Ja, kut, godverdomme, kanker, waarom, waarom ik? Waarom op maandag al zoveel pech!
Dus ik kom aan op de TU Delft voor een college, maar eerst natuurlijk een grote bak koffie halen bij de kiosk!
Kan je daar alleen contant betalen omdat de chip defect is, en ik heb natuurlijk toevallig net geen contant bij me, FUUUUCK! Nu ben ik genoodzaakt tot kleine hoeveelheden smerige drap uit de automaten

.
Nou goed ,alles beter dan geen koffie (achteraf gezien was dit nog een geluk bij een ongeluk, MAAR DAAR LATER MEER OVER!), dus ik haal die drek.
Kom binnen in de collegezaal, wat ongeveer de oudste en slecht onderhouden is in heel Zuid-Holland gok ik, maar iig wel van de TU.

Houten banken, kapotte uitschuiftafels, je stoot gemiddeld 1x per kwartier je knieën

Anne Frank had meer comfort in haar schuilkelder, en bij haar waren de mensen om haar heen tenminste nog wel stil, itt de gemiddelde collegezaal

.
Maargoed ik dwaal af, ik neem dus plek, zet mijn koffie op het tafeltje links van mij neer, pak mijn papier + potlood, en schuif mijn tafeltje uit. Vervolgens zet ik mijn verse automatenkek op mijn tafeltje en rust mijn armen neer, klaar voor het college.
Nee wat gebeurt er? KRAK, dat hele tafeltje breekt af/schiet los aan de linkerbovenhoek, waardoor mijn 'koffie' via de linkerbenedenhoek er afvalt wat totale ravage veroorzaakt, broek nat, tas nat, collegeblok nat, en het belangrijkste: GEEN KOFFIE MEER!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU........
Klacht: verrotte collegezalen waardoor ik de eerste helft van het college zonder koffie en met zeiknatte stinkende broek zit, al kankerend op alles wat los en vast zit (hehe

).
Bonusklacht: in de pauze opnieuw koffie gehaald uit een automaat, en ik had het nog beter over iemand ander zijn broek kunnen gooien, smerige troep
Ik wou nog een paint maken met zo'n mannetje die FUUUUUUUUUUU zegt, maar was te lui, tevens moet ik nu een was aanzetten.[ Bericht 0% gewijzigd door Agiath op 12-10-2009 17:38:59 (potloot :') duidelijk te weinig koffie gehad ) ]