fappen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik voel m'n hand niet meer. Heb er te lang op gezeten.
HALLO JONGENS, DAAR BEN IK WEER< WAS EVEN PISSEN>quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo werkt dat ook op zijn vereniging, anders schenkt niemand aandacht aan hem.
Lekkerquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
Moet je gaan rukkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
Dan is dit het moment om te gaan rukken!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
Precies.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
HALLO JONGENS, DAAR BEN IK WEER< WAS EVEN PISSEN>
MAG IK EEN BIERTJE?
LEKKER WEER HÈ
JA DOEI, TOT MORGEN
Komt ie thuis, gaat ie in bed liggen: "snik..snik......snik"
Sorry gers
5 zielen 1 gedachte.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan is dit het moment om te gaan rukken!
quote:
quote:
Nog iemand?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan is dit het moment om te gaan rukken!
Je gaat vandaag voor 'de stranger'?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:18 schreef Broekpaling het volgende:
Je bent gelukkig de eerste die deze opmerking maakt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je gaat vandaag voor 'de stranger'?
Sorry dat ik niet iedere minuut refreshquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent gelukkig de eerste die deze opmerking maakt.
quote:
Leer die F5 knop te gebruiken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet iedere minuut refresh
Hihi, ik ben inderdaad om bij af te likken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als in wie je bedoelde, stuk vreten.
Ja ik weet het ook niet.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, ik ben inderdaad om bij af te likken.
PICS±!!!!1quote:
Ja maar jij hebt een piemol!quote:
Ja!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je dacht het, maar denk je het ook?
;oquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
PICS±!!!!1
Dan zoeken wij het wel uit.
Jouw profiel is in contradictie met jouw gedrag.quote:
Over mijn piemol en de vermoedelijke vrouwelijkheid van Crack.quote:
Ik zou voor de flup gaan!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:27 schreef Japsnars het volgende:
Dit vind ik nou zo'n kut hand:
[ afbeelding ]
Moet je nou voor de paren, de straat of de flush gaan
Welkom op het intarwebz.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jouw profiel is in contradictie met jouw gedrag.
Omaha?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:27 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
O okquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Over mijn piemol en de vermoedelijke vrouwelijkheid van Crack.
Dank je wel.quote:
Ik werd gedwongen door Crack. Anders wil ze een jaar geen seks.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom heeft Zotheid overigens weer een andere ava?
Ik geef altijd kusjes in de nek, daar worden ze geil van.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb de nek van m'n gitaar gepoetst, lekker glad nu.
Neej 5 card draw, omaha is leuker.quote:
Pas wel op dat je hem niet opensnijdt aan een van de snarenquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb de nek van m'n gitaar gepoetst, lekker glad nu.
Net buiten de prijzen?quote:
Doe verdomme eens aan echt pokerquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:27 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Je gitaar nek opensnijden door je snaren?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pas wel op dat je hem niet opensnijdt aan een van de snaren
47stequote:
Ouchquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
47ste
Heb paar boeren, ga all-in
Gaat een knakker met 4K mee, komen er uiteindelijk nog twee koningen op tafel en niet nog een boer ofzo
Ik haat dat kutspel, ik poker nooit meer
Heb gewoon 1,5 uur meegedaan aan dat toernooi om net niks te winnen
Precies, echte mannen spelen gitaar!quote:
Doe ik ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, echte mannen spelen gitaar!
Blegh, 1300 gewonnen. Kon nog voor 1 cent rebuyen maar blijkbaar heb ik geen eens 1 cent meer op mijn unibetquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:38 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ga maar eens even boodschappen doen
Nog meer geld kwijt raken
Hetzelfde als ikquote:
Ja een beetje maar ik ben nog een beginnerquote:
Ik wil zoals jou zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hetzelfde als ik
Pizza
En bier drinken
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:42 schreef kurk_droog het volgende:
weet iemand of je die witte schoenen kan herstellen als er op de neus iets vanaf geschaafd is? Door het met speciale lak te verven?
Er zal vast wel iemand zijn ja.quote:
Ik verslikte me in mn Punica.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik werd gedwongen door Crack. Anders wil ze een jaar geen seks.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik verslikte me in mn Punica.
[..]
[..]
Omdat?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Loop gewoon een schoenmaker binnen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en nu vraag ik jullie om een adres of zaak waar het kan
Sorry.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
om 6uur in de ochtend op je muil gaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf, hoe krijg je dat voormekaar?
quote:
Been there, done thatquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik wil zoals jou zijn
Alhoewel, ik eet vandaag turkse pizza
Punani?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
quote:Dokter Bob leert vrouwen squirten. Vrouwen komen naar Dokter Bob toe van alle kanten van Nederland en Belgie en ook uit andere landen. Dokter Bob weet dat elke vrouw kan squirten en hij heeft heel veel bewijs daarvan. Behalve tevreden patientes heeft hij een site vol films met vrouwen die op bezoek komen en niet kunnen squirten en als ze weg gaan weten ze hoe ze dikke stralen kutsap kunnen uitspuiten. Dankzij Dokter Bob zijn site kunnen we gratis trailers van zijn films bekijken
SCHANDEquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:43 schreef Zotheid het volgende:
Ahh, hoorcollege van morgen gaat niet door.
WAT?!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:43 schreef Zotheid het volgende:
Ahh, hoorcollege van morgen gaat niet door.
Door te protesteren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WAT?!
Je betaalt ervoor.
Kom in actie.
Stakende studenten.quote:
BK.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Skylark. het volgende:
Repost want veel werk in:
[ afbeelding ]
Staken!quote:
Ze zei mooie paints.quote:
Maak er dan één van jezelf voor mij. Gesigneerd. Dan print ik hem uit en doe ik hem in m'n portemonnee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Alleen omdat ik ze van mezelf maak, zijn ze vanzelfsprekend mooi.
Neequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Maak er dan één van jezelf voor mij. Gesigneerd. Dan print ik hem uit en doe ik hem in m'n portemonnee.
Weet ik niet ?quote:
Een apostrof na sma in het woord smatje is doorgaans overbodig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Ik wil niet één van jouw sma'tjes zijn..
Je bent de enige voor mij, heb ik besloten. Ik heb al geen krabbels meer sinds zaterdag gekregen, ik heb iedereen verwijderd van MSN en ik denk dag en nacht aan je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee. Ik wil niet één van jouw sma'tjes zijn..
Okequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent de enige voor mij, heb ik besloten. Ik heb al geen krabbels meer sinds zaterdag gekregen, ik heb iedereen verwijderd van MSN en ik denk dag en nacht aan je.
Ik had al overwogen om het zonder de apostrof te typen, maar smatjes lijkt wel een seksueel overdraagbare aandoening.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Een apostrof na sma in het woord smatje is doorgaans overbodig.
Groetjes, de straattaalpolitie.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dude, kijk en bewonder m'n paint![]()
.
Neen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dude, kijk en bewonder m'n paint![]()
.
Vaak wel ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had al overwogen om het zonder de apostrof te typen, maar smatjes lijkt wel een seksueel overdraagbare aandoening.
Duh, we hebben maar één Ryan Sheckler in onze SC.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook zonder het visje wist ik trouwens wie je bedoelde.![]()
Altijd ontkennen, Luur. Ik doe alsof ik niks heb gelezen, okay?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke. Ik heb er nog wel een paar on the side, maar dat deert niet toch
.
[..]
Ik had al overwogen om het zonder de apostrof te typen, maar smatjes lijkt wel een seksueel overdraagbare aandoening.
Nice.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:56 schreef Skylark. het volgende:
Repost want veel werk in:
[ afbeelding ]
In de meeste gevallen: JA.quote:
Ligt eraan waar. In jouw geval: ja.quote:
Open er een topic over. Oh wacht..quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:17 schreef Skylark. het volgende:
Kankerkuthuisgenoten. FoK! laadt kankersloom, om over YouTube nog maar te zwijgen.!
Er was ergens zo'n website waar je kon zien op welke celeb je het meest leek. Ik ben alleen vergeten waarquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Duh, we hebben maar één Ryan Sheckler in onze SC.
Lakitu mag jou ook wel geven.quote:
Ik leek volgens dat ding op Valerio.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Er was ergens zo'n website waar je kon zien op welke celeb je het meest leek. Ik ben alleen vergeten waar
Anonieme lafbekjes.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ligt eraan waar. In jouw geval: ja.
Ik klink als Valerio, heb ik vernomen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:21 schreef Skylark. het volgende:
Hoewel Valerio wel extreem baas is, dezelfde rappe tong en dezelfde humor heeft als ik. Maar hoe kan dat ding dat weten?
Dat is toch die fagquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een schatje, hihi.
Allure, you have lost your mind.quote:
Ik zou het ook recht in je gezicht zeggen.quote:
Jij praat ook zo sloom en monotoon?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik klink als Valerio, heb ik vernomen.
Ja, ik heb het ook vaker vernomen, maar dan met een zachte g, en ik schijn ook opzij te kijken als ik een grap maakquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik klink als Valerio, heb ik vernomen.
Wel een gruwelijke tattoo op zijn borstquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een schatje, hihi.
Kennelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij praat ook zo sloom en monotoon?
Hij is toch een schatjequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Allure, you have lost your mind.
Stephen Gatelyquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:22 schreef Allure_ het volgende:
Die Boyzone sukkel is gestikt in z'n eigen kots.
Die vraag stel je aan Fascination?quote:
watquote:RalphLoveJamilla (211)
vandaag, 16:54
Als jij Jamilla een keer aanraakt
Ik zweer je. ik doe je wat.
Die 8 , 9 negers van je.
daar ben ik niet bang voor.
kheb vrienden., die slaan die negers zo in elkaar. en jou gemakkelijk
dus ik zou je bek maar eens dichthoude.
Gruwelijk kamperachtig ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wel een gruwelijke tattoo op zijn borst
Even goed als ik waarschijnlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan zij toch ook best beoordelen?
http://forum.fok.nl/rde/post_topic/5quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
Nou wat ik vandaag meegemaakt heb. Ik zat zo in de les om kwart over tien, heb ik ineens last van m'n lens. Dus ik dacht dat ie gewoon dubbel zat, wat bleek nou, dat tyfusding was in tweeën gescheurd. Ik dat eruit gehaald... zit er godverredomme nog de andere helft in, en ja die zat natuurlijk precies daar waar ik hem niet kon pakken. Juist, onder mijn ooglid.
Laat het maandagochtend zijn en ik mij niet realiseren dat de winkels nog dicht waren en ik dus voor Jan Kankerlul naar het centrum gefietst ben. Nou toen moest ik naar de spoedeisende hulp want ik zag geen steek meer. Zegt dat wijf daar dat er niks in zit terwijl ik overduidelijk een stukje voel zitten. Ging ze met een spuit en speciaal smerig water in m'n oog spuiten terwijl ze mijn ooglid dubbel geklapt had. NOU IK HAD HET NIET MEER, GODVERDOMME ZEG.
Nee, nu heb ik zalf, vieze vette zalf die ik in mijn ogen moet spuiten waardoor ik geen fuck zie.
One wordquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
Nou wat ik vandaag meegemaakt heb. Ik zat zo in de les om kwart over tien, heb ik ineens last van m'n lens. Dus ik dacht dat ie gewoon dubbel zat, wat bleek nou, dat tyfusding was in tweeën gescheurd. Ik dat eruit gehaald... zit er godverredomme nog de andere helft in, en ja die zat natuurlijk precies daar waar ik hem niet kon pakken. Juist, onder mijn ooglid.
Laat het maandagochtend zijn en ik mij niet realiseren dat de winkels nog dicht waren en ik dus voor Jan Kankerlul naar het centrum gefietst ben. Nou toen moest ik naar de spoedeisende hulp want ik zag geen steek meer. Zegt dat wijf daar dat er niks in zit terwijl ik overduidelijk een stukje voel zitten. Ging ze met een spuit en speciaal smerig water in m'n oog spuiten terwijl ze mijn ooglid dubbel geklapt had. NOU IK HAD HET NIET MEER, GODVERDOMME ZEG.
Nee, nu heb ik zalf, vieze vette zalf die ik in mijn ogen moet spuiten waardoor ik geen fuck zie.
Hmm, ik vind 'm een beetje trailertrash.quote:
Ja ik kopieer mijn post even en plak er een klacht onder.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/post_topic/5
quote:
En een flikker. Die afleveringen zijn zó saaiquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik vind 'm een beetje trailertrash.
Of gruwelijk lelijk.quote:
Hihi, nouja zeg dat valt wel meequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, ik vind 'm een beetje trailertrash.
Wat een sukkel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een schatje, hihi.
Ik van tijd tot tijd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij praat ook zo sloom en monotoon?
Dat zei ma Tokkie ook over pa Tokkie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hihi, nouja zeg dat valt wel mee.
Ik heb dat ook een keer gehad!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
Ik voel die shit nu nog gewoon zitten, maar die stomme hoer zei dat ik dat zalfje in m'n ogen moet spuiten. Nee, dat is feest, zie ik helemaal niks meer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een keer gehad!Dat ik naar de spoedeisende hulp ging omdat ik 'm nog voelde zitten (ik ging 'm uit en weer indoen onder de douche), terwijl die vent zei dat er niets meer inzat. Super raar.
Maar zat er nou nog iets in dan, of niet?
Shut upquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zei ma Tokkie ook over pa Tokkie.
Jij mag hem een schatje vinden hoor.quote:
Dat kreeg mijn zusje ook toen haar glowstick door midden brak en die shit in haar ogen kwamquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
Kan ik me niet voorstellen.quote:
Hij was in tweeën gescheurd hè, het is 1/4 van die lens die ik kwijt ben. Die knipper je er niet uit als hij boven je ooglid vast zit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:36 schreef Skylark. het volgende:
Ik haal die er altijd gewoon zelf uit. Gewoon veel knipperen en wroeten, zodat je hem eruit traant.
Dokters en medicijnen..
Je bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij mag hem een schatje vinden hoor.
Bwehehequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat kreeg mijn zusje ook toen haar glowstick door midden brak en die shit in haar ogen kwam [ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zei ma Tokkie ook over pa Tokkie.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
Wat doe jij nou leuk met je lief dagboek, jij kanker reetveter, mijn oog rot er half uit en ik mag niet vertellen dat die kut uit het ziekenhuis er niks aan gedaan heeft. Jij zoon van een hoer.
Jawel joh, ik heb dat vaak gehad. Of dat hij dubbelgeklapt ergens aan de achterkant van m'n oogbol zat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij was in tweeën gescheurd hè, het is 1/4 van die lens die ik kwijt ben. Die knipper je er niet uit als hij boven je ooglid vast zit.
Spaghetti bolognaise met veel gehakt, komkommer en tomaat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef Japsnars het volgende:
Damn, ik ben net meer dan een uur bezig geweest met het snijden van groentes en het klaarmaken van mijn avond eten
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:38 schreef wolvendagen het volgende:
Wat doe jij nou leuk met je lief dagboek, jij kanker reetveter, mijn oog rot er half uit en ik mag niet vertellen dat die kut uit het ziekenhuis er niks aan gedaan heeft. Jij zoon van een hoer.
Uiteraard. Zeker als je dingen gaat zeggen als "Hij mag mij wel geven". Tja, dan knapt er iets in mij.quote:
Ghihiiiquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Uiteraard. Zeker als je dingen gaat zeggen als "Hij mag mij wel geven". Tja, dan knapt er iets in mij.
Daarom zit hij zeker nog vast onder mijn ooglid?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jawel joh, ik heb dat vaak gehad. Of dat hij dubbelgeklapt ergens aan de achterkant van m'n oogbol zat.
Je hebt gewoon de benodigde skills niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom zit hij zeker nog vast onder mijn ooglid?Ik heb gejankt, ik heb mijn ooglid dubbel laten klappen door een mongolide zuster die er shit in gespoten heeft en het nog niet kon vinden, niks werkt, it's stuck in there.
Turkse pizza met veel gehakt, peper, knoflook, ui, paprika en tomaatquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Spaghetti bolognaise met veel gehakt, komkommer en tomaat.
Wat kan ik verschrikkelijk goed koken. Morgen van de rest gehaktballen maken.
Ik dacht al dat ik iets was vergeten! De uien!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Turkse pizza met veel gehakt, peper, knoflook, ui, paprika en tomaat
En die hoer uit het ziekenhuis ook niet zeker? Nee nu wordt ie mooi.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je hebt gewoon de benodigde skills niet.
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die pokeren saai vinden, snappen het niet
Ga dan naar de oogarts of opticienquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom zit hij zeker nog vast onder mijn ooglid?Ik heb gejankt, ik heb mijn ooglid dubbel laten klappen door een mongolide zuster die er shit in gespoten heeft en het nog niet kon vinden, niks werkt, it's stuck in there.
Ja zo kijk ik dus al de hele dag omdat mijn ene oog aan het tranen is.quote:
Ome Joop, ome Joop!quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En die hoer uit het ziekenhuis ook niet zeker? Nee nu wordt ie mooi.
Vrouwen zijn gewoon incompetent.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En die hoer uit het ziekenhuis ook niet zeker? Nee nu wordt ie mooi.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja zo kijk ik dus al de hele dag omdat mijn ene oog aan het tranen is.
Ga dan naar de huisarts, die neemt zoiets wel serieus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hubba.quote:
Dat wijf bij spoedeisende hulp belde naar de oogarts, maar die zei dat het niet nodig was. De eikel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ga dan naar de oogarts of opticien
Mijn tante had het ooit toen we op vakantie waren in Canada, die is daar gewoon ergens een plaatselijke opticien binnengelopen en die hebben met heel wat moeite en priegelen die lens er uiteindelijk toch uit kunnen krijgen.
En dit is precies waarom ik een bril neem en geen lenzen
Eigenlijk wil ik veel liever lenzen maar dat kan dus niet![]()
Godsammequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Turkse pizza met veel gehakt, peper, knoflook, ui, paprika en tomaat
Nee, dan heb ik dalijk die enge turkse dokter zeker die mijn dokter vervangt omdat mevrouw zo nodig moest bevallen van een kind. En zijn advies is altijd: "Kijk het nog een weekje aan." NEE BEDANKT KLAPMONGOOL, DAAR HEB IK WAT AAN.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ga dan naar de huisarts, die neemt zoiets wel serieus.
[..]
Hubba.
Jij hebt trouwens echt geluk dat je in Amsterdam woontquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:48 schreef Lakitu het volgende:
Wij gaan lekker Thais eten, net besteld
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik dalijk die enge turkse dokter zeker die mijn dokter vervangt omdat mevrouw zo nodig moest bevallen van een kind. En zijn advies is altijd: "Kijk het nog een weekje aan." NEE BEDANKT KLAPMONGOOL, DAAR HEB IK WAT AAN.
Dat doen ze bij de spoedeisende hulp ook wel hoor. Ik dacht ook dat er nog iets in mijn oog zat (ik voelde het), maar bleek toch niet zo te zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ga dan naar de huisarts, die neemt zoiets wel serieus.
[..]
Hubba.
Ik dacht dat jij in Chillburg (quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens echt geluk dat je in Amsterdam woont. Gelukkig heeft Limburg ook voordelen. Ik ben bijvoorbeeld nog niet vermarokkaniseerd.
Bwehehe, je reageert echt precies hetzelfde als ik doequote:Op maandag 12 oktober 2009 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik dalijk die enge turkse dokter zeker die mijn dokter vervangt omdat mevrouw zo nodig moest bevallen van een kind. En zijn advies is altijd: "Kijk het nog een weekje aan." NEE BEDANKT KLAPMONGOOL, DAAR HEB IK WAT AAN.
Dat is allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in Chillburg () woonde?
No offence, maar de stad waar jij vandaan komt..quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hebt trouwens echt geluk dat je in Amsterdam woont. Gelukkig heeft Limburg ook voordelen. Ik ben bijvoorbeeld nog niet vermarokkaniseerd.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fucking veel gelukquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Both. En ik prefereer Tilladelphia of Tilbourgeois.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in Chillburg () woonde?
Ik wil eerst die eikel van een opticien om nieuwe lenzen eisen, dan wil ik die slettebak uit het ziekenhuis vertellen dat er nog wel wat in mijn oog zit en haar een paar trappen in haar kut geven, vervolgens loop ik naar die klote oogarts die zei dat niks nodig was, nou die lulhannes krijg er van langs hoor. Vieze vieze leijers.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Bwehehe, je reageert echt precies hetzelfde als ik doe. Wedden dat je nu ook de behoefte hebt om iemand naar de kanker te slaan
![]()
![]()
/ alles kapot wil slaan
![]()
![]()
.
Karma gaat jou vinden morgen en je sterft aan oogkanker.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
wd, KANKERLEKKER VOOR JE, HAHAHAHAHAHA
Waar kom je vandaan dan, waar ergens in Limburg?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Both. En ik prefereer Tilladelphia of Tilbourgeois.
Karma.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Karma gaat jou vinden morgen en je sterft aan oogkanker.
Is nog best goed voor een Limburgse stad. Welvarend, mooi, fatsoenlijke grootte, intercity-station.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No offence, maar de stad waar jij vandaan komt..
Noord-west.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan, waar ergens in Limburg?
Wat grappig, dat heeft mijn stad ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is nog best goed voor een Limburgse stad. Welvarend, mooi, fatsoenlijke grootte, intercity-station.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Mooi? Dat heb ik gemist. Misschien als ik jou had gezien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is nog best goed voor een Limburgse stad. Welvarend, mooi, fatsoenlijke grootte, intercity-station.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat grappig, dat heeft mijn stad ook.Bijna geen Marokkanen, je fiets staat redelijk veilig, je kunt je fiets ergens neerzetten, er zijn parkeerplaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Heb je wel eens bij het Bisschoppelijk gekekenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mooi? Dat heb ik gemist. Misschien als ik jou had gezien.
De mensen die daar wonen.
Nee, ik ben alleen in de ghetto wijken geweest helaas.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Heb je wel eens bij het Bisschoppelijk gekeken? Schitterend daar. Daar wonen overigens ook de bazen.
Die was dicht, lul.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Zotheid het volgende:
Overigens is de eerste hulp ook weer erg overdreven.
Ik zou gewoon naar de opticien gaan.
hahahahahahah, nanananana, wat wil je doen dan,quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Karma gaat jou vinden morgen en je sterft aan oogkanker.
Die zijn er niet. Okay, eentje. Twee dan. Maar buiten die twee is het net een Amerikaanse suburb van Eindhoven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben alleen in de ghetto wijken geweest helaas.
Oogkanker bij je inspuitenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahahahah, nanananana, wat wil je doen dan,
Oke, kut.quote:
Op maandag gaat het hier pas open om 12 uur en de opticien om 15 uur.quote:
De opticien gaat open voor 3 uurtjes?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op maandag gaat het hier pas open om 12 uur en de opticien om 15 uur.
Ik ben even Gtst kijken, liefjequote:Op maandag 12 oktober 2009 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die zijn er niet. Okay, eentje. Twee dan. Maar buiten die twee is het net een Amerikaanse suburb van Eindhoven.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op maandag gaat het hier pas open om 12 uur en de opticien om 15 uur.
Want?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:03 schreef Crack_ het volgende:
Bah, en ik wil werken en niet één uurtje beetje rond hangen om te horen dat ik weer naar huis kan
Yep.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
De opticien gaat open voor 3 uurtjes?
Semi. Dus zonder tong.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:07 schreef Skylark. het volgende:
Op dit lied ben ik semi-ontgroend. Tijdens een feestje.
Nee, ik ben ontgroend in de bioscoop en 2 weken later kuste ik met een ander meisje op een feestje. Maar die 1e keer was lang niet zo mooi als de 2e keer dus ik tel de 2e keer als ontgroening.quote:
En dan ook nog de trein willen betalen.quote:
Bwhehe, laat je rijden!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef Mozy het volgende:
Godvertyfus,
Nu moet ik met zo'n enge NS bus gaan als ik naar mijn vriendin wil.
Of; je bent een n00b die de eerste keer een lelijk wijf zoende en daarom zijn tweede keer als wel tellende kust telt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik ben ontgroend in de bioscoop en 2 weken later kuste ik met een ander meisje op een feestje. Maar die 1e keer was lang niet zo mooi als de 2e keer dus ik tel de 2e keer als ontgroening.
Ik heb mijn ouders niet goed opgevoed, en opgepikt worden door de moeder van mijn vriendin durf ik niet, dat mens is fucking lijp achter het stuur.quote:
Jaa, maar dat leek mij wel eerlijk ;oquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dan ook nog de trein willen betalen.
Dat is niet eng, dat is best gezelligquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:08 schreef Mozy het volgende:
Godvertyfus,
Nu moet ik met zo'n enge NS bus gaan als ik naar mijn vriendin wil.
Horecaaaquote:
Dat. En hij probeert alle chicks te hosselen door semi-romantische praatjes te houdenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of; je bent een n00b die de eerste keer een lelijk wijf zoende en daarom zijn tweede keer als wel tellende kust telt.
Een bus, met vreemde mensen, 150 km weg van huis?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, maar dat leek mij wel eerlijk ;o
[..]
Dat is niet eng, dat is best gezellig
[..]
Horecaaa
Nee, die 1e was ook lekker maar dat was een wasmachine. En die tweede keer was met een heel mooi meisje dansend op een feestje op dat nummer, met een passionele lange kus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of; je bent een n00b die de eerste keer een lelijk wijf zoende en daarom zijn tweede keer als wel tellende kust telt.
I knew it.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat. En hij probeert alle chicks te hosselen door semi-romantische praatjes te houden.
Internetpooier.
Nee jij dan, mini pindanek.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat. En hij probeert alle chicks te hosselen door semi-romantische praatjes te houden.
Internetpooier.
Dat klinkt echt nietquote:
Wasmachines lekker vinden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, die 1e was ook lekker maar dat was een wasmachine. En die tweede keer was met een heel mooi meisje dansend op een feestje op dat nummer, met een passionele lange kus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |