Jij bent homoquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
iemand die het woord doezoe gebruikt neem ik niet serieus, misschien dat dirk je serieus wilt nemen?
We hadden ze samen verdient met dat poeder, toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:50 schreef deepart het volgende:
BeverT,
100.000 centjes zijn nog altijd 1000 euro, maak je nou niet zo druk!
Mensen die twijfelen over de echtheid van de OPquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:51 schreef koemleit het volgende:
HOAX
als je echt veel geld had verloren dan reageerde je niet zo laconiek.
Geld speelt geen rolex voor mijquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:51 schreef koemleit het volgende:
HOAX
als je echt veel geld had verloren dan reageerde je niet zo laconiek.
Mijn deel is al opgegaan aan dure jachten, mooie huizen.. heb geleeft man de afgelopen maandenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:51 schreef beverton het volgende:
[..]
We hadden ze samen verdient met dat poeder, toch?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:53 schreef marjo84 het volgende:
Leugensch!!!!!einz!!1 12-jarige jongetjes met 3 schaamharen op de ballekes mogen heul geen rekening openen bij ome Dirk
Ik heb nog een reserve potje met geld, dat ik gespaard heb om mijn internetverbinding te kunnen garanderenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:55 schreef Moozzie het volgende:
Hopenlijk kan je nou je internet abonnement niet betalen en rot je dus van fok af
Ik had eigenlijk gehoopt dat dat jou zou overkomenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:55 schreef Moozzie het volgende:
Hopenlijk kan je nou je internet abonnement niet betalen en rot je dus van fok af
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat dat jou zou overkomen
Jij hoeft nergens bang voor te zijn want jij krijgt alles met bakken van de overheidquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:56 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat dat jou zou overkomen
Goed man, net mijn huis uitgezet maar ik heb een grote familie jwtquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:57 schreef beverton het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het verder met mijn favoriete Marokkaan?
Wat is er gebeurd dan, leskiair?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:58 schreef deepart het volgende:
[..]
Goed man, net mijn huis uitgezet maar ik heb een grote familie jwt
Die FUCKING woningbouwverreniging djeli, nja niet meer nu dusssssquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |