Als je het zo stelt ja, die had weer andere vlekken op der broek, hihiquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:28 schreef Pieter-utd het volgende:
Valt nog wel mee, lijkt me pas erg als je op de TU Delft zit en dat er een privé filmpje van je op internet staat
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:28 schreef Pieter-utd het volgende:
Valt nog wel mee, lijkt me pas erg als je op de TU Delft zit en dat er een privé filmpje van je op internet staat
Na die vlekken maakt ze wel met haar tong schoon voor 'daddy'quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:30 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als je het zo stelt ja, die had weer andere vlekken op der broek, hihi
Moet je maar geen K* gebruiken in je topic. Geen medelijden. Mensen met kanker lachen om jouw "probleempje"quote:
Scherp, gelukkig studeer ik geen Nederlandsquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:34 schreef TNA het volgende:
Terechte klacht, wel jammer dat je als toekomstig ingenieur het woord potlood niet kunt spellen.
Dan is het nog om je kapot te schamen. Potlood is echt basiskennis.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Scherp, gelukkig studeer ik geen Nederlands
Als ik snel typ maak ik vaak dit soort fouten. Zo schrijf ik ook altijd tantwiel ipv tandwielquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:38 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dan is het nog om je kapot te schamen. Potlood is echt basiskennis.
Probeer je hem nu te pakken omdat hij kut, kanker en godverdomme in zijn OP heeft staan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:38 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dan is het nog om je kapot te schamen. Potlood is echt basiskennis.
Gelukkig staan de t en de d ook naast elkaar op het toetsenbord. 't is een spelfout en geen tikfout.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:39 schreef Agiath het volgende:
[..]
Als ik snel typ maak ik vaak dit soort fouten. Zo schrijf ik ook altijd tantwiel ipv tandwielEn dat is nog wel gerelateerd aan mijn studie
Het is een spelfout door snelheid, dat zegt hij toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig staan de t en de d ook naast elkaar op het toetsenbord. 't is een spelfout en geen tikfout.
Ja de situatie was echt kut, net aan het begin van het college keihard afgaan door een slecht oud tafeltje!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:44 schreef Apuleius het volgende:
Anders typ je ff een half boek voor 1 bakkie pleur.
Owja joh? Welke opleiding zit die persoon?:Pquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:28 schreef Pieter-utd het volgende:
tuurlijk johquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:40 schreef TNA het volgende:
[..]
Probeer je hem nu te pakken omdat hij kut, kanker en godverdomme in zijn OP heeft staan?
A (da vinci is dat dacht ik)quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:48 schreef McDucky het volgende:
[..]
Owja joh? Welke opleiding zit die persoon?:P
Welke zaal zat je TS? Ken maar weinig collegezalen die comfortabel zitten, vooral de langer mens moet het ontgelden
Civiel?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:48 schreef McDucky het volgende:
[..]
Owja joh? Welke opleiding zit die persoon?:P
Welke zaal zat je TS? Ken maar weinig collegezalen die comfortabel zitten, vooral de langer mens moet het ontgelden
Zalen op 3ME? Weet dat ze daar die zalen van die fijne namen hebben gegeven.quote:
Heb ervaring met zalen op civiel, 3Me, de aula en TBM. Alleen de laatste heeft een zaal met wat ruimte, als ik het goed heb.quote:civiel?
Ja, 3me ja, pauperzooiquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:03 schreef McDucky het volgende:
[..]
Zalen op 3ME? Weet dat ze daar die zalen van die fijne namen hebben gegeven.
Dat ging over die persoon hequote:Op maandag 12 oktober 2009 18:03 schreef McDucky het volgende:
[..]
Heb ervaring met zalen op civiel, 3Me, de aula en TBM. Alleen de laatste heeft een zaal met wat ruimte, als ik het goed heb.
Haha probeerde net te pm'en maar werkt nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:16 schreef McDucky het volgende:
[..]
Sorry, dacht het nog wel. Maar vanwege het vraagteken, sloeg de twijfel toe.....PM mag altijd
Zal wel rond 1940 zijn geweest.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:42 schreef TeleluvR het volgende:
Sinds wanneer heeft Anne Frank in een schuilkelder gezeten?
College van Babuska zijn tofquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:21 schreef TC03 het volgende:
Weer een reden om geen college te volgen.
Bron?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:31 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Na die vlekken maakt ze wel met haar tong schoon voor 'daddy'
?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef Bullschnitzel. het volgende:
TS TROLL VAN ZWARTEMARKTPLAATS, OF VICE VERSA.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:25 schreef Agiath het volgende:
Anne Frank had meer comfort in haar schuilkelder, en bij haar waren de mensen om haar heen tenminste nog wel stil, itt de gemiddelde collegezaal.
Iedereen weet dat ondertussen al he? Ben trots op onze sjaarsquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:28 schreef Pieter-utd het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |