in tegenstelling tot het (gedeeltelijk) laten leiden van zijn leven door een of andere ideologie die maar al te vaak verkeerd geïnterpreteerd wordt.
pi_75599254
dat is idd kut met die broers want die gaan meteen ruzie zoeken:S maarja probeer hun te ontwijke
pi_75600634
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:41 schreef Tuvai.net het volgende:
[...] Ik heb veel meiden hartstikke ongelukkig zien worden omdat ze dachten hun prins op het witte paard te hebben gevonden in een Marokkaan, gewoon omdat deze heren op z'n allerminst vréselijk dominant zijn, en in veel gevallen zelfs agressief. [...]
In verdediging van "nadiaschoonheid". Dit is misschien precies wat ze zoekt. Ze had al verwacht dat mannen hier het niet zouden begrijpen. Dat wil echter niet zeggen dat diezelfde eigenschappen niet in niet-Marokkanen te vinden zijn.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
  maandag 14 december 2009 @ 14:12:41 #279
273257 nadiaschoonheid
the dream..help me to remember
pi_75612397
Zo wat een heleboel reacties!!
ik reageer ff in het algemeen..

Ten eerste niet moslims begrijpen onze geloof niet, waar het voor staat. De ware essenstie.
Ik heb al aangegeven een praktiserende moslim man te willen met marokkaanse afkomst, dan krijg ik van die stomme reactie dat die marokkaanse man wel naar'' mijn hollandse zusje sist op straat''.
De Koraan vertelt ons de moslim gemeenschap je ogen neer te slaan als je een vrouw/man tegenkomt. De eerste blik is van jou, de 2de blik is van de duivel.
Een praktiserende moslim man kent deze overlevering en past deze toe, en zal zich dus nooit laten verleiden of jou Hollandse zusje verleiden.
De Koraan vertelt ons ook dat de ware gelovige mannen zijn die zich goed jegens zijn vrouw gedraagt. Ook hier weer zal een ware praktiserende moslimman deze overlevering van onze Profeet Mohammed vzm met hem toepassen in zijn leven.
Een ware praktiserende moslim man leeft volgens de soenah..dit houdt in dat hij zich gedraagt en leeft zoals onze Profeet Mohammed dat deed. Hij was tenslotte perfect. Zo een man wil ik. ze zijn er niet veel, maar ze zijn er wel. Het is als het ware zoeken naar een speld in een hooiberg, maar ik geloof dat zulke mannen bestaan, en wie goed doet die goed ontmoet.
Dus jullie moeten het verschil kunnen onderscheiden tussen een gewone marokkaanse man, en een ware praktiserende marokkaanse moslim man. Zodra jullie dit kunnen, dan zijn we een end verder

Het valt me op dat jullie je vastklampen aan het groepje slechte marokkaanse mannen dat het verpest voor de goede marokkaanse mannen. Ik kan dan ook net zo goed roepen dat Hollanders hun gezinnen uitmoorden, aangezien dit onder jullie wel best vaak voorkomt. Maar dat doe ik niet, dat zou wel heel oppervlakkig en bevooroordelend van me zijn.
pi_75614433
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:12 schreef nadiaschoonheid het volgende:

Ten eerste niet moslims begrijpen onze geloof niet, waar het voor staat. De ware essenstie.
Hoe zit het dan met mensen die moslim waren en van hun geloof zijn afgestapt?
quote:
Ik heb al aangegeven een praktiserende moslim man te willen met marokkaanse afkomst,
Jij hebt nog geen antwoord gegeven waarom een marokkaanse man per definitie beter is. Je hebt niet gereageerd op mijn post hierboven. Je lijkt te willen aangeven dat het gaat om mannen met dezelfde culturele interesse en kennis, dat begrijp ik. Maar wat heeft een marokkaans paspoort daarmee te maken? Dat iets vaker voorkomt, maakt het nog geen regel.
quote:
Het is als het ware zoeken naar een speld in een hooiberg, maar ik geloof dat zulke mannen bestaan, en wie goed doet die goed ontmoet.
Helemaal met je eens, als je leeft naar je eigen overtuigingen ('goed' of 'slecht' zal ik even buiten beschouwing laten) zul je mensen ontmoeten die bij je passen.
quote:
Dus jullie moeten het verschil kunnen onderscheiden tussen een gewone marokkaanse man, en een ware praktiserende marokkaanse moslim man. Zodra jullie dit kunnen, dan zijn we een end verder
En jij moet het verschil kunnen onderscheiden tussen marokkaanse man die slechts moslim is naar de buitenwereld (inclusief dat leuke meisje die hij wil versieren) en tussen elke andere (incl. niet-marokkaanse) man die alle goede eigenschappen bevat die jij zoekt, ongeacht zijn geloof.
quote:
Het valt me op dat jullie je vastklampen aan het groepje slechte marokkaanse mannen dat het verpest voor de goede marokkaanse mannen.
Dat doe ik helemaal niet. Je richt je antwoorden alleen maar op de trollen in dit topic.
  maandag 14 december 2009 @ 15:32:06 #281
273257 nadiaschoonheid
pi_75615041
Hoe zit het dan met mensen die moslim waren en van hun geloof zijn afgestapt?

Dat zijn nooit echte ware moslims geweest. Dat zijn mensen die meestal cultuur en geloof door elkaar halen, denken dat cultuur geloof is, waardoor ze een slecht beeld krijgen van het geloof, en dus worden zij afvallige.

Jij hebt nog geen antwoord gegeven waarom een marokkaanse man per definitie beter is. Je hebt niet gereageerd op mijn post hierboven. Je lijkt te willen aangeven dat het gaat om mannen met dezelfde culturele interesse en kennis, dat begrijp ik. Maar wat heeft een marokkaans paspoort daarmee te maken? Dat iets vaker voorkomt, maakt het nog geen regel.

Ik zeg niet dat Marokkaanse man per defenitie beter is, voor mij is het beter aangezien wij elkaar als marokkanen met dezelfde geloof, achtergrond, cultuur elkaar toch het beste begrijpen.

En jij moet het verschil kunnen onderscheiden tussen marokkaanse man die slechts moslim is naar de buitenwereld (inclusief dat leuke meisje die hij wil versieren) en tussen elke andere (incl. niet-marokkaanse) man die alle goede eigenschappen bevat die jij zoekt, ongeacht zijn geloof.

En jij moet de betekenis opzoeken van de ware praktiserende godvrezende moslim man.
pi_75615663
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:32 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Dat zijn nooit echte ware moslims geweest. Dat zijn mensen die meestal cultuur en geloof door elkaar halen, denken dat cultuur geloof is, waardoor ze een slecht beeld krijgen van het geloof, en dus worden zij afvallige.
En als die zich vervolgens toch weer bekeert tot moslim? Is hij dan nog steeds geen moslim?
quote:
Ik zeg niet dat Marokkaanse man per defenitie beter is, voor mij is het beter aangezien wij elkaar als marokkanen met dezelfde geloof, achtergrond, cultuur elkaar toch het beste begrijpen.
Marokkaanse identitiet is niet gekoppeld aan hetzelfde geloof (dat heb je zelf toegegeven)
De belangrijkste elementen van de achtergrond en cultuur kun je ook bij niet-Marokkanen terugvinden, dus daar gaat je argument de mist in.
quote:
En jij moet de betekenis opzoeken van de ware praktiserende godvrezende moslim man.
Volgens mij begrijp je het zelf niet helemaal. Je hebt de klok wel horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt. Die moslim mannen doen uiteindelijk ook maar gewoon hun best. Jij bent ook niet de perfect vrouw, die kan inschatten of een man écht moslim is of niet. Je kunt alleen gedeeltelijk de resultaten uit het verleden zien. Dat ze zeggen islam belangrijk vinden en daarbij geloofwaardig overkomen doormiddel van bepaalde daden biedt geen garanties voor de toekomst. Datzelfde geldt echter ook voor alle andere mannen in deze wereld.

En tot slot welke man vind jij aantrekkelijker?
- De man die zegt moslim te zijn, zonder aantoonbaar bijbehorend gedrag.
- De man die niks heeft gezegd over zijn geloof, maar duidelijk zichtbaar goede daden doet.

[ Bericht 0% gewijzigd door mahlah op 14-12-2009 16:01:56 ]
pi_75616911
De blijf van mijn lijf huizen zitten ook helemaal niet vol met moslimvrouwen die zo'n pareltje van een gelovige hebben gevonden. Sterkte.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 14 december 2009 @ 16:35:10 #284
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75617085
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:12 schreef nadiaschoonheid het volgende:

Ik heb al aangegeven een praktiserende moslim man te willen met marokkaanse afkomst, dan krijg ik van die stomme reactie dat die marokkaanse man wel naar'' mijn hollandse zusje sist op straat''.
...
Nee, die reactie krijg je niet van mij omdat je een praktiserende moslimman wil.

Die krijg je van mij, omdat je enerzijds alle nederlandse mannen op 1 onrespectvolle hoop gooit, alsof ze allemaal vreemdgaan en aan partnerruil willen doen, terwijl je bij marokkaanse een genuanceerd onderscheid maakt tussen respectvolle en niet respectvolle mannen.

Ik reageer niet op jouw voorkeur voor een moslimman, ik reageer op het verwrongen stereotiep dat je van de nederlandse man schetst. En zo'n zelfde onzinnig stereotiep kaats ik terug in je gezicht.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_75617153
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:29 schreef Boris_Karloff het volgende:
De blijf van mijn lijf huizen zitten ook helemaal niet vol met moslimvrouwen die zo'n pareltje van een gelovige hebben gevonden. Sterkte.
Dude, ik probeer een normale discussie te voeren. Verziek het aub niet met zulke opmerkingen, waar je weet dat je een standaard antwoord krijgt.
  maandag 14 december 2009 @ 16:37:28 #286
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75617162
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:15 schreef mahlah het volgende:

[..]

...
[..]

Dat doe ik helemaal niet. Je richt je antwoorden alleen maar op de trollen in dit topic.
En jij bedankt dat je mij en anderen trollen noemt, terwijl ik gewoon inhoudelijk reageer.
  maandag 14 december 2009 @ 16:39:22 #287
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75617234
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:37 schreef drijfhout het volgende:

[..]

En jij bedankt dat je mij en anderen trollen noemt, terwijl ik gewoon inhoudelijk reageer.
Dit soort opmerkingen klinken toch best trollerig...
quote:
kaats ik terug in je gezicht.
Tenzij je inhoudelijk aan het reageren bent op een schoolplein natuurlijk.
pi_75617308
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:37 schreef drijfhout het volgende:
[..] En jij bedankt dat je mij en anderen trollen noemt, terwijl ik gewoon inhoudelijk reageer.
Ik heb jouw eerdere reactie er even bijgepakt en je reageert welliswaar inhoudelijk (wij proberen volgens mij hetzelfde punt te maken. Maar als je zo'n opmerking als hieronder erachteraan plaatst, dan weet je dat ze in de verdediging zal schieten.... en kom je gewoon niet verder.
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:47 schreef drijfhout het volgende:
[..] Nee, die marokkaanse man zou sommige dingen nooit van jou vragen. Die dingen sist ie op straat naar mijn hollandse zus, jouw respectabele marokkaanse man.
(Als jij de hollandse man mag stereotyperen, mag ik dat met jouw marokkaanse man immers ook.)
pi_75617960
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:37 schreef mahlah het volgende:

[..]

Dude, ik probeer een normale discussie te voeren. Verziek het aub niet met zulke opmerkingen, waar je weet dat je een standaard antwoord krijgt.
Ik verziek niets, ik ken wel wat mensen die werken met slachtoffers van huiselijk geweld in 1 van de grote steden en de verhalen die ik af en toe hoor is om te janken. Om dan hier de moslimman de hemel in te prijzen alsof ze godsgeschenk aan vrouwen zijn .

Goede en slechte mannen heb je overal. Dus ook onder moslims. En echt iets zeggen is nog niet hetzelfde als het ook doen.

Volgens mij maken de rigide regels volgens de koran het juist extra moeilijk om vooraf het kaf van het koren te scheiden, omdat je elkaar echt pas gaat leren kennen na de trouwerij. Als je dan de verkeerde getrouwd bent is het al te laat.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_75618351
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..] Ik verziek niets, ik ken wel wat mensen die werken met slachtoffers van huiselijk geweld in 1 van de grote steden en de verhalen die ik af en toe hoor is om te janken. Om dan hier de moslimman de hemel in te prijzen alsof ze godsgeschenk aan vrouwen zijn .
Dat zegt ze helemaal niet. Ze zegt dat zij alleen in de groep van Marokkaanse moslims een perfecte partner kan vinden. Dus leg haar geen woorden in de mond, want dan loopt de discussie in cirkels.
quote:
Goede en slechte mannen heb je overal. Dus ook onder moslims. En echt iets zeggen is nog niet hetzelfde als het ook doen.
Is ook al behandeld. Daden zijn erg belangrijk.
quote:
Volgens mij maken de rigide regels volgens de koran het juist extra moeilijk om vooraf het kaf van het koren te scheiden, omdat je elkaar echt pas gaat leren kennen na de trouwerij. Als je dan de verkeerde getrouwd bent is het al te laat.
Dat is ook mijn mening, maar dat is niet waar het hier om draait. Het gaat om Marokkaan vs niet-Marokkaan. De toegevoegde waarde is onduidelijk om te verklaren waarom de één exclusieve rechten verdient.
  maandag 14 december 2009 @ 17:27:30 #291
273257 nadiaschoonheid
pi_75619024
Hahaha ik moet echt lachen om jullie! Ik hou me bij deze afzijdig van deze discussie. Mijn voorkeur gaat naar een praktiserende marokkaanse moslim man. Punt. Ik voel mij het meest aangetrokken tot hen, Nederlandse mannen daartegen zijn ook wel leuk, maar seksueel voel ik me nooit aangetrokken tot ze, dit betreft ieder ander nationaliteit btw

Wel wil ik even op die ene jongen reageren die zegt dat de blijf-van-mijlij-huizen vol zitten met moslim vrouwen. Dat is een keiharde bewering, kan je dat onderbouwen met feiten? Ik ken namelijk ook heel veel Hollandse vrouwen die keihard mishandeld worden door hun oer-hollandse man, tevens heb ik een vriendin die in dat soort tehuizen voor vrouwen werkt, nou en zij zou ons wel kunnen bevestigen dat de meeste vrouwen die daar binnen komen toch wel de autochtonen zijn. Alleen wordt daar nooit zo een ophef over gemaakt als een keer een Nederlandse vrouw wordt mishandel (dan kan het gebeuren, is ze een slechte man getroffen). Maar als een keer een moslima mishandeld word dan zijn het al die slechte moslim mannen die het weer hebben gedaan...Gutte gutte
  maandag 14 december 2009 @ 17:29:06 #292
273257 nadiaschoonheid
pi_75619077
Dat zegt ze helemaal niet. Ze zegt dat zij alleen in de groep van Marokkaanse moslims een perfecte partner kan vinden. Dus leg haar geen woorden in de mond, want dan loopt de discussie in cirkels.

Dankje, je begint het te begrijpen. Het is gewoon mijn voorkeur...that's all
pi_75619145
Boeie, iedereen heeft toch een eigen voorkeur. Ik val niet op streng gelovigen. Nadia wel op moslims. Kan toch? Net of iedereen dezelfde smaak heeft of moet hebben
pi_75619467
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:29 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Dankje, je begint het te begrijpen. Het is gewoon mijn voorkeur...that's all
Ik begrijp wel wat je zegt, maar ik vind dat je te beperkt denkt.
quote:
Mijn voorkeur gaat naar een praktiserende marokkaanse moslim man. Punt. Ik voel mij het meest aangetrokken tot hen, Nederlandse mannen daartegen zijn ook wel leuk, maar seksueel voel ik me nooit aangetrokken tot ze, dit betreft ieder ander nationaliteit btw
Ik probeer alleen aan te geven dat resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst. Je hebt al zoveel eisen aan een man (de manier waarop hij zijn geloof prakiseert) beperk je blik niet verder tot zoiets simpels als nationaliteit of ras.
  maandag 14 december 2009 @ 17:45:43 #295
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_75619736
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:41 schreef mahlah het volgende:

[..]

Ik heb jouw eerdere reactie er even bijgepakt en je reageert welliswaar inhoudelijk (wij proberen volgens mij hetzelfde punt te maken. Maar als je zo'n opmerking als hieronder erachteraan plaatst, dan weet je dat ze in de verdediging zal schieten.... en kom je gewoon niet verder.
[..]

Grappig, lees je dan ook even nog verder door naar de woorden van Nadia waar ik op reageer?
Als zij alle nederlandse mannen over een disrespectvolle kam scheert... mag ik als nederlandse man niet in de verdiging schieten met gelijke munitie? Dan komen we wel verder, met plattitudes over nederlandse mannen?

Oftewel, is domme racistische praat voor haar wel toegestaan omdat ze uit het rifgebergte komt, en ik moet dat maar vergevingsgezind slikken die lulkoek, als hollandse man? Waarom verwijt je haar niet hetzelfde als je mij verwijt? Waarom ga je met haar de discussie aan en schaar je mij onder de trollen voor exact hetzelfde platvoerse gegeneraliseer?
pi_75619858
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:30 schreef SuperFokker het volgende:
Boeie, iedereen heeft toch een eigen voorkeur. Ik val niet op streng gelovigen. Nadia wel op moslims. Kan toch? Net of iedereen dezelfde smaak heeft of moet hebben
Ik zie het probleem ook niet echt.
Moet ze helemaal zelf weten als ze alleen voor een Marokkaan gaat.

Zelf ben ik er wel van overtuigd dat als zij haar oogkleppen (ja sorry Nadia, maar dat vind ik nu eenmaal van gelovigen) zou afdoen en met een 'open mind' naar niet Marokkaanse moslims zou kijken ze best eens versteld zou kunnen staan van op wie je dan verliefd zou kunnen worden.
Maar goed, dat is haar eigen keuze zoals ik al zei. Wens haar al het beste met haar eigen opgeworpen beperkingen.

En OT:
Goed wel dat je er alsnog achteraan bent gegaan kerel, jammer dat het niks geworden is om die zinloze reden, geloof.
  maandag 14 december 2009 @ 19:01:35 #297
273257 nadiaschoonheid
pi_75622341
Migwi, haal jij maar eerst die oogkleppen af. Hoe oppervlakkig is dat om te denken dat gelovoge niet open minded zijn. Bewijst mij maar weer eens hoe bekrompen de niet-gelovige zijn.
pi_75623174
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Migwi, haal jij maar eerst die oogkleppen af. Hoe oppervlakkig is dat om te denken dat gelovoge niet open minded zijn. Bewijst mij maar weer eens hoe bekrompen de niet-gelovige zijn.
Ik ben het wat dat betreft hartstikke met hem eens hoor. Ik zie geloof als iets potentieel positiefs, mits het gematigd toegepast wordt. Geloof is een manier voor mensen om samen te komen, en die mensen kunnen zich gemeenschappelijk ergens aan vastklampen. Het enge van geloof vind ik wat dat betreft de (vaak onredelijke) restricties en beperkingen die je jezelf moet opleggen. Nog enger is wanneer de beoefenaars van een dergelijk geloof, deze geloofsovertuiging zodanig interpreteren dat ze 'ongelovigen' als minderwaardig, imperfect of iets in die trant gaan zien. Ik zie het té fanatiek uitoefenen van een geloof derhalve als het hebben van een soort van tunnelvisie, je zet dan inderdaad de figuurlijke oogkleppen op, door jezelf in allerlei vormen te beperken en alleen jouw eigen manier van leven als goed / juist te zien.

Dat jij voorkeur hebt voor een Islamitische Marokkaan, mag jij net als elk ander mens helemaal zelf weten. Alleen de manier waarop jij dat doet, mede door uit te halen naar niet-Moslims / niet-Marokkanen, is betreurenswaardig. Vind je het dan gek dat je geen begrip krijgt?

Overigens ben ik zelf hartstikke atheïstisch, ik geloof niet in een of ander opperwezen (zij het een God) en ik leef een hartstikke nuchter leven. Ik heb geen geloof nodig om trouw te zijn (en te blijven) aan mijn vriendin, en een gelukkig leven te leiden. Trouw zijn vind ik iets vanzelfsprekends, daar hoef ik niet voor te 'geloven' en mezelf allerlei restricties op te leggen.
  maandag 14 december 2009 @ 20:25:08 #299
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_75626086
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:01 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Migwi, haal jij maar eerst die oogkleppen af. Hoe oppervlakkig is dat om te denken dat gelovige niet open minded zijn. Bewijst mij maar weer eens hoe bekrompen de niet-gelovige zijn.
Niet gelovige mensen zijn niet bekrompen..
Dat is juist het sterkste punt aan een niet gelovig iemand ..
Beter kan je niet krijgen eigenlijk.
Dat is iemand die zich niet laat leiden door een sprookjes boek of wat dan ook
Maar zonder hulp of maar te denken dat er iemand anders er voor hem wel even gaat helpen.
geloof is een dekmantel voor mensen die niet weten waar ze heen moeten met hun zonde ...
of met hun vage vertrouwen in hun zelf.

Want hoe kan iemand nou iets aannemen wat in de tijd geschreven is door mensen die nog dachten dat de aarde plat was ...
lees eens wat over Darwin misschien dat je dan eens kan mee praten met de niet gelovige ..

Want vertel mij maar eens waarom een Moslim dan alleen maar Halal vlees mag eten maar wel met iemand zoent die dus wel varkens vlees heeft gegeten
Of dit nu en sec geleden is gebeurd of niet , halal is het niet meer.
Maar daar hoor ik ze dus nooit over ..

Dus daarmee gaan eigen belangen voor geloof .. dus hier mee kan ik al zien dat het geloof alleen maar iets is om hun mindere punten verbloemen.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  maandag 14 december 2009 @ 20:30:40 #300
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_75626322
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Veel text
perfect geschreven ..
zo iets bedoel ik ook alleen ik ga nog eens een stap verder .. want vind dat iedereen zijn eigen leven moet leven.
En niet als een paar rand mongolen achter iemand aan moet lopen zonder echt de feiten te kennen ..
en ook mensen die niet geloven (ook andersom) kunnen heel vriendelijk en respect vol zijn ..
daar is geen geloof bij nodig alleen maar normen en waardes.
dus dit ligt aan de mens en niet door het geloof ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')